Vtun OP!
OP:n maksukorteissa häiriö meneillään, yön yli jo kuulemma kestänyt ja edelleen vaan ja en pääse muuttamaan verkkopankissa verkkomaksamisen turvarajaa tehdäkseni nettiostoksia. Kiitos vtusti, taitaa mennä Black Fridayn tarjoukset sivu suun! Ottaa niin päähän, kun pankit ei joudu vastuuseen tällaisista häiriöistä.
Kommentit (69)
Minulla ei ole ollut kertaakaan op:n kanssa mitään häiriötä vuosiin.
Maksoin äsken OP:n debitillä, vaan maksu peruuntui :)
Vierailija kirjoitti:
OP:n häiriö saatiin nyt korjattua. Kesti vuorokauden!!!
Siis saatu korjattua siihen asti, että kortit näkyy. Mutta turvarajan muuttaminen ei onnistu, herjaa vaan kerta toisensa jälkeen: Oops! Jokin meni pieleen. Yritä myöhemmin uudelleen.
Joo, eihän tässä olekaan vielä tarpeeksi odoteltu ja yritetty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä se on jolla ei varakorttia löydy, kahden pankin kortit ja lisäksi google pay päälle. Vain yhdestä kortista tulee kuluja, yllättäen se on OP...
Ei auta Google Pay, jos pitäisi päästä säätämään turvarajoja. Ja entä jos toisella tilillä ei olekaan tarpeeksi rahaa ostoksiin? Mitään kuluja ei ainakaan minulle OP:n omistaja-asiakkaana tule. Muista pankeista kyllä sitten tulisikin, paitsi S-pankista, ja sinnekin kertamaksu. Onko sulla aivojen tilalla joku aivopierutehdas vai mikä on vialla?
Ne OP kulut kuittaantuu niillä OP bonus rahoilla, ei ole ilmaista. Turvarajoja ei ole tarve normaalisti säädellä ja oletin, että puhut luottokorteista, kuka maksaa debitillä tänä päivänä??? Mun ongelma on tyhmät ja varattomat ihmiset, jotka eivät toimi 2000-luvun tavoin, vaan valittavat joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kyllä mulla vaan OP kortti toimii joka paikassa , ei mitään ongelmaa. Ja noin yleisesti, on tyhmää sitoa kaikki maksuliikenne vain yhden pankin varaan, itsellä on 3 eri pankissa tili ja kortteja löytyy millä maksaa hädän tullen.
En ole ap, mutta luitko aloituksen ajatuksella? Kortti toimii, mutta kortin lupttorajaa ei voinyt muuttaa. Lukekaa kunnolla ennen kuin kommentoitte!
No miksi se pitäisi muuttaa? Olisit muuttanut aiemmin. Turhaa narinaa.
Nyt, kun mietin, niin en muista, että POP pankilla olisi ikinä uutisoitu olevan ongelmia. Pitäisikö avata tili sinne? Miksei siitä ole tullut isompi ja suositumpi, onko kallis tai muuten jotenkin hankala?
Pientä verrattuna siihen, että S-Pankilla ei voinut edes nähdä korttitietoja mobiilisovelluksella kun aina kaatui sovellus korttisivulla. Bugi esti sen varmaan parin kuukauden ajan ennen kuin korjattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä se on jolla ei varakorttia löydy, kahden pankin kortit ja lisäksi google pay päälle. Vain yhdestä kortista tulee kuluja, yllättäen se on OP...
Ei auta Google Pay, jos pitäisi päästä säätämään turvarajoja. Ja entä jos toisella tilillä ei olekaan tarpeeksi rahaa ostoksiin? Mitään kuluja ei ainakaan minulle OP:n omistaja-asiakkaana tule. Muista pankeista kyllä sitten tulisikin, paitsi S-pankista, ja sinnekin kertamaksu. Onko sulla aivojen tilalla joku aivopierutehdas vai mikä on vialla?
Ne OP kulut kuittaantuu niillä OP bonus rahoilla, ei ole ilmaista. Turvarajoja ei ole tarve normaalisti säädellä ja oletin, että puhut luottokorteista, kuka maksaa debitillä tänä päivänä??? Mun ongelma on tyhmät ja varattomat ihmiset, jotka eivät toimi 2000-luvun tavoin, vaan valittavat joka asiasta.
Op ON ilmainen omistaja-asiakkaille, paina se jo vihdoinkin kalloosi. Huomaa, että et edes ymmärrä mitä turvaraja ja sen säätäminen tarkoittaa. Mitäs oletat puhuttavan luottokorteista, oletko niin vajaa että vain oletat asioita ilman parempaa tietoa? Minun ongelma on yksinkertaiset ja tietämättömät ihmiset, joilla on kova tarve olla töykeitä ja olla näsäviisaita, vaikka eivät edes ymmärrä mistään mitään. Monellakaan ei mitään luottokortteja ole, kuinka pihalla ja yksinkertainen oikein olet? Sinähän täällä valitat täysin epäoleellisista asioista. Toimivan pankkiasioinnin peräänkuuluttaminen ei ole joka asiasta valittamista.
En ole ap, mutta luitko aloituksen ajatuksella? Kortti toimii, mutta kortin lupttorajaa ei voinyt muuttaa. Lukekaa kunnolla ennen kuin kommentoitte!