Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varatut miehet flirttailevat töissä?

Vierailija
29.11.2024 |

Miksi?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli vähän vierasta

Vierailija
22/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miksi 'se yksi ihana varattu' ei flirttaillut, en ainakaan huomannut mitään. Sit vaan kerran firman juhlissa sanoi tykkäävänsä minusta, paljon. No, sen jälkeen kyl flirttiä oli töissäkin...

Mutta tämähän on eri asia, jos ei flirtannut vaikka piti susta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukava saada vähän värinää toimiston harmaaseen arkeen, jos on jotain nuorempia seksikkäitä kolleegatyttöjä.

Vierailija
24/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on suhteellinen käsitys. Mielestäni en ikinä flirttaile ja kukaan ei koskaan flirttaile minulle. Eksä joskus totesi, että kyllä mulla flirttaillaan muttein vain huomaa sitä. 

Vierailija
25/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitää hyvissä ajoin aloittaa lämmittelyt firman pikkujouluja varten.. 

Vierailija
26/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa he ovat vaan mukavia ja sä kuvittelet liikoja?

Vierailija
27/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun koko ajan vonkaa, väkisinkin joskus saa.

Vonkaamisella ei ole mitään tekemistä flirttailun kanssa. Flirttailu on kepeää, eikä sen tarkoitus ole johtaa mihinkään muuhun kuin toisen piristämiseen.

Vierailija
28/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni varattu mies ja nainen flirttailevat koska se on mukavaa. Siinä ei ole tarkoitus mennä sen pidemmälle. Tämä toimii silloin kun kaikki osapuolet tietävät jutun jujun.

KAIKKI salasuhteet ja pettämisen ovat alkaneet flirttailusta. Flirttailusta pidättäytyminen on varma tapa estää pettämisen houkutus. Sinä tykkäät leikkiä tulella, ja kai itsekin tiedostat, ettei kumppanisi oikein riitä sinulle. Jos riittäisi, et flirttailisi muille. Sääli puolisoasi, teet hänestä naurunalaisen työpaikassasi.

Nimim jätä se sika

Vierailija
29/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo varma flirttaileeko yksi nuori kollega mulle, vai onko hän luonteeltaan vain sellainen. Välillä, kun ollaan yhtäaikaa toimistolla, niin kutsuu mua nimeltä, ja sit kysyy jotain ja katsoo samalla syvälle silmiin niin, että sulan aivan totaalisesti. Muutenkin mulle aina tosi kiva. Viime viikolla laittoi teams-viestissä sydämen. Olisin niin valmis luopumaan periaatteistani olla tapaile,atta työkavereita ja viemään tuon naisen treffeille, mutta en laajasta naiskokemuksestani silti osaa tulkita häntä, onko se vain hänen ihana persoonansa, vai voisiko hän olla kiinnostunut minusta. Hän on kuitenkin minua aika paljon nuorempi nainen.

Vierailija
30/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu on suhteellinen käsitys. Mielestäni en ikinä flirttaile ja kukaan ei koskaan flirttaile minulle. Eksä joskus totesi, että kyllä mulla flirttaillaan muttein vain huomaa sitä. 

Flirttailu on ehkä väärä sana. Nämä ovat pitkään tuntemiani työkavereita joiden jutut ovat yllättäen eroni jälkeen tyyliä "Haluan sua", "Haluan panna sua", "Haluaisin suudella ja koskettaa sua". Eivät paljon tulkitsemista jätä. Ja kuvittelin tosiaan olevamme hyviä työkavereita ja jopa kavereita.

Vierailija
31/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne flirttaile, sulla on vaan skitsofrenia ja kuvittelet omiasi.

Oletpa hauska. "Haluan sua" tekee asian aika selväksi.

Olen itse juuri eronnut pitkästä suhteesta, joten kai ajattelevat minun olevan tarjolla.

Okei joo jos et ymmärrä edes vittuilua päin naamaa niin en ihmettele että kuvittelet heti että jotakuta kiinnostaa kun vaan katsoo päin.

