Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ultraäänitutkimus Jyväskylässä

22.02.2007 |

Meillä täällä Jyväskylässä ei ole mahdollista päästä kuin yhteen ilmaiseen ultraääni-tutkimukseen raskauden alussa. Tänään soittelin noita ykityisiä paikkoja läpi ja tein hintavertailuja. Gyne Praxiksessa maksaisi Kela-korvauksien jälkeen noin 70¿. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta, ja saitteko tietää sukupuolen? Soittaessani Mehiläiseen, sieltä sanottiin suoraan että lääkäri ei kerro sukupuolta.

Terveystalon tutkimus olisi kaikkein kattavin (ja myös kallein, Kela-korvausten jälkeen 167¿), mutta sinne on aikoja vasta maaliskuun puolella ja silloin itselläni on raskausviikkoja jo 32-33, jolloin tutkimustulokset eivät ole kovin tarkkoja.. Haluaisin kovasti tietää kumpi tuolla masussa olisi tulossa, mutta jos Gyne Praxiksessa se ei ole mahdollista, niin täytyypä jättää arvoitukseksi sitten loppuun saakka.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut siellä Pertti Kairalla alkuraskauden ultrassa ja rakenneultrassa. Rakenneultralle hintaa tuli 70 euroa. Ultraus oli tosi tarkkaa ja lääkäri selitti meillekin todella hyvin kaikki asiat, vaikka emme ensikertalaisia olleetkaan! Kaira on hyvin miellyttävä ja asiallinen lääkäri. Suosittelen sinne menoa erittäin lämpimästi! Sukupuoli asiaa en tiedä kerrotaanko, sillä me emme sitä edes halunneet tietää.

Vierailija
2/4 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin tuolla gynepraxilla,ja ultraaja oli joku Parviainen anna-maija tai marja=)Kerto kyllä sukupuolen ja ultrasi minusta hyvin ja tarkasti=)

Mutta tota Kairaa on moni kehunu,me ei vaan saatu aikaa sille kun on suosittu.Makso kans jotain 70e meillä se ultra,ja olin tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kävimme rakenneultrassa (rv 19+2) In-Tiimissä. Siellä ultraaja kertoi vauvelin sukupuolen. Ihan tyytyväinen olin tuohon rakenneultraan (ehkä ultraaja olisi vieläkin tarkemmin voinut kertoa, mitä masussa näkyy) :)

~ ♥~ Viipuli ja Piksu, rv 36+3 ~ ♥ ~

Vierailija
4/4 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin alkurask. ja rakenneultrassa (Pentti Holma). Kysyttiin rak.ultrassa sukupuolta mutta ei kerrottu, sanoi vaan ettei sitä näe. Mutta mikäli heillä on joku yleinen linja siitä ettei sukupuolta kerrota, sitten ei varmaan kertonut vaikka ois nähnytkin. Nyt tilattu ultra-aika Gyne-praxiin A-M Parviaiselle, kokemusta ei tästä paikasta tai lääkäristä vielä siis ole. Mehiläiseen ehkä olisin nytkin mennyt, mutta ei ollut sopivia aikoja tarjolla.