Erikoisjoukot Janne Lehtonen: ERO
Seiska kertoo: vaimo haki eroa yli 20v kestäneestä avioliitosta. Lehti kertoo, et uudempi ja ennenkaikkee nuorempi olisi nyt Jannella kierroksessa. Avaa kummasti näkökulmia fantsuihin koulutusoppeihin psyykkisestä vakaudesta ja pohjattomasta luottamuksesta ymsyms.
Kommentit (2038)
Jos Jossu onkin pahoinvointivalmentaja 😇 ainakin semmosia viboja luo ympärilleen
No nyt ei oo Janne pystynyt pitään näppejään erossa, onkin.tykännyt Jossun kuvasta ja laittanut vaömennusigllä merenneito ja tuli emoji 🤣🥳🥳
Tästä saa kyllä aika pvän huvit 🤷🏾😂
Ei hitto, mä jo ajattelin, että Janne tullut järkiinsä, mutta ei. Ei pystynyt olla tykkäämättä😅
Idiootit.. näyttääpä hyvältä, kun muija heruttaa antaumuksella ja OMAN firman ig-tili liekittää🤣🤣 Järki hoooiiii..
minäkin oikeesti jo luulin, et nyt herra olis tullut jo JÄRKIINSÄ, mut ei ku järki ei päässä pysy
Tai sitten Johanna on itse liekittänyt itseään firmansa tililtä. Sano mun sanoneen, kaikki on mahdollista🤡
Joo, voi olla liekittänyt itse firman tilillä omaa kuvaansa. En ihmettelisi sitä. Mutta samaan aikaan Janne on tykännyt kuvasta. Ei ollut Jannen tykkäystä aikaisemmin.
En kyllä ymmärrä miten pitkäkyntinen kahvipapu vetää niin puoleensa, uudella kaudellakin olisi hehkeämpää herkkua herralle tarjolla. Tulee mieleen ihan klassinen kuvio, jossa keski-ikäisen naisen vaivat alkaa tuntua itsensä nuoreksi kolliksi kokevalta vähän liian too much ja tarvii tilalle nuorempaa ainesta. Jotenkin resonoi Eicca Toppinen, Kurre Westerlund, ihan nyt vain muutamia mainitakseni.
Jossu kun ei ole pelkkä hattuteline. Herkkua ja fitness-tusina-blondia on tuolla tyrkyllä mitä kertakäyttää. Jossu on ollut jo tovin kuvioissa. Nämä miehet tarvitsee naiselta korvien väliin jotain. Tyttöystävät korvaa sen mikä vaimoilta puuttuu tai on sammunut.
No siis jos on kovin yksinkertainen, niin varmasti pitää paikkansa, että tarvii naiselta jotain korvien väliin. Mitä pitäisi sitten ymmärtää siitä, että pitää olennaisena asiana kertoa kansalaisille kirjassaan omia seksihetkiään ja runkkaustarinoita. Sivistyneisyyttä on ymmärtää, mitä ei kannata kertoa. Se on myös fakta, että yksinkertaiselle riittää monesti vaan pelkkä pinta, kunhan on bosaa ja perää, niin suu on messingillä.
Kyseessä elämänkerta, ei tarkoitus miellyttää kaikkia. Raadollisen rehellistä tekstiä on myös Samuli Edellmanin, James Ellroyn muistelut mitä viimeksi luin. Ei niin kaunista tai sivistynyttä. Niinkuin aika moni muukin elämänkerta.
Tietysti nämä nyt päätyi otsikoihin. Onko se kivaa läheisille ja kannattaako kertoa kaikkea... Mielipide löytyy jokaiselta.
Näin siinä käy,kun tavismies saa vähän julkisuutta, niin kus nousee hattuun ja aletaan liitelemään omissa sfääreissä.
