Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko Kurosen kanan kaikilla lapsilla ERI ISÄ? Aika antavainen täti ollut/on.

Vierailija
22.02.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koukutettua sen vanhasen ainakin sillälailla pitemmäksi aikaa ja mukavat elatusmaksut saanut myös ENNENKAikkea. typerä sussu...

Vierailija
2/9 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seheille suotakoon, mutta ap kysyikin SUSSUSTA! Ja kyllä, Kurosella on mun mielestä ainakin kananperse päässä ja perässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne eri isille.

Vierailija
4/9 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän näyttää 36-vuotiaaksi aikalailla " elähtäneeltä" !

Luulin, että hän on jotain 45 ja olin yllättynyt, että hän on ikäiseni ja hänellä oli melkein aikuinen poikakin. Ehtiväistä sorttia Susan. Ehkä vähän kova elämä myös. =)

Vierailija
5/9 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finette:

hän näyttää 36-vuotiaaksi aikalailla " elähtäneeltä" !

Luulin, että hän on jotain 45 ja olin yllättynyt, että hän on ikäiseni ja hänellä oli melkein aikuinen poikakin. Ehtiväistä sorttia Susan. Ehkä vähän kova elämä myös. =)

Mä olen kanssa 36 eikä tuo Susan kyllä mitenkään ikäisekseen nuoren näköinen ole. Luulin kanssa alkuun, että on jotain 40 ja risat.

Vierailija
6/9 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sitte luonnossa jotenki vähemmän kulahtaneen näköinen??Mene ja tiedä, onneks en ole nähnyt....alkaisin varmaan voimaan pahoin.

Sen iho muuten on tosi sellasen paksun aj harmahtavan värinen ja karseita ryppyjä naamassa.

Vierailija
7/9 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robertin, 10, ja Rosalien, 9, isän kanssa Susan oli jonkun aikaa naimisissa, mutta erosi myöhemmin.

Vierailija
8/9 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIKO -tylsä muotinimi 90-luvun alusta, lähiöäitien suosikki. Robert ja Rosalie -noloa erikoisuuden tavoittelua. Lapsia käy jo muutenkin sääliksi.

Vierailija
9/9 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka olis eri isät niin siitä ei voi päätellä onko kovinkin antava, joten huono pila.

Siitä sen tietäis, kun joku miehistä paljastais miten paljon sitä akkaa pitää päivässä porata!

Seksiä katsos ihmiset harrastavat niinkin ettei aina tule poikasia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän