Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse mihinkään töihin!!

Vierailija
27.11.2024 |

Miten niitä töitä voi saada? Minulla on 2x korkeakoulututkintoa, mm. kaupalliselta alalta ja yliopistosta, hyvin työllistäviä tutkintoja, ei humanisti yms. 

Jokaiseen työpaikkaan, jota haen on 200-500 hakijaa ja eteneminen haastatteluunkin on jo kiven takana. Aivan mahdotonta!!

Ja kyllä, osaan tehdä kohdennetun hakemuksen ja CV:n, soittaa perään, tehdä videohakemuksia jne..  ei auta. Duunarihommia en saa kun olen kuulemma ylikoulutettu niihin. Kaikenlaista haen ja en ole nirso, mutta tilanne on mahdoton...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta hetkinen, eikös Petteri Orpo ja Riikka Purra taikonut jostain 100 000 uutta työpaikkaa, mihin ne jäivät, ovatko jotenkin piilotettu ja salaisuus ?

Ehkä ne on tarkoitettu heidän kavereilleen, ja kaverien lapsille?

Vierailija
22/28 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on myös käynyt hoitoalan töille, että vähennetään koko ajan minimiin. Ei saa töitä enää edes hoitajana. Kiitos hallitus, kun vähennätte hoitajien työtä, koska se työ on arvokasta työtä ja ihmisten auttamista. Poliitikot tilasivat sen kalliin Apotti järjestelmän ja me muut kansalaiset maksamme näitä helvetin kalliita maksuja näille ahneille Apotti-järjestelmän tekijöille. He jos ketkä tuhosivat koko terveydenhuollon rahanahneudellaan. Kiitos kuuluu heille. Kiitos Apotti paska rahan ahneus ei ole teidän hyve, ja se kostautuu ennen pitkään teihin myös, kun tulette vanhaksi, niin teitä ei ole hoitamassa enää ketään tai ehkä yksi ns.en nyt sano ketkä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just tätä kun narsistit panostaa vaan haastatteluihin pääsyyn sen sijaan, että menisi töihin.

Vierailija
24/28 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten ihmisten kannattaa jättää suomen ja hakea töihin ulkomaille. Ei asiat täällä muutu vaikka luvataan sitä sun tätä. Molemmat aikuiset lapseni muuttivat viime vuonna ulkomaille töihin. Suomeen he eivät aio palata.

Vierailija
25/28 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten ihmisten kannattaa jättää suomen ja hakea töihin ulkomaille. Ei asiat täällä muutu vaikka luvataan sitä sun tätä. Molemmat aikuiset lapseni muuttivat viime vuonna ulkomaille töihin. Suomeen he eivät aio palata.

Ihan hyvä, mutta monella ei ole rahaa lähteä.

Vierailija
26/28 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kun suomessa nuoret ikänsä puolesta pääsee hyvin duuniin. Suurin osa työttömistä on keski-ikäisiä miehiä.

Vierailija
27/28 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes halua töihin ja silti olen töissä. Miksen saa potkuja koska en jaksa enää käydä töissä. Alan myöhästelemään enemmän koska olen myöhästellyt eikä kukaan ole edes huomannut.

Vierailija
28/28 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes halua töihin ja silti olen töissä. Miksen saa potkuja koska en jaksa enää käydä töissä. Alan myöhästelemään enemmän koska olen myöhästellyt eikä kukaan ole edes huomannut.

Koska ei työssäoleilussa ole tärkeää olla hyvä työntekijä, riittää että on vain suht huono työntekijä ja on hajuton ja mauton hissukka. Tämä huono johtaminen kaikkialla tietty näkyy firmojen tuloksessa, muttei sekään kiinnosta ketään. On maantapa ensin siirtää lomakustannukset valtiolle lomauttamalla porukka. Sitten konkkaan vaan säästyy verot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän