Mies: suuttuisitko jos saisit seksimeemi-viestejä?
Olen muutaman kerran laittanut miehelleni somessa vastaan tulleen seksiaiheisen meemikuvan, joka on itseäni naurattanut. Kuvittelin, että miestäkin voisi huvittaa tällaiset pikkutuhmuudet. Vastaanotto on ollut nuivaa, ja tänään mies sanoi suoraan, että älä laittele hänelle tuollaisia, että ei halua sellaisia kännykkäänsä.
Olin vähän yllättynyt, kun muuten olemme seksin suhteen tosi avoimia. Tietysti lopetan tällaisten viestien lähettämisen, kun ei kerran tykkää. Ajattelin vain piristää ja hauskuuttaa miestä kesken työpäivän näillä.
Miten te muut miehet suhtautuisitte tällaiseen? Olemme siis reilusti yli kymmenen vuotta yhdessä ollut perheellinen, nelikymppinen pari.
Kommentit (3)
Minua ei haittaisi. Päinvastoin pitäisin niistä.
Ei todellakaan haittaisi. Itse olen joutunut rajoittamaan puolison suuntaan koska kommentti pääsääntöisesti että eikö muuta mielessä. Nämähän olisi vaan mukavia päivän piristyksiä ja pilke silmäkulmassa mutta näin me vaan kukin tahoillaan erilaisia ollaan. Jatketaan silti yrittämistä..
Ehkä hän on sattunut avaamaan sen äitinsä seurassa, ja äippä on nähnyt kuvan. Ja miestäsi hävettää.