Raadollinen rehellinen niissä asioissa, missä haluaa. Jännä, että kaikki tietää Jossusta, mutta oletettuja intiimihetkiä ei just esim. oo kirjassa. Miks? Jos kerran on niin raadollisen rehellistä, niin olis voinut merenneidon ankkuroinnistakin kertoo. elämänkerrat on nykyään nobody-tyyppien oman narsistisuuden huipentumia. Miettikää oikeesti, mitä aikuiset ihmiset kirjoittaa elämästään painettuihin kirjoihin? Sit taivastellaan et on se kova jätkä, ku orgasmista pyörtyi. Hän haluaa ilmeisesti tästä jäädä historian kirjoihin
Vierailija kirjoitti:
Jossu kun ei ole pelkkä hattuteline. Herkkua ja fitness-tusina-blondia on tuolla tyrkyllä mitä kertakäyttää. Jossu on ollut jo tovin kuvioissa. Nämä miehet tarvitsee naiselta korvien väliin jotain. Tyttöystävät korvaa sen mikä vaimoilta puuttuu tai on sammunut.
Siis mitä mä just luin 👀😂 mitäs siellä Jossun korvien välissä sitten liikkuu...eikö tajua että sidechick ei oo mikään saavutus, se on toisen naisen mies. Jos sä saat jonkun pettämään, olemaan heikko ja rikkomaan oman perheensä se ei oo mikään saavutus , se on silkkaa tyhmyyttä. Ootko ite ollut jonkin vaimo😂 uskallan väittää että et, vaimoja miesten pettämisistä on turha syyttää. Avioliiton tarkoitus ei muru oo että vaimo täyttää miehen tarpeet ja tyhjiöt
Vierailija kirjoitti:
niin toisen ammatti on somekeikistely ja vaimo taisi olla ihan eri tason ammattilainen omassa työssään...että siitä voi vetää johtopäätöksen mitä kelläkin on korvien välissä :D. Ehkä supersotilas nyt viihtyy sattuneesta syystä vähemmän älykkäiden somebimbojen seurassa kun tuntee olonsa kotoisaksi etc. Miehet kun harvemmin kestävät älykkäitä naisia kovin hyvin, kun alkaa se oma taso(ttomuus) sen vierellä loistamaan läpi.
Toivottavasti vaimo antaa ton loppuun kalutun luun sille perässäroikkujalle, pitkää onnea on tuskin luvassa ja kun kohde saavutettu, niin alkanee seuraavaan metsästys viimeistään vuoden-parin päästä kun huomio loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Raadollinen rehellinen niissä asioissa, missä haluaa. Jännä, että kaikki tietää Jossusta, mutta oletettuja intiimihetkiä ei just esim. oo kirjassa. Miks? Jos kerran on niin raadollisen rehellistä, niin olis voinut merenneidon ankkuroinnistakin kertoo. elämänkerrat on nykyään nobody-tyyppien oman narsistisuuden huipentumia. Miettikää oikeesti, mitä aikuiset ihmiset kirjoittaa elämästään painettuihin kirjoihin? Sit taivastellaan et on se kova jätkä, ku orgasmista pyörtyi. Hän haluaa ilmeisesti tästä jäädä historian kirjoihin
Varmaan juuri vaimon takia ja jälkikasvua ajatellen... Ei ole avattu kaikkia hetkiä. Joko vaimon toiveesta, päätöksellä tai edes sen verran kunnioitettu.
Mutta mistäpä tiedän, en mistään. Tulee vaan ensimmäisenä mieleen.
Toki monta muutakin juttua ois voinut jättää pois, vaimoa ajatellen. Mutta tuo toinen nainen kuvioineen nyt ainakin semmoinen. Ettei enempää tarvitse loukata, muistuttaa.
Tai sitten vaimo ei vaan tiedä ihan kaikkea. Jolloin avioliiton karsiminen kasaan onnistunee paremmin näin. Jätetään kokonaan pois tämä aihe.
Elämänkerta kirjana ei nyt kuitenkaan sen kummoisempi, järkyttävämpi.
