Voitko sanoa vilpittömästi
rakastavasi sohvallasi maha paljaana makaavaa ja kännyään selaavaa 165-kiloista siiderivalasta?
Kommentit (9)
Miten se sinne pääsi? Ai niin, sinä valitsit sen.
Vasta sitten kun se roikkuu nyljettynä pakkasessa (rakastan sen makua).
Voisin, jos rakastaisin. Olen itse ulkonäkökeskeinen ja minusta ja puolisostani on puhuttu barbiekent-nukkeina. Kuinka vaimo on silikonilortto isoine treenattuine takamuksineen ja minä tyhmä bodari.
Luulen, että se aito rakkaus ei kysele.
Vierailija kirjoitti:
Joo, 20 vuotta sitten valitsin, kun se oli 56-kiloinen, ei siiderinjuoja. Otan eron, päätin juuri. Kasa ei herätä enää minkäänlaisia seksuaalisia haluja, vain inhoa ja yökötystä.
Itse olen tosi komeassa ja nuorekkaassa kunnossa. Tipu tipu täällä jyviä pussissa ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, 20 vuotta sitten valitsin, kun se oli 56-kiloinen, ei siiderinjuoja. Otan eron, päätin juuri. Kasa ei herätä enää minkäänlaisia seksuaalisia haluja, vain inhoa ja yökötystä.
Itse olen tosi komeassa ja nuorekkaassa kunnossa. Tipu tipu täällä jyviä pussissa ...
Sama täällä, viestisi voimaannutti minua. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, viestisi voimaannutti minua. Kiitos!
Edelleen myös minua. Lähden tästä Aasiaan etsimään kauniin ja siroluisen, linnunluisen ja huiluäänisen kaunottaren. Tulkaa perässä.
No enemmän kuin sitä valasta haukkuvaa kusipäätä, että lähdetään siitä liikkeelle
T hoikka, hedelmällinen nainen
Vierailija kirjoitti:
No enemmän kuin sitä valasta haukkuvaa kusipäätä, että lähdetään siitä liikkeelle
T hoikka, hedelmällinen nainen
Montako lasta hedelmällisellä naisella on?
Voitko vilpittömästi sanoa rakastavasi sohvalla möhömaha paljaana kaljaa ryystävää 165-kiloista ukkorahjusta?