Kunnollinen, yllätyksetön mies vai jännitettä tuova renttu? Kumman kanssa jakaisit elämäsi?
Kommentit (41)
Vierailija:
tulee aina kotiin ja maksaa laskut- ah niin turvallista:)
MUTTA! olen ihastunut 22v (!!) renttuun JOKA on unelmani.. en tiiä mitä teen..
Tuntui että elämä menee hukkaan. No nyt se hoitaa lapsensa hyvin ja tapailen renttua. Ja elämä maistuu.
Jos elämän täyttymys on perheauto ja mariskooli se kunnollinen ja yllätyksetön on mainio vaihtoehto. Mutta jos sussa on nasena yhtään virtaa, niin se mukavanlepposa elämä on kuin jättäisi elämättä- samantien voi suoraan siirtyä vanhainkotiin. Musta on kauheaa kattoa kun ihmiset kuivettuu siihen " kunnollisuuteensa" Nainen tarvitsee sitä rettuilua saadakseen olla ihan oikeasti nainen.
voivat " opettaa" . Arvatkaa ovatko uskollisia pikkuvaimolleen? Eivät todellakaan. Kukaan mies ei tyydy loputtomiin siihen itsestäänselvään, kokemattomaan naiseen, vaan haluavat haastetta ja seikkailua.
Silmät pyöreinä luen juttuja miehistä jotka eivät käy juuri koskaan baareissa vaan viettävät aikaa kotona, ja vielä vaimon ja lasten kanssa. Mistä sellaisia miehiä löytää??? Tottakai minullekin luvattiin maat ja taivaat, mutta valitettavasti siihen lapsiperhe-elämään ei ole mahdollisuutta kurkistaa ennenkuin niitä lapsia on... Ja nuorena en osannut (enkä varmaan vieläkään!) katsoa niitä oikeita merkkejä miehessä. Mistä tietää että mies on kiltti?
koska hänen mielestään vähän päällekäyvät aktiiviset tytöt, joita ei tarvitse opettaa ovat " cooleja" .
Vierailija:
Mistä tietää että mies on kiltti?
rentuista ei ole vastuunkantajaiksi.
Kunnollisen tunnistaa taustasta, hänellä on vähän suhteita, ei lapsia ennestään, ei a-ongelmia tms. hyvät suhteet omaan sukuunsa ylipäätään ja vanhempiinsa.
joten en kaipaa renttu harteilleni=)
Mutta seurustelusuhteista ihanina ovat jääneet mieleen ne, jotka kohtelivat minua tasaveroisena. Ja kun sitten löysin mieheni, tulivat nämä hyvät aiemmat kokemukset mieleeni, ja sitten tiesin, että tää on mulle oikea. Tiesin sen heti.
Nyt mulla on kunnollinen mies. Ja on hauska, huumorintajuinen, sosiaalinen ja seurallinen. Varmasti jonkun mielestä elämämme on tylsää, mutta kun meistä ei ole.
Rentut on täälläkin nähty. Nyt osaa nauttia luotettavasta tasapainoisesta miehestä, vaikka välillä olisikin tylsä koska se tulee kotiin silloin kun lupaa, tekee osansa kotitöistä ja osallistuu lastenhoitoon. Lisäksi on kiltti ja hyvä minulle. Ja plussana vielä seksi on hyvää.
Eli suhteessa voi jonkin aikaa olla yllätyksellisen rentun kanssa, mutta elämä on ehdottomasti parempi jakaa kunnollisen miehen kanssa. VARSINKIN jos suunnittelee lapsen tekoa....
Mitä naiset eivät tosin halua kuulla.
<Jakavan kanssa harjoitellaan
neitsyen tai korkeintaan vähän kokeneen kanssa naimisiin. >
Vai olisko nää sittenkin niitä miehiä, jotka pitävät erikseen vielä sänkykavereita? :/
että mies haluaisi olla oman vaimonsa opettaja. Kysy mieheltäsi, ellet usko.
Perheen perustin kunnollisen kanssa ja kaikki kyllä toimi, mutta kyllästyin ja masennuin siinä suhteessa. Nyt olen rentun kanssa joka kumminkin kantaa vastuun ja on hyvä isä lapsille(siis yhteisille kuin entisillekkin), tunnen vihdoin eläväni ja arjen pieni jännitys on ihanaa. Vihdoin mies joka tuo perhosia mahaan vuosienkin jälkeen.
Renttuja ollut enimmäkseen, niihin joko väsyy itse tai sitten niiden veri vetää liikkeelle... Kunnollisia yllätyksettömiä on ollut vain yksi, ja yritin tosissani puoltoista vuotta saada itseäni sopeutumaan - ei onnannut, ikävystyin kuoliaaksi, ja aloin vihata miestä kun oli niin tossu. Pitäisi siis olla tuosta välistä, sopivasti kunnollinen ja riittävästi renttu... :) " Kerro mitä kaikkee miehen tulee olla...." *lauleskelee*
Kunnollinen mies ei toisaalta ole välttämättä yllätyksetön.
Uskon, että löydän vielä joskus miehen, joka on kiihottava, mutta myös turvallinen syli.
rentut sinnkuaikoihin ja seikkailuihin. Kunnollinen mies perheen perustamiseen.
Kunnollinen miehen voi varmistaa siten, että hän ei ENNEN perhettäkään riehu ja renttuile. Ei käy joka viikonloppu baareissa vaikka pääsisikin.
Minun mieheni ei ole käynyt lähes koskaan perhe-elon aikana baarissa. Joku voi pitää nynnynä, mutta onpahan lapsillani paras mahdollinen isä! Ei tarvitse sunnuntaita viettää hiljaa kun iskä makaa krapulassa.
Olen niiiin iloinen että juuri minä sain tuon miehen olemaan isänä lapsillemme.
Kurja katsella vierestä kun monet yrittävät erlää rentun kanssa ja tikevät kun taas se on ryyppyreissulla eikä hoida koskaan alsta..
tulee aina kotiin ja maksaa laskut- ah niin turvallista:)