Erikoisjoukot-sarjasta on toki tullut selväksi, minkälainen Jan Knutti on, mutta leukani loksahti sen uusimmasta kommentoinnista instassa. Joku nimimerkki, jonka sukupuoli ei käy ilmi, oli kommentoinut Janin julkaisemaa erikoisjoukot-mainosta vähättelevästi, ja siitäkös Jan sai kohtauksen. Vuolasta ränttäämistä monen kommentin verran. Jan mm.:
Onko se aika kuukaudesta kun on taas pimppa vuotaa?" ...
"Kerro toki täällä kaikkien kuullen omat meriitit jos tässä aletaan kullia mittailemaan?" ...
50-vuotias mies vääntää kuin teinipoika.
"Mä olen julkinen henkilö ja toki saat mua arvostella sen perusteella. Mutta ei mun tarvitse sitä silti sietää. Mä en käännä toista poskea kuten sun tapaisilla feministeillä on tapana."
Millä ihmeen tavalla feminismi ja sukupuolten tasa-arvo liittyi asiaan, no ei mitenkään.
"Sä luulet, että mun itsehillintä pettäisi jossakin somessa. ... Sä olet heikon itsetunnon omaava ja itsestään epävarma henkilö."
Kyllä, Janin itsehillintä petti täysin, ja Jan on juurikin itse heikolla itsetunnolla varustettu. Loukkaantunut aiemminkin pahasti, kun somessa tullut kritiikkiä niskaan. Liioittelee saavutuksiaan ja menestystään, kuulemma "rahaa tulee ovista ja ikkunoista", vaikka firmansa tehnyt isoa tappiota.
Miten vaimo tai muu nainen jaksaa tuollaisen persoonan kanssa, idk. Suosittelen oikeasti jotain terapiaa, jotta saisi kovan lapsuuden ja sotilaskokemusten aiheuttamat traumat käsiteltyä ja itsensä tasapainoon.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisjoukot-sarjasta on toki tullut selväksi, minkälainen Jan Knutti on, mutta leukani loksahti sen uusimmasta kommentoinnista instassa. Joku nimimerkki, jonka sukupuoli ei käy ilmi, oli kommentoinut Janin julkaisemaa erikoisjoukot-mainosta vähättelevästi, ja siitäkös Jan sai kohtauksen. Vuolasta ränttäämistä monen kommentin verran. Jan mm.:
Onko se aika kuukaudesta kun on taas pimppa vuotaa?" ...
"Kerro toki täällä kaikkien kuullen omat meriitit jos tässä aletaan kullia mittailemaan?" ...
50-vuotias mies vääntää kuin teinipoika.
"Mä olen julkinen henkilö ja toki saat mua arvostella sen perusteella. Mutta ei mun tarvitse sitä silti sietää. Mä en käännä toista poskea kuten sun tapaisilla feministeillä on tapana."
Millä ihmeen tavalla feminismi ja sukupuolten tasa-arvo liittyi asiaan, no ei mitenkään.
"Sä luulet, että mun itsehillintä pettäisi jossakin somessa. ... Sä olet heikon itset
huhhuhh..kiva että saadaan tämänkin tyypin naisviha näkyväksi..jotenkin kuvittelin että toi olisi muka fiksuin siitä porukasta, mutta olin näköjään väärässä. Siksi nää viiskybäset äijät hakee näitä nuoria kun älli ei riitä olemaan omanikäisten seurassa.
Voi apua sentään mitä tekstiä XD
50-veellä on kyllä itsellään hirttänyt kiinni ja pahasti. Toivottavasti on ylpeä itsestään. Mikä tuommosessa ees 15v nuorempaa viehättää niin, että haluaa omien sanojensa mukaan olla just nii ku hän isona..
Sä voit olla itse ammattiurheilija tai sotilas tai ties mitä, on silti eri asia ohjata muita. Jannea en tässä tarkoittanut muutenkaan vaan tää huonosti voivat Jossu