Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko jättänyt kertomatta kuinka tärkeä toinen ihminen on koska pelkäät että asioista tulee vaikeita? (Juhlat, Alaovella)

Vierailija
29.11.2024 |

Juhlat teki kappaleen Alaovella ja kirjoitti TikTokissa näin 

https://www.tiktok.com/@juhlatyhtye/video/7441295591834979616?is_from_w…

Kosketti ja kolahti.

Ootko jättäny kertomatta ihastumisesta siksi että asiat saattaisi mennä kertomalla vaikeiksi? Uskallatko kertoa uusille ihmisille että ne merkkaa paljon vaikka et tiedä miten siihen suhtaudutaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo, koska puhun aina suoraan, mutta väitän yhden tyypin tehneen mulle just näin. Tilanne voisi olla meiän kahden välillä nykyään ihan erilainen, jos asioista ois uskallettu puhua rehellisesti heti alkuun

Vierailija
2/22 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten joku kappale liittyy siihen mitä kerron ihmisille ihastumisestani? Musiikin kauttako se tehdään, jos ei itse pysty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut PILKUISTA?

Vierailija
4/22 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten joku kappale liittyy siihen mitä kerron ihmisille ihastumisestani? Musiikin kauttako se tehdään, jos ei itse pysty?

Opettele lukemaan. 🤦🏻

Vierailija
5/22 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastumisesta, mutta ystävyyssuhteen hiipuessa en saanut sanottua, kuinka tärkeää olisi pitää yhteisistä jutuista kiinni, koska meillä on väliä. Jätin taakseni paljon ja se sattuu edelleen.

Vierailija
6/22 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Aution sanoin kysyn: onko jo liian myöhä?

Vierailija
7/22 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä haet takaa. Minulla kyseessä ihastuminen pitkäaikaiseen kaveriin jonka (hassua kyllä) alaovella usein olen häntä odottamassa. En aio kertoa. Koskaan.

Vierailija
8/22 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧡💚💛💜

Vierailija
9/22 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne alaovelle, jos kyseisellä tyypillä on sellainen?

Vierailija kirjoitti:

En ihastumisesta, mutta ystävyyssuhteen hiipuessa en saanut sanottua, kuinka tärkeää olisi pitää yhteisistä jutuista kiinni, koska meillä on väliä. Jätin taakseni paljon ja se sattuu edelleen.

Vierailija
10/22 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän mitä haet takaa. Minulla kyseessä ihastuminen pitkäaikaiseen kaveriin jonka (hassua kyllä) alaovella usein olen häntä odottamassa. En aio kertoa. Koskaan.

Kaveriin / ystävään ihastuminen saattaa ap:n tarkoittamaan tilanteeseen johtaa. Jos yksipuolisen ihastuksen tunnustaa, voi olla, että ystävyys ei ole enää entisensä sen jälkeen. 

Vierailija
11/22 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ei tainnut olla kyse tästä, mutta kyllähän musiikin kautta voi jakaa toiselle isoja asioita jos asioiden sanoittaminen on itselle vaikeeta. Joku biisi vaan jakoon, kyllä toinen sen sanoman varmasti ymmärtää, jos on avoin sen vastaanottamaan.

Vierailija
12/22 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveriin / ystävään ihastuminen saattaa ap:n tarkoittamaan tilanteeseen johtaa. Jos yksipuolisen ihastuksen tunnustaa, voi olla, että ystävyys ei ole enää entisensä sen jälkeen. 

Tosi vaikea tilanne. Parhaassa tapauksessahan ystävyys ei ole enää entisensä vaan sen tilalle saa jotakin paljon parempaa ja isompaa. Milloin tällainen riski siis kannattaa?

Vierailija
13/22 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikea tilanne. Parhaassa tapauksessahan ystävyys ei ole enää entisensä vaan sen tilalle saa jotakin paljon parempaa ja isompaa. Milloin tällainen riski siis kannattaa?

Se on jokaisen itse punnittava, ottaako sen riskin vaiko ei. Kai sitä jokainen yrittää siinä tilanteessa lukea toista, että onko mitään mahdollisuutta saada vastakaikua tunteilleen. Olisikohan ainakin silloin, jos toisella on jo onnelliselta vaikuttava parisuhde, parempi jättää se riski ottamatta.

Vierailija
14/22 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jokaisen itse punnittava, ottaako sen riskin vaiko ei. Kai sitä jokainen yrittää siinä tilanteessa lukea toista, että onko mitään mahdollisuutta saada vastakaikua tunteilleen.

Olisiko kaikkein merkityksellisintä juuri tuo, että pyrkii tekemään ratkaisuja, joissa ottaa molempien tilanteen huomioon ja tahtoo kaikille hyvää? Toisen parisuhteen rikkominen ei tosiaan sellaista ole, mutta muutenhan uskallus voi tuoda valtavasti hyvää.

Vierailija
15/22 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy koko kappaleen sanat:

https://www.instagram.com/reel/DC3S1T9NXxi/?igsh=ZjR2eXh5OGN1b3Rh

Toi loppu on hyvä ja ynnää paljon:

sun ei tarvii luvata mulle mitään

muuta ku et sä tuut kohta avaa

Vierailija
16/22 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jokaisen itse punnittava, ottaako sen riskin vaiko ei. Kai sitä jokainen yrittää siinä tilanteessa lukea toista, että onko mi

Olen edellisen kommentin kirjoittaja ja tarkennan, että tarkoitin sitä, että jos toinen on onnellisessa parisuhteessa, epätodennäköisyys saada vastakaikua tunteilleen on aika iso. Tunnustamalla varatulle ystävälleen, että on häneen ihastunut, tuskin sillä hänen parisuhdettaan rikkoo, mutta se ystävyys voi kärsiä. Mutta toimiminen kaikkien parasta ajatellen kannattaa aina.

Vierailija
17/22 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ketjussa toistaiseksi ainoa, joka teki näin: kertoi ihastuksestaan ja sai vastakaikua ja saa nyt rakastaa? Eli KANNATTI!

Vierailija
18/22 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö kaikki suuret rakkaustarinat ole väistämättä alkaneet siitä, että ainakin toinen on uskaltanut tunnustaa ihastuksensa ääneen? 😍

Vierailija
19/22 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö kaikki suuret rakkaustarinat ole väistämättä alkaneet siitä, että ainakin toinen on uskaltanut tunnustaa ihastuksensa ääneen? 😍

tää oli ihana ja niiiiiin totta.

Vierailija
20/22 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunnustaisi ikinä, koska vastakaikua ei todellakaan tulisi. Ja vaikka tulisikin, ei silti mitään hyvää lopputulemaa seuraisi. Parempi ettei päästä mieleensäkään mitään tunnustuksia. Ei kannata vähäväkisen häiritä maailmaa.