Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kontulassa asuminen, kokemuksia?

Vierailija
27.11.2024 |

Aloitan tammikuussa opinnot Helsingissä ja sain asuntotarjouksen Kontulasta. Talo on uusi, siisti ja siltä puolin vaikuttaa hyvältä. Vuokra on myös kohtuullinen. 

Sijainti vain mietityttää, kun olen joskus kuullut alueen levottomuuksista. Kuinka paljon levottomuuksia alueella on ja mihin paikkoihin ne keskittyy? Onko turvallista liikkua esim. ilta-aikaan, liikkua metrolla, asioida ostarilla yms? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole ollut mitään harmia alueen runsaista kansallisuuksista. Monta hyvää pizzapaikkaa ja hintakilpailua myös.

Ei siellä mitään runsaita kansallisuuksia ole, pelkästään afrikkalaisia ja lähi-itäläisiä jotka kulkee mustissa kaavuissa.

Vierailija
22/26 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin monta vuotta. Kusetin koiraa öisin eikä mitään tapahtunut. Olen siis nainen. Pultsareita on mutta ne on ostarilla omissa porukoissa. Hekan taloissa on häiriöitä ei muissa. Kesäisin pyöräilin aina meren rannalle. Vuosaaressa on hyvät rannat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tarvi yöllä kulkea ostarin ympäristössä, niin ihan samanlainen lähiö kuin mikä tahansa metrollinen. Öisin kulkeminen on jännempää kuin Myllypurossa, mutta ei yhtä jännää kuin Kalliossa.

Vierailija
24/26 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pskaa kuten koko pääkaupunkiseutu.

Vierailija
25/26 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole ollut mitään harmia alueen runsaista kansallisuuksista. Monta hyvää pizzapaikkaa ja hintakilpailua myös.

Ei siellä mitään runsaita kansallisuuksia ole, pelkästään afrikkalaisia ja lähi-itäläisiä jotka kulkee mustissa kaavuissa.

Aasialaisia myös ja Afrikka on melko laaja alue 😅.

Vierailija
26/26 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä mitään uhkaavaa ole, mutta huono-osaisuus näkyy voimakkaasti katukuvassa ja se voi vaikuttaa mielialaan.

Jos ne näkyy voimakkaasti, se vaikuttaa voimakkaasti. Ei ole mitää voita. Ihmissakka sakkaantuu sinne missä suppilon pohjat sijaitsee.

Mee kattoon peiliin.

Mulla ei ole katossa peiliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan