Orpon hallituksen ministerien käytös
Nyt joulun alla on hyvä tarkastella hallituksen ministerien käytöstä. Listataan tähän asia kerrallaan. Tämän ketjun tarkoitus on muistuttaa missä mennään ja mitä on tapahtunut. Jatkuva ideologiaan, mutuiluun ja Minä olen tätä mieltä-tyyppiseen jauhamiseen mieltyneet ministerit ansaitsevat ehkä myös arvosanan toiminnastaan.
Kommentit (92)
Kaikessa pitää kopioida sitä USAa. Niinpä myös öyhötys ja jatkuva valehtelu on ok.
Ja entinen sisvityspuolue kokoomus on täysillä mukana, osa persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpohan se otti persut mukaan hallitukseen kun näki tilaisuutensa tulleen. Orpo joka aiemmin kertoi ettei voisi tehdä yhteistyötä persujen kanssa. Mutta sitten voikin. Orpo joka ei hyväksynyt esim. Rydmanin käytöstä, mutta sitten hyväksyikin. Hallitus on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki.
Kansahan nämä puilueet äänesti johtoon. Oliko väärin äänestetty? Mitä sana demokratia sanoo sinulle?
Sinun kannattaa nyt ihan ensimmäiseksi tutustua tarkemmin siihen miten hallitus muodostetaan.
Riikka jauhaa nyt ties monetta päivää jostain yläkoululaisten seksivalistuskirjasta. Ennätystyöttömyydestä ei ole kuultu vielä sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun miettii että kuinka moneen työpaikkaan otettaisiin töihin henkilö, joka on aiemmin kirjoittanut sitä mitä Purra on, niin saldo taitaisi olla pyöreä nolla. Siis oikeasti. Täysi-ikäisenä kolmekymppisenä on jo sen verran aikuinen, että pitäisi olla kykyä ymmärtää oman toiminnan seuraukset. Emme elä kuplassa, vaikka moni persu niin tekeekin. Vitsin varjolla ei voi sanoa mitä tahansa. Väkivallalla vitsailu ei ole normaalin ihmisen käytöstä. Piste.
Ja tämä kyseinen henkilö on tällä hetkellä yhdessä Suomen ja suomalaisten kannalta tärkeimmässä tehtävässä. Tällä osaamisella ja tällä kyvykkyydellä.
Jos työkaveri rupeaisi aamukahvipöydässä puhumaan ampumisista tai laulelemaan punalipuista, niin oishan se jo puuttumisen paikka ja vähintään hermoloma. Työyhteisö on juuri niin vahva kuin sen heikoin lenkki, eikä yhteisöä voi uhrata.
Purrasta loistaa että on itsekin nolona ja epämukavuusalueella kun hän joutui noin vaativaan hommaan. Varmasti tajuaa että tuli mokattua pahasti mutta persuilla on sellainen toimintakulttuuri että mitään virheitä ei voi myöntää vaan pitää ajaa täysiä seinää päin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa pitää kopioida sitä USAa. Niinpä myös öyhötys ja jatkuva valehtelu on ok.
Olen vähän ällistynyt Martin Paasista, äijä pääsi varasijalta kansanedustajaksi ekaa kertaa ja jutut on tasoa ämpäripää öyhö. Luulisi että edes vähän viitsisi yrittää mutta ilmeisesti kansanedustajan työ on nykyään pelkkää netissä vinkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpohan se otti persut mukaan hallitukseen kun näki tilaisuutensa tulleen. Orpo joka aiemmin kertoi ettei voisi tehdä yhteistyötä persujen kanssa. Mutta sitten voikin. Orpo joka ei hyväksynyt esim. Rydmanin käytöstä, mutta sitten hyväksyikin. Hallitus on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki.
Kansahan nämä puilueet äänesti johtoon. Oliko väärin äänestetty? Mitä sana demokratia sanoo sinulle?
Luvatttiinko kansalaisille ennätystyöttömyyttä vai uusia työpaikkoja? Minä kyllä muistan kuinka Riikka kertoi vaalikeskusteluissa miten leikkaukset eivät kosketa suomalaisia ollenkaan. Eikö perseleillä ole mitään vastuuta lupauksistaan?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nyt setämieshallitus, get over it vassari!
No kun siellä on enemmän akkoja nyt kuin edellisessä, että get over it vaan itse! Oikea pirttihirmuhallitus.
