Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkinnanvarainen tt-tuki ja kaamosmasennuksen hoito

Vierailija
27.11.2024 |

Itsellä ollut kaamosmasennusta teini-ikäisestä asti ja pahenee vuosi vuodelta. Nyt ei kirkas valot enää riitä vaan pitäisi päästä tähän aikaan vuodesta etelään 1-2 viikoksi katkaisemaan masennuksen syveneminen. Työn hakukaan ei onnistu kun ei vaan meinaa jaksaa edes vääntäytyä aamulla sängystä ylös. 

Etelän matkailu on kallistunut ja pitäisi hakea harkinnanvarainen tt-tuki matkaan. Paljonko olette saaneet tukea yhden hengen matkaan ja minne? Tonni ei riitä mihinkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin miehen kanssa yhdessä 1500, loput jouduttiin kustantamaan itse. Kanarialla oltiin

Vierailija
2/7 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi toimia harkinnanvaraisuus myös niin päin, että saa harkita kustantaako veroillaan vapaamatkustajan etelänloman vai lähtisi kuitenkin sillä rahalla itse jonnekin. On tämä sikamaista röyhkeyttä jos aloitus on totta. Häpeisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kirkasvalolamppu tai käy solariumissa. Tai sitten maksat sen etelänmatkan IHAN ITSE.

Vierailija
4/7 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuet vaihtuu ruokakuponkeihin. 

Vierailija
5/7 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, telttamajoituksessa varmaan joutuis olemaan. Ruuan sais nippanappa. Työtönhän SAA etsiä töitä vaikka toisesta eu-maasta. Tuleeko yllätyksenä?

Vierailija
6/7 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuet vaihtuu ruokakuponkeihin. 

Toivottavasti sun palkkas jäädytetään, tai eläke.

Vierailija
7/7 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos menisit töihin? Suututtaa raataa joka päivä näiden suomilokkien ahdistusten maksamiseksi. Tai tee se viimeinen ratkaisu, ei susta ole yhteiskuntakelpoiseksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän