Aiotko lukea Arto Satosen uuden kirjan Nyt töihin!
Työministeri Arto Satoselta ilmestyi pamfletti Nyt töihin! Suomen työmarkkinajärjestelmän uudistamiseen mallia Tanskasta.
Aiotko lukea?
https://www.instagram.com/p/DC6E6sWtNXq/?utm_source=ig_web_copy_link
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Eilen jo selailin sitä läpi. Painavaa asiaa, suosittelen.
Ainoa mikä on painava on kirjailija itse!
Satiainen voi laittaa lässkin 🤓 tänne 🚽. 🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen jo selailin sitä läpi. Painavaa asiaa, suosittelen.
Ainoa mikä on painava on kirjailija itse!
🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Jänskättää ihan tuoko Artsi Linnan juhliin jonkun filippiiniläisen vosun vai tanssittaako kadettia. Luultavasti kuitenkin parkkeeraa koko illaksi poropöydän ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä arvaa jo ennalta, että kirjaan on valikoitu pinsetillä vain thatcherilaiset, työnhakijoita ja -tekijöitä kyykyttävät toimet, ei vastakkaisia.
Jos olen väärässä, niin ilmoittakaa niin korjaan käsitystäni.
Eiköhän siinä ole paljon muutakin kuin toimia, vaikkapa pohdintaa nykytilanteen ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Jänskättää ihan tuoko Artsi Linnan juhliin jonkun filippiiniläisen vosun vai tanssittaako kadettia. Luultavasti kuitenkin parkkeeraa koko illaksi poropöydän ääreen.
Kaappi pysyy kiinni.
Aion lukea riikan kirjan Menkää töihin!
Vierailija kirjoitti:
Arto Satonen on kirjailija!
Arto paasilinna oli kirjailija. Arto manaatti satonen on satusetä. Heikentämällä työehtoja ja pienentämällä palkkoja valtio saa jollakin taikuudella lisää rahaa. Mainostoimisto kokoomuksen jutut joista puuttuu enää söpö kissan pentu ja yksisarviset heppa eläimet.
Ei ole loppua turhien kirjojen tekemisestä.
Mieluimmin KELAN esitettä:
-Tervetuloa meidän asiakkaaksi
t. soffa peruna
En lue. Ei niistä kuitenkaan mitään apua ole
Artoltahan ilmestyy myös uusi sinkku: "Työhön, työhön, tytöt, pojat". Levy ilmestyy ihan näinä päivinä ja on vähän marssityyppinen. Keikkoja myyty vähän joka puolelle Suomea ja ensi kesän festareiden kuumin nimi. Esiintyy Artsi Satku taiteilijanimellä.