Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruvennut kirjoittamaan kirjaa, miten voisi jatkua?

Vierailija
29.11.2024 |

Eli se alkaa että Oli synkkä ja myrskyinen yö.

Mutta mikä olisi toinen lause. Tätä olen pohtinut nyt parina iltana..

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin kirjaa ja yhtäkkiä kuulin Lucifeerin äänen "lopeta kirjoittaminen!" Lopetin, koska Herra on suuri. Halleluja!

Vierailija
42/46 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä selainpohjainen AI-kirjoitusapuri on paras? Riittää että osaa englantia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varastat ekan lauseen Bulwer-Lyttonin romaanista? Mikset käytä omaa lausetta?

Vierailija
44/46 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri ostanut pojilleni banaaneja ja keitin porkkanoita, kun olivat innostuneet koulussa lukemaan seksiopasta.

Vierailija
45/46 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyvä alku mut järjestys on väärä ja siinä on liian vähän asiaa. Kirjoittamasi on toinen lause ja vain osa siitä. Ensimmäinen lause olisi jotain tämmöstä: Oli marraskuun alku ja me menimme ruotsinlaivaan Tukholman päässä päästäksemme viikonlopuksi Suomeen. Oli todella hirveän synkkä yö - ja hurjan myrskyinen. Kolmas lause jotain: suunnitelmamme oli käydä ensin syömässä ruokabaarissa lihapullia ja nakkeja muusilla ja sitten siirtyä diskoon, joka tuolloin sijaitsi laivan alimmissa kerroksissa. Myrsky sen kun yltyi ja saimme olla todistamassa upeaa näkyä kun kaikki tavarat pöydiltä alkoivat lennelle sinne sun tänne - juomalaseista puhumattakaan... Ruokabaarista seuraamme oli kutsuttu tai jotenkin päätynyt nuori ja nätti tyttönen... minua alkoi kummasti ujostuttaa tämä tytteli... käänsin pääni pois koska taisin jopa punastua... mutta tytölle en sanonut sanaakaan vaan kaverini saivat hoitaa koko keskustelun... menin niin mykäksi että en saanut sanaakaan suustani - ja oli kuin kurkussani olisi ollut joku kummallinen klimppi... taisin olla ihan kauhuissani tuosta tyttömäisestä ilmestyksestä... olisiko tämä nyt menoani... SOS auttakaa!!! JNE JNE...

(Niin... ja voihan se olla että tämä matka oli se joka Uutena vuotena keskeytyi kun myrsky ja laineet olivat liian kovat ja laivan etuosassa oli joku halkeama. Kääntyi takaisin lähtöpisteeseensä. Tästä olisi voinut tulla toinen M/S Estonia mutta ajallisesti tämä oli ennen Estoniaa ja paljonkin. Oli Siljan alus.)

Vierailija
46/46 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan