Minkätakia jumala rankaisee viattomia??
Minkä takia tämä kristittyjen jumala rankaisee viattomia ihmisiä?? Esim. kehitysmaiden ja sotien viattomia, joilla ei ole asioihin mitään vaikutusta?
Jos jumala olisi olemassa kai hän auttaisi viattomia, eikä meitä länsimaalaisia joilla on asiat kuitenkin loppu peleissä hyvin?
En käsitä miten voitte uskoa jumalaan joka rankaisee näitä viattomia ihmisiä.
Eiköhän se ole vaan niin että jumalaa ei ole. Me ihmiset tätä maailmaa pyöritämme, ei siinä ole mitään tekemistä jumalan kanssa, yksinkertaista.
Eipä siinä mitään jos joku saa lohtua siitä että jumala on, ja se auttaa tässä julmassa maailmassa! Apu keinojahan me ihmiset tarvitsemme, kukin omansa!
Kommentit (41)
pitää näköjään rautalankaa vääntää, suojaudun tietysti lapset mukana menemällä karkuun ja jos joku sitä pitää kiinni yritän tietysti ottaa pois mutta turhaa on jatkaa sen pitemmälle!!, joko tuli selväksi, en oio jäädä sen enempää tappelemaan.
onko tääkin niin vaikea ymmärtää siellä,
loppukoon tää jossittelu tähän,
tapelkaa niin paljon kun jaksatte, siihenhän koraani käskeekin.
joka miekkaan tarttuu se siihen itse hukkuu.
Mikään lähko,tai järjestö tai seurakunta ei pelasta,vaan USKO JEESUKSEEN KRISTUKSEEN.ELI KÄYTÄNNÖS TAPAHTUU NIIN ETTÄ TOSISSASI SANOT EETÄ JEESUS OLEN SYNTIÄ TEHNYT ANNA MINUN SYNTINI ANTEEKSI JEESUKSEN NIMESSÄ JA VERESSÄ JA TULE MINUN SYDÄMMEENI ASUMAAN AAMEN MUUTA EI TARVITA JA VOIN VAKUUTTAA ETTÄ SE TOIMII KUN SYDÄMMESTÄÄN TEKEE NÄIN.ITSE EN KUULU EDES EV.LUTERILAISEEN KIRKKOON,VAAN KUULUN VAIN VÄESTÖREKISTERIIN,MUTTA OLEN SAANUT TULLA USKOON MUUTAMA VUOSI SITTEN,JUST NÄIN EDELLÄ MAINITULLA TAVALLA.EI ELÄMÄSI MUUTU NS.RUUSUISEKSI MUTTA VOIT OLLA VARMA ETTÄ OLET MATLALLA TAIVAASEEN.KUN SINULLA VAIKEUKSIA,SAIRAUKSIAYM,NIIN SINULLA RINNALLA KULKIJA JA SINULLA AIVAN ERIL.VOIMA KESTÄÄ NÄMÄ KAIKKI.PUHUN KAIKEN TÄMÄN OMASTA KOKEMUKSESTANI.KOKEILKAA JEESUSTA,ETTE PETY,KAIKKI MUU TEILTÄ VOIDAAN VIEDÄ MUT EI JEESUSTA..
admin kirjoitti:
Minkä takia tämä kristittyjen jumala rankaisee viattomia ihmisiä?? Esim. kehitysmaiden ja sotien viattomia, joilla ei ole asioihin mitään vaikutusta?
Jos jumala olisi olemassa kai hän auttaisi viattomia, eikä meitä länsimaalaisia joilla on asiat kuitenkin loppu peleissä hyvin?
En käsitä miten voitte uskoa jumalaan joka rankaisee näitä viattomia ihmisiä.
Eiköhän se ole vaan niin että jumalaa ei ole. Me ihmiset tätä maailmaa pyöritämme, ei siinä ole mitään tekemistä jumalan kanssa, yksinkertaista.
