Kertokaa oudoista menkoistanne(vertaistukea)
Varoitus: ällöttävää :)
Olletteko kokeneet sellaista että edellisenä iltana ovat alkaneet, koko yönä ei tule oikein mitään, vain ihan vähän vuotoa. Mutta kun herää ja nousee, niin tuntuu että vuotaa ihan Kaikki mitä yöllä ja illalla olisi ns. 'kuulunut' vuotaa ja ylikin. Istuin vessassa varmaan puoli tuntia kun sitä vaan tuli, ja olisi 'huljunut' aika äkkiä jos en olisi mennyt vessaan, ja mietin vain että hitto vuodanko kuiviin tässä..
Lopulta se tasoittui, hiipui ja nyt istun järkyttyneenä :D Ei siis ollut mitään hurjia kipuja onneksi, vain kauhea vuoto. Yrittääkö keho pikakelata kuukautiset äkkiä pois alta ja eikö yöllä se onnistu, vai mitä pirua..
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kerran noin kaupassa. :D Luojan kiitos oli talvi ja päällä toppahousut ja pitkä takki. Verta vaan tuli ja tuli ryöppyinä. Kotona meni pesuun toppahousut, välihousut, alushousut ja jopa paita.
Kerran kotona olin menossa suihkuun, niin riisuessani suoraan kylppärin matolle lätsähti hyytymä ja verta lennähti seinään ja hyllykköön asti.
Voi ei! Onneksi tosiaan sinulla oli nuo talvivaatteet! Kai minä olin onnekas kun olin kotosalla edes kun tapahtui...
Nuorempana tuli kuin hanasta, onneksi ei enää keski-ikäisenä. Ennen menkat kesti 5-6 pv ja ekat päivät oli kauheita, ei kipuja juurikaan, mutta verta tuli kunnolla ja maha sekaisin, joten kyllä siinä veri ja paska lensi, jos näin suoraan sanoo.
Mulle kävi kerran noin kaupassa. :D Luojan kiitos oli talvi ja päällä toppahousut ja pitkä takki. Verta vaan tuli ja tuli ryöppyinä. Kotona meni pesuun toppahousut, välihousut, alushousut ja jopa paita.
Kerran kotona olin menossa suihkuun, niin riisuessani suoraan kylppärin matolle lätsähti hyytymä ja verta lennähti seinään ja hyllykköön asti.