Erikoisjoukot Janne Lehtonen: ERO
Seiska kertoo: vaimo haki eroa yli 20v kestäneestä avioliitosta. Lehti kertoo, et uudempi ja ennenkaikkee nuorempi olisi nyt Jannella kierroksessa. Avaa kummasti näkökulmia fantsuihin koulutusoppeihin psyykkisestä vakaudesta ja pohjattomasta luottamuksesta ymsyms.
Kommentit (2038)
Instassa Janne on pukeutumassa Janin 50-vuotisjuhlia varten. Onkohan siellä vaimot mukana, vai ihan muuta seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Instassa Janne on pukeutumassa Janin 50-vuotisjuhlia varten. Onkohan siellä vaimot mukana, vai ihan muuta seuraa?
Jannen vaimo näytti myös sinne menevän. Mut onkohan Knutin oma vaimo kutsuttu, kun juhlat on suunniteltu yhdessä herran uuden tyttiksen kanssa
Vierailija kirjoitti:
"huhhuhh..kiva että saadaan tämänkin tyypin naisviha näkyväksi..jotenkin kuvittelin että toi olisi muka fiksuin siitä porukasta, mutta olin näköjään väärässä. Siksi nää viiskybäset äijät hakee näitä nuoria kun älli ei riitä olemaan omanikäisten seurassa."
Mun on pakko kysyä, että miksi ajattelit Knutin olevan fiksuin niistä kouluttajista? Mulla on ollut välillä sellainen tunne, että ehkä Robin on fiksuin, tai sanotaan normaalein, mutta tiedä sitten noista.
en ole katsonut ko.sarjaa, olen ollut lehtijuttujen varassa että pyörittää jotakin omaa firmaa( muuta kun hikipajaa sometytön kanssa) ja arvostaa perhettään etc. Robinista ei mitään käryä. Enkä seuraa instassa ketään heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannen vaimo näytti myös sinne menevän. Mut onkohan Knutin oma vaimo kutsuttu, kun juhlat on suunniteltu yhdessä herran uuden tyttiksen kanssa
Hyh mitä touhua Knutilla.
Vierailija kirjoitti:
"huhhuhh..kiva että saadaan tämänkin tyypin naisviha näkyväksi..jotenkin kuvittelin että toi olisi muka fiksuin siitä porukasta, mutta olin näköjään väärässä. Siksi nää viiskybäset äijät hakee näitä nuoria kun älli ei riitä olemaan omanikäisten seurassa."
Mun on pakko kysyä, että miksi ajattelit Knutin olevan fiksuin niistä kouluttajista? Mulla on ollut välillä sellainen tunne, että ehkä Robin on fiksuin, tai sanotaan normaalein, mutta tiedä sitten noista.
Minkäänlaista miesvihaa ei täällä chätissä ole?
Olipa hienot ja tyylikkäät juhlat eilen!
Viisikymppinen lolitan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Make anal great again. 🙄
Tää on Jannen ketju eikö Janin!
Vaimot ja tyttikset olivat juhlissa. Juhlia suunnitteli ja järjesti heidän kaikkien yhteinen tuttu pyöräilijä yhdessä hänen kavereiden kanssa. Ei ole tyttis. (hän oli ainoa aasialainen koko tilassa alkuillan ajateltiin tämän olevan se ) Tyttis on se aasialainen joka tuli paikalle paljon myöhemmin kahden muun kaverin kanssa. Tästä puhuttiin juhlissa mutta illan edetessä ymmärrettiin kumpi on kumpi. Ja heti mielikuva siitä ekasta muuttui kun ymmärsi et hän on vain hyvää pataa eri harrastusten kautta monen kanssa ja kun tämä tyttis joka tuli myöhemmin tunsi pelkästään Janin ja vaimon. Ei edes Jannea. Hän pysytteli tiivisti omien kavereidensa seurassa.
Palat loksahtivat paikalleen. En levitä huhuja enää.
Oli hienot juhlat vaikka tunsin itseni vanhaksi kun lähdin ajoissa nukkumaan. 15 vuotta sitten olisin osallistunut sekoilu tansseihin.
T. Kirjeenvaihtaja Lähipiiristä
Instassa aasialaistyttöystävä sanoo järkänneensä po. bileitä ja ideoineensa tuon Make anal great again -lippiksen.