Eipä siinä mitään jos joku saa lohtua siitä että jumala on, ja se auttaa tässä julmassa maailmassa! Apu keinojahan me ihmiset tarvitsemme, kukin omansa!
pitäähän hänen voimansa ja olemassaolonsa jotenkin todistaa..en tiedä ehkä isookirija kertoo
Hei jumala, sie oot pilannut minun elämän joten mulla on vain yksi asia sulle, kuuntele tarkkaan: "HAISTA JÄTKÄ PASKA!!"
Hän on sadisti ja nauttii siitä kun luo ihmisiä jotka eivät voi toteuttaa hänen käskyjään.
Ja mitähän tää jeesustelu tekee seksiosastolla???
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän tää jeesustelu tekee seksiosastolla???
No sadomasokismia puhtaimmillaan. Hän saa toiminnastaan seksuaalista tyydytystä.
Siksi että ne kirjoittelee asiattomia seksipalstalle
1 Johannes 5:19 Koko maailma on pahan vallassa.
Mutta tuo pahan valtakausi on rajallinen.Esim Matt25:31- Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan... Apt 26:18 että he kääntyisit....
Luulen, että syy on sama kuin miksi Joulupukki tuo lahjoja vain kilteille.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että syy on sama kuin miksi Joulupukki tuo lahjoja vain kilteille.
Room 3:12 Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan. Ei ketään ymmärtäväistä , ei ketään, joka etsii Jumalaa. Kaikki ovat poikenneet pois.kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet. Ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvää on. Ei yhden yhtäkään ... Room3:24 saavat lahjaksi vanhurskauden. Hänen armostaan, sen lunastuksen kautta,joka on Kr. ssa J ssa
Psalmi 51:3 J.la ole minulle armollinen hyvyytesi tähden . Pyyhi pois minu sy.tini suuren laupeutesi tähden. Pese minut.......
Admin kirjoittajana ?
Vuonna 2006 kirjoitettu ?
Aihe ei liity seksiin ?
Ja vastaus kysymykseen: Paha kiusaa ihmisiä. Paha aiheuttaa ihmisille kärsimyksiä ja kurjuutta.
Voi kyllä kysyä, että miksi kaikkivaltiaamme antaa paham toimia näin ? Vastauksesta ei tietoa.
Lusifer ylpistyi ja ryhtyi kapinaan Jumalaa vastaan Hesekiel 28:14 sinä olit kerubi, laajalti suojaavainen, ja Minä asetin sinut pyhälle vuorelleni , sinä olit jumalolento ... se sai monet enkelitkin mukaan tuohon syntiin ja kapinaan jopa ihmisenkin jo paratiisiaikana. Mutta se on nyt tuomion oma. Esim. Joh12:31 Evankeliumi pitää kuitenkin tulla kerrotuksi ensin koko maailmassa kaikille kansoille ja siis kaikille etnisille ryhmille Matt 24:14
Jumala on paha ja/tai sadisti. Nauttii kärsimyksen luomisesta.
Olet aika kylmäkiskoinen, jos voisit jättää lapsesi murhaajan käsiin,
ja lähtisit itse vaan sisätiloihin turvaan, ja poliisia soittamaan...
Mitä jos poliisi ei ehtisi ajoissa? Täällä Suomessa poliisi kai tuleekin
aika nopeasti paikalle, mutta ei joka paikassa ole niin. Ei ehkä tule
ollenkaan, ei ehkä ole puhelinta jolla soittaa poliisia. Ehkä poliisiinkaan
ei voi luottaa kaikkialla :(
Toivottavasti kukaan ei koskaan joudu sellaiseen tilanteeseen, mutta tästäkin keskustelusta kävi ilmi kuinka ihmiset suhtautuvat erilailla...
Itse ainakin puolustaisin oman lapseni henkeä vaikka oman henkeni
uhalla. Eikä minun Jumalani sitä katsoisi minulle synniksi!
Näin varmaan tekisi kuka tahansa tuntemana äiti/isä olkoon sitten
muslimi tai kristitty.
Eriasia olisi, jos vaikka joku yrittäisi murtautua kotiini. Silloin soittaisin
poliisit. Mutta jos joku uhkaisi lapseni henkeä...