Vierailija kirjoitti:
Syy- ja seuraussuhde on ollut vieras käsite Orpon hallitukselle. Työttömyys on kasvanut hallituksen toimien myötä. Kun on luvattu 100 000 uutta työpaikkaa ja sivuutettu täysin asiantuntijoiden varoittelut siitä, miten ei tule toimia jotta edes ne nykyiset säilyisivät, niin mitä muuta voi odottaa? Orpon hallitus on täysi susi ja arvosanaa tälle ei edes ole.
Et ilmeisesti ole ymmärtänyt persuajattelun perusteita:
- jos pensan hinta nousee maailmanmarkkinoiden mukana, se on Mariinin syytä. Jos se laskee maailmanmarkkinahintojen mukana 30 centtiä, se on tietenkin persujen ansiota
- jos työttömyys kasvaa hallituskaudella, se on niiden stanan lakkoilevien kommarien, työttömien itsensä ja suhdanteen syytä, jos taas suhdanne on hyvä ja työpaikkoja tulee saataville, se on hallituksen kurjistamistoimien ansiota
Vierailija kirjoitti:
Onneks Rydman on kuitenki ollu aika vahva lenkki elinkeinoministerinä.
Poliisi tutki ne syytökset ja totes et mitään rikosta ei oo tapahtunu.
Saank mä täristä? Ko Wille. Saank määä täristä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistapa millä valeille nimim. riikka on vm: "Heikoimpien tukiin ei kosketa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luvatttiinko kansalaisille ennätystyöttömyyttä vai uusia työpaikkoja? Minä kyllä muistan kuinka Riikka kertoi vaalikeskusteluissa miten leikkaukset eivät kosketa suomalaisia ollenkaan. Eikö perseleillä ole mitään vastuuta lupauksistaan?
Tohon en oaaa sanoo mitään. Mä en oo toisten verorahoilla elävä pummi vaan elän sillä rahalla jota saan töistä nii multa ei voi leikata. Mut mä maksan omista verorahoistani nuo teidän pummien tuet.
Vierailija kirjoitti:
Saank mä täristä? Ko Wille. Saank määä täristä?
Kuhan et pyörry niinku Vihreiden Jenni Pitko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän ällistynyt Martin Paasista, äijä pääsi varasijalta kansanedustajaksi ekaa kertaa ja jutut on tasoa ämpäripää öyhö. Luulisi että edes vähän viitsisi yrittää mutta ilmeisesti kansanedustajan työ on nykyään pelkkää netissä vinkumista.
Se on sun oma vikas ettet hyväksy konservatiiveja. Mut meidän konservatiivien pitäs sun mielestä hyväksyä tietysti teidät liberaalit.
Vierailija kirjoitti:
Purrasta loistaa että on itsekin nolona ja epämukavuusalueella kun hän joutui noin vaativaan hommaan. Varmasti tajuaa että tuli mokattua pahasti mutta persuilla on sellainen toimintakulttuuri että mitään virheitä ei voi myöntää vaan pitää ajaa täysiä seinää päin.
Tämäpä se. Päätä hakataan seinään loppuun asti ja viedään siinä samalla Suomen talous totaalisen kuralle. Virheiden myöntäminen ja niistä oppiminen ei kuulu Purran tai kenenkään muunkaan Orpon hallituksen ministereiden toimintatapoihin. Omaa osaamattomuutta peitellään ja selitellään loppuun asti. Voi myös kysyä onko ihan ok, että tällä tasolla se osaamisen taso on tätä luokkaa? Ei hemmetissä ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks Rydman on kuitenki ollu aika vahva lenkki elinkeinoministerinä.
Poliisi tutki ne syytökset ja totes et mitään rikosta ei oo tapahtunu.
Aika heikolta näyttää Ville työn jälki, vai missä ne investoinnit viipyy? Eikös hän ole juuri avainasemassa viennin edistämisen osalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohon en oaaa sanoo mitään. Mä en oo toisten verorahoilla elävä pummi vaan elän sillä rahalla
Niin kauan kuin joku sinulle työpaikan suo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohon en oaaa sanoo mitään. Mä en oo toisten
En anna itelleni potkuja.
Orpo-Purran ministereiden käytös on ollut aivan ala-arvoista. Etenkin Purran, Orpon ja Rydmanin. Näille lapsosille pitäisi antaa kotiarestia loppuhallituskaudeksi.