Kuulemma Janin 13-vuotias tytär oli avustanut jälkiruuan kanssa. Oliko lapsi siis mukana tilaisuudessa, jossa isi ja lauma muita aikuisia miehiä kulki Make anal great again -lippikset päässä?
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma Janin 13-vuotias tytär oli avustanut jälkiruuan kanssa. Oliko lapsi siis mukana tilaisuudessa, jossa isi ja lauma muita aikuisia miehiä kulki Make anal great again -lippikset päässä?
Näille miehille anaali on tutumpi paikka kuin vagina (make anal great again - yritetään tehdä asia normiksi). Miesten anaali on heille tuttu paikka kun naisia ei aina komennuksella ollut tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä elämänkerta, ei tarkoitus miellyttää kaikkia. Raadollisen rehellistä tekstiä on myös Samuli Edellmanin, James Ellroyn muistelut mitä viimeksi luin. Ei niin kaunista tai sivistynyttä. Niinkuin aika moni muukin elämänkerta.
Tietysti nämä nyt päätyi otsikoihin. Onko se kivaa läheisille ja kannattaako kertoa kaikkea... Mielipide löytyy jokaiselta.
Lähinnä junttia, todella junttia kertoa jostain dominasesdioista ja runkk.... huomiohuor. Kunnon wt- meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisjoukot-sarjasta on toki tullut selväksi, minkälainen Jan Knutti on, mutta leukani loksahti sen uusimmasta kommentoinnista instassa. Joku nimimerkki, jonka sukupuoli ei käy ilmi, oli kommentoinut Janin julkaisemaa erikoisjoukot-mainosta vähättelevästi, ja siitäkös Jan sai kohtauksen. Vuolasta ränttäämistä monen kommentin verran. Jan mm.:
Onko se aika kuukaudesta kun on taas pimppa vuotaa?" ...
"Kerro toki täällä kaikkien kuullen omat meriitit jos tässä aletaan kullia mittailemaan?" ...
50-vuotias mies vääntää kuin teinipoika.
"Mä olen julkinen henkilö ja toki saat mua arvostella sen perusteella. Mutta ei mun tarvitse sitä silti sietää. Mä en käännä toista poskea kuten sun tapaisilla feministeillä on tapana."
Millä ihmeen tavalla feminismi ja sukupuolten tasa-arvo liittyi asiaan, no ei mitenkään.
"Sä luulet, että mun itsehillintä pettäisi jossakin somessa. ... Sä olet heikon itset
Apu miten noloa tuollaiset onko se aika kuukaudesta -jutut. Silloin kun tämä sarja alkoi, luulin että nämä ovat jotain kovatasoisia fiksuja miehiä, mutta juu ei, julkisuus on todistanut toisin😂😂 Enää ei viitsi edes katsoa koko sarjaa.
Hemmetti mitä pellejä tuo koko kouluttajasakki näyttää olevan. Kaikki tv-sarjan myötä tullut arvostus on kyllä karissut tehokkaasti näiden sekoilujen takia. Ihan keskenkasvuisia poikia, vaikka jo viisikymppisiä. Robinista en tiedä, en ole kuullut hänestä mitään pahoja juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisjoukot-sarjasta on toki tullut selväksi, minkälainen Jan Knutti on, mutta leukani loksahti sen uusimmasta kommentoinnista instassa. Joku nimimerkki, jonka sukupuoli ei käy ilmi, oli kommentoinut Janin julkaisemaa erikoisjoukot-mainosta vähättelevästi, ja siitäkös Jan sai kohtauksen. Vuolasta ränttäämistä monen kommentin verran. Jan mm.:
Onko se aika kuukaudesta kun on taas pimppa vuotaa?" ...
"Kerro toki täällä kaikkien kuullen omat meriitit jos tässä aletaan kullia mittailemaan?" ...
50-vuotias mies vääntää kuin teinipoika.
"Mä olen julkinen henkilö ja toki saat mua arvostella sen perusteella. Mutta ei mun tarvitse sitä silti sietää. Mä en käännä toista poskea kuten sun tapaisilla feministeillä on tapana."
Millä ihmeen tavalla feminismi ja sukupuolten tasa-arvo liittyi asiaan, no ei mitenkään.
"Sä luulet, että mun itsehillintä pettäisi jossakin somessa. ... Sä olet heikon itset
Siis mitä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Make anal great again. 🙄
Ottaako erikoismiehet kakkoseen
Vierailija kirjoitti:
Sairasta