Miehen kanssa pelkkä ystävä? Sielunkumppani.
Siis olen tuntenut tämän miehen vuosia. Paremmin pari vuotta. Nähdään aika harvakseltaan, yleensä baarissa. Viimeisen puolen vuoden aikana lähetelty s-postia, harvakseltaan.
Tuntuu kuin olisi sielun kumppanin löytänyt, helppo puhua , kertoa asioista. Oikein hämmästyin, kun mieskin viimeksi nähdessä puhui sielunkumppanista. Ajatellaan asioista niin samoin.
Molemmat ollaan parisuhteessa ja molemmilla lapsia. Asia on puhuttu selväksi, että en toivo ystävyyttä enempää. Enkä voisi kuvitella kyseistä miestä kumppanikseni. Tiedän, että mies on minuun ihastunut, mutta varattuihin ei koske. Hyvä niin.
Miehelleni olen tästä miehestä ja meidän ystävyydestä kertonut.
Siis voiko tälläinen pysyä pelkkänä ystävyytenä? Vai pitäisikö puhaltaa peli poikki? Mutta siinä menettää niin paljon.
Kommentit (7)
Meillä miehellä sama "kuvio" ja nyt on ero mietinnässä...no ei siinä muuten mitään, mutta taidan jäädä 8 lapsen yksinhuoltajaksi:(
niin ja pelkästä ystävyydestä meilläkin tämä alkoi...
Ollaan baarissa nähty. Onneksi asutaan eri paikkakunnilla.
ap
Jos on lapsia niin ei ehkä kannata ottaa turhia riskejä vain näiden ihastusten pohjalta. Toki voihan sitä aina tehdä Tanja K:t ja antaa hyvää esimerkkiä!
niin tuleeko jompikumpi sinne vaanimaan että jospa nähtäis?
ystävyyskiin toimii :) ! Itselläni kaksi parasta ystävää ovat miehiä,toinen ex-poikaystävä vuosien takaa ja toinen tuttu jo ala-asteelta. Ei tulisi mieleenkään hommailla näiden ystävien kanssa mitään, kun olen onnellisesti avioliitossa ja äiti. Nämä miehet myös perheellisiä. Ihmiset ajattelevat liikaakin näitä mies/nainen-juttuja, ihminen pitää nähdä ennen kaikkea ihmisenä,sillä ei ole väliä onko mies vai nainen.
Eri asia tietysti jos joku on ihastunut/rakastunut.
että miehen ja naisen välinen ystävyys on mahdollista.
Itsellänikin on ollut "sieluinkumppani" ja olin siitä erittäin onnellinen. ajattelin naista enemmänkin pikkusiskona kuin tulevana vaimona tai petikaverina. Tämä siitäkin huolimatta, että nainen oli yksi kauneimmista koskaan näkemistäni ihmisistä.
Todennäköisesti miehen puolella on kuitenkin jatkuva panetus mukana, kun taas naisia tuo seksi yleensä vähemmän kiinnostaa.
Naisena pitää siis olle hieman varovainen tässä asiassa, sama tietysti koskee miestä. Kyllä seksi vaara on olemassa, mutta jos se sydämmessä oikeasti tuntuu vain ystävyysuhteelta, niin se on aivan mahdollista. Naiset vain harvoin ymmärtävät miten paljon miestä panettaa.
Itse koin tämän naisen kansas suurta turvallisuuden tunnetta, joten en pelännyt seksiä juuri lainkaan.
en suosittele varsinkaan baaritapaamisia