Orpon hallituksen ministerien käytös
Nyt joulun alla on hyvä tarkastella hallituksen ministerien käytöstä. Listataan tähän asia kerrallaan. Tämän ketjun tarkoitus on muistuttaa missä mennään ja mitä on tapahtunut. Jatkuva ideologiaan, mutuiluun ja Minä olen tätä mieltä-tyyppiseen jauhamiseen mieltyneet ministerit ansaitsevat ehkä myös arvosanan toiminnastaan.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
En jaksa vastata/ En muuta keksinyt.
Meillä on hyvä hallitusohjelma ja sen mukaan mennään, Minä olen tätä mieltä, En muuta keksinyt.
Niin häpeällistä Orpo, niin häpeällistä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen hallitus ansaitsee vahvan 6- kouluarvosanan eli jatkaa samalla linjalla millä menty 2019->
Nämä ansaitsevat nelosen. Syöksivät Suomen suoraa päätä lamaa .
Onko meillä elefantti olohuoneessa vai miksei media uskalla puhua Riikka Purran mielenterveydestä?
Vierailija kirjoitti:
Purra: Vihalla käyvä sosiopaatti. Valtaa halusi, valtaan sekosi.
Häkkänen: Pyrkyri jopa omiensa pyrkyrien joukossa. Haluaa näkyvyyttä, mutta osaaminen puuttuu. Kateellinen Stubbille.
Orpo: Kiltti. Liian kiltti. Siis ek:lle ja persuille. Ei johtajuutta, ei munaa. Seinätapetti, joka hokee hyvä hallitusohjelma, hyvä hallitusohjelma.
Rydman: Narsku. Kaikin tavoin. Ei nää mitään väärää tekemisissään, vaikka puolueesta potkittais. Hihittelee itsekseen joka tilanteessa. Napoleon-syndrooma.
Anders: Liukas luikku. Selittelee ja selittelee, vaikka rkp saa lähinnä nikotiinipussit, turkistarhauksen ja sillan Ruotsiin. Liberaali konservstiivien kuristusotteessa.
Sari: Varsinainen vanhurskas. Jumalan asialla tekemässä raamatunoppeja vastaan. Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.
Sanni: Ihan yhtä pihalla kuin aina ennenki
Hyvä analyysi. Tosin Orpo on myös lintsari.
Joulutodistukseen nelonen ja risuja pukilta.
Orpo voisi lakata puhumasta siitä kuinka heillä on kansan mandaatti. Ei ole. Siihen on ihan turha vedota kun tehdään tuhoavaa politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Orpo voisi lakata puhumasta siitä kuinka heillä on kansan mandaatti. Ei ole. Siihen on ihan turha vedota kun tehdään tuhoavaa politiikkaa.
Ihmetyttää todella ihmisten pönttöpäinen äänestyskäyttäytyminen. Ilmeisesti ns. heikompi aines tosissaan uskoo persujen lupauksiin, ja toisaalta taas jotkut matalapalkka-alalaiset luulee että kokoomuksen äänestäminen on "kultturellia".
Vierailija kirjoitti:
Koskaan Suomen historiassa ei ole ollut näin röyhkeästi käyttäytyviä ministereitä. Esimerkiksi Purran, Tavion ja Rydmanin käytös on aivan poikkeuksellista verrattuna mihinkään hallitukseen koskaan.
Niinpä. Röyhkeä, hyökkäävä käytös ja muunnellun totuuden puhuminen on jatkuvaa. Laajempien kokonaisuuksien ymmärtäminen tai edes oman toiminnan seurausten tajuaminen puuttuu tyystin. Suomen historiassa ei ole ollut hallituksessa koskaan näin osaamattomia henkilöitä, ja tämä ei koske vain yllämainittuja. Mutta Turun juna ja EK-Orpo otti persut mukaan kun huomasi tilaisuutensa tulleen. Voisiko yhdenkään yrityksen johto tai työntekijät käyttäytyä näin? Miten Orpo kuvitteli, että Suomen johtaminen onnistuu persujen kanssa?
Kun hallituspuolueen edustaja osallistuu itsenäisyyspäivänä äärioikeistolaiseen marssiin ja valtiovarainministeri näyttää tälle touhulle vihreää valoa, niin eihän se ole normaalin ihmisen toimintaa. Ei liene epäselvää mikä puolue on Suomen suurin turvallisuusuhka.
Joko väkivaltainen ja muita solvaava Martin Paasi erotettiin Kokoomuksen eduskuntaryhmästä?
Risuja koko hallitukselle. Kannatus 20%, eli kaikkien aikojen heikoin.
SDP ja Neuvostoliitossa opiskellu pasifisti Kimmo Kiljunen on vieläki rikkana Suomen maanpuolustuskyvyn rokassa. Teitä köyhiä ja sairaita ei tietenkään Suomen maanpuolustuskyky kiinnosta, kunhan saatte vaan työttömyyskorvauksestanne.