Vtun OP!
OP:n maksukorteissa häiriö meneillään, yön yli jo kuulemma kestänyt ja edelleen vaan ja en pääse muuttamaan verkkopankissa verkkomaksamisen turvarajaa tehdäkseni nettiostoksia. Kiitos vtusti, taitaa mennä Black Fridayn tarjoukset sivu suun! Ottaa niin päähän, kun pankit ei joudu vastuuseen tällaisista häiriöistä.
Kommentit (69)
OP on hankala pankki yhdellä sanalla kuvaten. Esim. Nordean toiminta näyttäytyy yksinkertaisempana. Olen molemmissa asiakkaana.
Vierailija kirjoitti:
OP on hankala pankki yhdellä sanalla kuvaten. Esim. Nordean toiminta näyttäytyy yksinkertaisempana. Olen molemmissa asiakkaana.
Mitä tarkoitat? Eikös Nordealla niitä häiriöitä vasta olekin ollut jatkuvalla syötöllä, vai muistanko väärin?
Itse saisit joutua vastuuseen, ja jouduitkin, siitä ettet ole hommannut toisen pankin varakorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Eikös Nordealla niitä häiriöitä vasta olekin ollut jatkuvalla syötöllä, vai muistanko väärin?
Oikein muistat, jatkuvasti on jotain.
Typerä se on jolla ei varakorttia löydy, kahden pankin kortit ja lisäksi google pay päälle. Vain yhdestä kortista tulee kuluja, yllättäen se on OP...
Itselläni on vain Nordea, mutta en ostele netistä mitään ja maksan nykyään yleensä ihan käteisellä.
Vierailija kirjoitti:
Itse saisit joutua vastuuseen, ja jouduitkin, siitä ettet ole hommannut toisen pankin varakorttia.
En ole joutunut mihinkään vastuuseen. Oletko ihan sekaisin?
Vähintään kahdessa pankissa kannattaa olla tili ja kortit.
Vierailija kirjoitti:
Typerä se on jolla ei varakorttia löydy, kahden pankin kortit ja lisäksi google pay päälle. Vain yhdestä kortista tulee kuluja, yllättäen se on OP...
Ei auta Google Pay, jos pitäisi päästä säätämään turvarajoja. Ja entä jos toisella tilillä ei olekaan tarpeeksi rahaa ostoksiin? Mitään kuluja ei ainakaan minulle OP:n omistaja-asiakkaana tule. Muista pankeista kyllä sitten tulisikin, paitsi S-pankista, ja sinnekin kertamaksu. Onko sulla aivojen tilalla joku aivopierutehdas vai mikä on vialla?
Ai, sitäkös se olikin, yritin itsekkin eilen vaihtaa turvarajaa, jotta saisin nostettua rahaa, mutta ei ollu koko turvaraja mukkausta enää. Just, joo.
Hyvin toimi kortti aamulla kun kävin ruokakaupassa.
😂 No vaihda Nordeaan. Black friday-tarjoukset on niin surkeita että tuollaisesta tyhmyydestä sietääkin vähän kärsiä. Sitäpaitsi suurimmasta osasta nettikauppoja pystyy tilaamaan myös laskulla jos ei ole maksuhäiriöitä ja luottotiedot on kunnossa.
Revolut pankki ja samalla saa realiaikaisesti kryptosijoituksia tehdä ja realisoida suoraan käyttöön. Toimii aina!
-Kylmis
Vierailija kirjoitti:
Hyvin toimi kortti aamulla kun kävin ruokakaupassa.
Se häiriö koskee vain credit-puolta ja just jotain turvarajoja ym. ei pysty muokkaamaan.
Hyvin taas vedetään, meneeköhän koko päivä tässä korttisulussa. Itse pidän turvallisuussyistä verkkomaksamisen turvarajat nollilla kaikilla pankkikorteillani, ja vapautan ne vain maksamisen ajaksi. Törkeää touhua, pitäisi olla mahdollista edes ottaa yhteyttä tuonne aspaan ja heidän säätää itse ne rajat sieltä.
varmasta vaihdan pankkia... vaikka en ikinä oo asiakas looutkaan