Ihanaa ostella kaikkea puoli turhaa nyt kun halpaa
Äsken heräteostin 950€ Roborock roboimurin vaikka vanhakin vielä imuroi hyvin.
Kommentit (7)
Kiitos Ap 🤗. Valtio sai n. 240 € alveja. En osta enää suomesta mitään jos ei ole pakko 😂. Onneksi olen jo parin vuoden aikana viennyt rahani ulkomaille jonne jäävät myös alvit 🤗
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Ap 🤗. Valtio sai n. 240 € alveja. En osta enää suomesta mitään jos ei ole pakko 😂. Onneksi olen jo parin vuoden aikana viennyt rahani ulkomaille jonne jäävät myös alvit 🤗
Minne viet rahasi? Tilaatko ruokasi myös ulkomailta? Miksi et muuta sinne ulkomaille?
Verothan on kaikkien hyväksi.
Hyvä että ostit. Saavat varastot tyhjäksi ja työllistät jonkun tyypin.
Meille menee tuo 32 euron pölypussiton imuri vielä. Vasta se on 12 vuotta kulkenut mukana. Vaikka voisihan tuon robonkin jo laittaa. Kun ei tarvitse tuhatta kiloa tavaraa siivota pois sen edestä. Ääsh. Laitan uudet kuulokkeet siinähän se imuri kävelee vieressä radiota kuunnellessa.
Tuli kans pari Iphonee ostettua pukinkonttiin lapsille.
2150€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne viet rahasi? Tilaatko ruokasi myös ulkomailta? Miksi et muuta sinne ulkomaille?
Verot ei todellakaan jakaudu oikeudenmukaisesti kaikille, joten ota asoista selvää, niin ei tule ihan tuubaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verot ei todellakaan jakaudu oikeudenmukaisesti kaikille, joten ota asoista selvää, niin ei tule ihan tuubaa
Olet oikeassa suurin osa verotuotoista menee köyhien tukemiseen. Kaikki tuet pitäisi lopettaa niin olisi tasapuolista.
Halpa on suhteellinen käsite.