Kunnollinen, yllätyksetön mies vai jännitettä tuova renttu? Kumman kanssa jakaisit elämäsi?
Kommentit (41)
t. eräs renttuisän kanssa lapsuutensa elänyt
sellaista, että mies lähtee teille tietymättömille, panee vieraita ja potee krapulaa niin, ettei kotihommista ja töistä tule yhtään mitään. Kuluttaa perheen ruokarahat.
Sitten vastapainoksi lässyttää jotain " kultakunmäniinrakastansua" .
Ja nää " hyvät päivät" on samanlaisia kuin niissä normaaleissa perheissä arki.
neitsyen tai korkeintaan vähän kokeneen kanssa naimisiin.
Rentut on ylipäätään kykenemättömiä jakamaan mitään kenenkään kanssa. Heidän elämänsä keskittyy pohjimmiltaan omaan napaan.
Sellainen minulla jo on kaikilla herkuilla... kiitos nam!
Renttuja on ollut ja niihin en koskisi enää pitkällä tikullakaan... yöks...
Kunnollinen, kiitos. Tasapainoinen elämä korvaa yllätyksettömyyden :)
Voihan noita molempia tyyppejä olla ystävinä, mutta vaivoikseni en miestä ottaisi.
onneksi kunnollinen ja yllätyksetön nappasi minut omakseen, ihanan seesteistä perhe-elämää vietämme <3
Kokeilin sitä kerran eikä se todellakaan perhe-elämässä toimi. Lapset ansaitsevat muutakin kuin jännitettä.
Se oli tietty elämänvaihe. Kunnollisen kanssa perustettiin perhe ja katselen säälien niitä naisia, jotka yrittävät samaa rentun kanssa.
Renttua en huolisi mistään hinnasta, mielummin olisin vaikka yksin.
Vaikka omani on kunnollinen, osaa se silti yllättääkin, mutta mukavilla tavoilla.
eli molempia puolia löytyy. En tiedä se renttuilu on välistä kyllä aika rajua ja vähän liikaa mun sietokyvylle, mut yleensä sit normaalia elämää.
Vierailija:
Mitä naiset eivät tosin halua kuulla.
<Jakavan kanssa harjoitellaan
neitsyen tai korkeintaan vähän kokeneen kanssa naimisiin. >
Vierailija:
että mies haluaisi olla oman vaimonsa opettaja. Kysy mieheltäsi, ellet usko.
Vaan parempi, että nainen on meneväisempää sorttia.
Vierailija:
Uskon, että löydän vielä joskus miehen, joka on kiihottava, mutta myös turvallinen syli.
että ne kokeneet naiset eivät ole häntä huolineet. Nyt yrittää vaan perustella itselleen sitä, että tyytyy tumpeloon. ;)
Vierailija:
että mies haluaisi olla oman vaimonsa opettaja. Kysy mieheltäsi, ellet usko.
Olen kysynyt, ei halua. Hänen mielestään se ei olisi mitenkään hauskaa.
Vaan parempi, että nainen on meneväisempää sorttia.
mies voisi olla hauska, huumorintajuinen tms.