Olen koukussa Yellowstone-sarjaan!
netflixillä, katoin eilenkin varmaan 5 jaksoa putkeen. Ja eräs tuttu sanoi katsoneensa 10 jaksoa putkeen se on jo 10 x 45 min. eli 7,5 tuntia
Kommentit (30)
Ihan hyvä sarja, mutta se machoilu alkaa toistaa itseään sarjan edetessä ja menee överiksi. Miten se Dutton muka selviää kaikesta voittajana? Fantasiasarja. Se tytär on varsinainen persereikä kyllä kanssa.
Se on kyllä tosi hyvä. Olin ihan koukussa kun katsoin sitä. Mahtavia henkilöhahmoja siinä. Rip on oooh niin kuuma.
Se Duttonin tytär on muuten Pieni talo Preerialla sarjan Michael Landonin tytär oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä sarja, mutta se machoilu alkaa toistaa itseään sarjan edetessä ja menee överiksi. Miten se Dutton muka selviää kaikesta voittajana? Fantasiasarja. Se tytär on varsinainen persereikä kyllä kanssa.
Se tytär on ihan huippu! Hemmetin hyvä näytteliätär.
Vierailija kirjoitti:
Se Duttonin tytär on muuten Pieni talo Preerialla sarjan Michael Landonin tytär oikeassa elämässä.
Mielettömän hyvä näyttelijä se tytär
Sama, koukkuun jäin ja kun Netflixissä ei ole kaikkia kausia niin piti ottaa Skyshowtime jossa kaikki kaudet ja myös tämän sisarsarjat 1883 ja 1923 jotka kertovat suvun aiemmista vaiheista, kohta katsottu 1883 ja koukkuun jäin tähänkin.
Vierailija kirjoitti:
Sama, koukkuun jäin ja kun Netflixissä ei ole kaikkia kausia niin piti ottaa Skyshowtime jossa kaikki kaudet ja myös tämän sisarsarjat 1883 ja 1923 jotka kertovat suvun aiemmista vaiheista, kohta katsottu 1883 ja koukkuun jäin tähänkin.
Olen kattonut myös 1883 ja 1923. 1883 tehdään uutta kautta.
Netflix on siitä ärsyttävä että ottaa joitain sarjoja valikoimiinsa mutta ei kaikkia kausia :/ kuten Yellowstone vain kolme kautta katsottavissa viidestä.
Lähteekö sarja nopeasti käyntiin vai onko hidastempoinen mitä pitää katsoa 3-4 jaksoa ennenkuin mitään tapahtuu?
Mayor of Kingstone oli kans huippi skyhowtimella, pakko ostaa se takaisin vaikka on netflix ja disney jo, että pääsen katsomaan yellowstonen kaikki kaudet!
Toihan oli ihan perus saippuaooppera, siksi niin koukuttava. Enemmän väkivaltaa vain, ja 'merica-machoilua joten miehetkin "voi" katsoa. Ainoa kunnon naisrooli oli luonnevikainen.
Vierailija kirjoitti:
Netflix on siitä ärsyttävä että ottaa joitain sarjoja valikoimiinsa mutta ei kaikkia kausia :/ kuten Yellowstone vain kolme kautta katsottavissa viidestä.
Kun oikeasta paikasta etsii, löytää netistä kaikki jaksot ilmaiseksi.
Minua ärsyttää tässäkin sarjassa monen näyttelijän puhuma käheä ja joskus myös kuiskaileva englanti. Oikeassa elämässä en jaksaisi kuunnella sellaista tuntiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, Jessica Kelly Reilly ei ole Langdonin tytär.
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö sarja nopeasti käyntiin vai onko hidastempoinen mitä pitää katsoa 3-4 jaksoa ennenkuin mitään tapahtuu?
No itse en ainakaan jaksanut katsoa kuin ensimmäisen, muistaakseni toisenkin jakson. Ehkä olisi pitänyt sinnikkäästi jatkaa vaan. Mainosten mukaan sarja on sellainen, josta tykkään - mut ei se alku sitten tempaissut mukaansa.
lespohomot eivät yleensä tykkää tästä koska siinä on miehisiä sankareita ja maskuliininen ote ja se tytär beth (Jessic) on niin maskuliininen miesten panija. Eikä homolespoja taida olla yhtään koko sarjassa
Siksi tää on niin hyvä1! WOKETUSTA EI OLE OLLENKAAN
mieheni on ruvennut pitämään nyt bootseja ja cowboyhattua, kun kuvittelee olevansa Yellowstonen sankari ja samalla Justified sarjan sheriffi.
On niin paskaa tää elämä yksin kotona pakkasessa, että kaipa kato jo päivällä yhden jakson ja illalla taas 4 jaksoa Yellostonea, ensin kuuntelen HUIS bändin uuden levyn ja Pixiesin uusi oli ihan paskaa
448
Samoin. Mä olen kaikki katsonut, nyt joutuu uutta jaksoa odottaa aina viikon