Vierailija
32/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni varattu mies ja nainen flirttailevat koska se on mukavaa. Siinä ei ole tarkoitus mennä sen pidemmälle. Tämä toimii silloin kun kaikki osapuolet tietävät jutun jujun.

KAIKKI salasuhteet ja pettämisen ovat alkaneet flirttailusta. Flirttailusta pidättäytyminen on varma tapa estää pettämisen houkutus. Sinä tykkäät leikkiä tulella, ja kai itsekin tiedostat, ettei kumppanisi oikein riitä sinulle. Jos riittäisi, et flirttailisi muille. Sääli puolisoasi, teet hänestä naurunalaisen työpaikassasi.

Nimim jätä se sika

🥱 Vai niin. Kaikki suhteet alkavat flirttailusta mutta kaikki flirttailu ei johda suhteeseen.

Vierailija
33/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakevat pientä piristystä arkeen. 

Vierailija
34/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/10 miehestä ottaa sun ystävällisyyden kiinnostuksen. Ja 5/10 on valmis pettämään jos tulee tilaisuus 

Vierailija
35/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu on ehkä väärä sana. Nämä ovat pitkään tuntemiani työkavereita joiden jutut ovat yllättäen eroni jälkeen tyyliä "Haluan sua", "Haluan panna sua", "Haluaisin suudella ja koskettaa sua". Eivät paljon tulkitsemista jätä. Ja kuvittelin tosiaan olevamme hyviä työkavereita ja jopa kavereita.

Silloin sinun kokemuksesi eivät kuulu tähän ketjuun. Tämä on ketju flirttailusta eikä suorista ehdotuksista.

Vierailija
36/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on muslimi ja hänestä toisten kanssa flirttailu on epäkunnioittavaa eikä kuulu avioliittoon. Tätä lukiessa tajuaa kuinka hyvän valinnan tein, kun valitsin puolisoni, oikean miehen. Voin olla täysin varma, että hän ei flirttaile enkä minäkään, koska meidän suhteessa se olisi epäkunnioitusta, joka ei kuulu avioliittoon. Suomessa kaikki käy, rakkaus ja seksi on jokaisen oma asia, ja lopputulos on koko elämä täynnä sydänsuruja. Miksi?

Vierailija
37/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ystävällinen ja hymyilee, pitää ovea auki, kenties toteaa paidan tai mekon olevan hieno, niin sillä ei ole mitään tekemistä flirtin kanssa. Ei vaan jaksa olla naama väärinpäin kokoajan ja kunnioitan vanhoja käytöstapoja.

Vierailija
38/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim jätä se sika

Tämä. Naisten kesken kyllä tiedetään, kenen mies flirttailee tai jopa jahtaa vierasta. Meillä oli työpaikassa tällainen nainen, ja muut naiset alkoivat arvostella häntä ja hänen painoaan etsien syitä, miksi mies petti. Naiset osaavat tämän. Siitä tuli ihan avoin totuus toimistolla, että mies etsii epätoivoisesti parempaa, kun oma vaimo on rupsahtanut. Mies ei tätä tajunnut, vaan luuli ettei kukaan huomaa, että hän yrittää flirttailla jokaisen naisen kanssa, mitä kauniimpi, sitä enemmän. 

Olisi tehnyt monta kertaa mieli sanoa, että lopettaisi jo eikö kunnioita vaimoaan yhtään. 

Vierailija
39/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinkkumiehet pysyy sinkkuina niin vain varatuilla on mahdollisuus kuherrella naisten kanssa.

Vierailija
40/89 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun koko ajan vonkaa, väkisinkin joskus saa.

Vonkaamisella ei ole mitään tekemistä flirttailun kanssa. Flirttailu on kepeää, eikä sen tarkoitus ole johtaa mihinkään muuhun kuin toisen piristämiseen.

Höpö, höpö! Täytyy olla uskomattoman sinisilmäinen, jos luulee ettei flirttailun tarkoituksena ole koskaan mihinkään muuhun kuin toisen piristämiseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi