Lue keskustelun säännöt.
hitsi tuo Kaksplussan " Mitä nyt" -palsta on kuiva ja tosikkomainen. Kuka sielläkin käy?
Kommentit (2)
Täytyisi varmaan vähentää vieläkin vähemmäksi tämä palstailu.
Käyn siis myös kaksplussan puolella joskus kun siellä se lapsettomuuspalsta on ns. anonyymi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos edes yrität laittaaa sinne jotain samantapasta alotusta mikä täällä saa hyvän vastaanoton ( eli joku kakkaketju ;D ), teilaavat nämä korput sen täysin. BOORIING!!!!!!!!!!!!