Löytyykö mistää pientä lasten puhallettavaa kahluuallasta???
Olen jo vaikka mitä kauppoja juossut läpi ja mistään en löydä sellaista pientä puhallettavaa lasten kahluuallasta.
Olisiko kenelläkään antaa vinkkejä mistä vois löytyä???
Olen järjestämässä vanhemmilleni havaiji teeman yllätyspippaloita ja sinne tarvitsisin juomille tuollaisen altaan. Ja tähän aikaan vuodesta on tosi hankala tuollaisia löytää.
Öttis
Kommentit (7)
Itse ostin altaan - tosin kesällä - Tarjoustalosta, hintaa n. 15 eur. Ehkä niitä on kauppojen varastoissa jos vaan henkilökunta viitsii hakea/löytää kesätavaroiden seasta?
vettä ja isoja jääpaloja ja sitten kalja ja siideritölkit sinne. Pysyvät kylminä ja sopii teemaan =)
tai jostakin halpakaupasta...yleensä niistä löytyy kysymällä,eivät varmaan vielä esillä.
Niin Tiimarista olen ostanut sellaisen nalle puh kuvioisen baby puhallettavan altaan. Halkaisijaltaan n 50-60cm. Syvyyttä ei kovin hirveästi mutta kyllä siinä juomat pysyy kylmänä, toki ihan hirveää määrää ei siihen mahdu :)
Tiimarissa maksoi viime kesänä n 5¿. Oli muistaakseni myös Prismassa myynnissä.
Oiva oli ystäväni 30v juhlissa metalliset suht isot soikean muotoiset saavit. Ne kaadettiin täyteen jääpaloja ja juomat sinne. Pitivät luonnollisesti vettä :)
Kannattaa kysyä jostain pienemmästä kaupasta ja vaikka sieltä tiimaristakin jos niillä on jossain varastossa jemmassa.
Noi on aika sesonki tavaraa ja yleensä myydään alella pois.
Ainut paikka jossa olen talvella nähdyt niitä myytävän oli joko Edenin kylpylä tai Ikaalisten kylpylä.
toivottavasti löytyy:)
Hauskoja juhlia!
Ostin viime kesänä pojalle kahluualtaan, puhallettavan mallin.
Mutta en nyt kuollaksenikaan muista mistä ostin!
Olisikohan ollut Prismasta, toivottavasti muistan oikein.
Hinta ei ollut paha, muistaakseni n 10-15¿.
Meillä on sellainen allas johon mahtuu äiti myös istumaan :)120cm muistaakseni halkaisijaltaan.
Kuvina on nemo kala ja muuta kyseiseen elokuvaan liittyvää.