Kukaan viettänyt uutta vuotta yksin?
Mitä olet tehnyt yksinäsi? Minä olen katsellut ikkunasta ilotulitteita, mutta käynyt ajoissa nukkumaan. Ei se uni heti ole tullut metelin takia.
Kommentit (36)
Mä ostan ainakin tonnilla ilotulitteita.
Vierailija kirjoitti:
Useamman vuoden sinkkuna. Teen hyvää ruokaa uudenvuoden aattona ja muitakin herkkuja. Kotosalla vuodenvaihteen vietän ja ikkunoista ja parvekkeelta raketteja katselen. En käytä alkoholia enkä tupakoi.
Samaan tapaan mennyt minullakin moni uusi vuosi (sillä erotuksella ettei ole parveketta :D), ja todennäköisesti myös tämä tuleva. Joskus olen käynyt kaupungilla myöhään illalla kävelemässä, siinä on jotakin tunnelmallista. Ihanampaa olisi tietenkin viettää uusi vuosi samalla tavalla mutta kumppanin kanssa, mutta valitettavasti en ole sellaista löytänyt. Ehkä joskus.
Paskin juhla uusvuosi. Kamalaa koittaa nukkua sellaisessa paukkeessa. Se pitäisi jo kiireesti kieltää tiheesti asutussa taajamassa.
En voi ymmärtää kun kerran vuodessa saa noin järkyttävästi toisten kotirauhaa häiritä 8 tuntia.
Aikuisena olen useimmiten viettänyt yksin. Eihän se kivaa ole. Menisin sukulaisen tai kaverin luo, jos kutsuttaisiin.
Jep, silloinen poikakaveri kertoi pettäneensä just ennen joulua, joten siinäpä meni sitten pyhät ja uusi vuosi yksin. Uuden vuoden katsoin dekkareita, ostin muutamia herkkuja, katselin ikkunasta ilotulitusta ja vanhapiika- meiningillä virkkasin. Toki kiukutti niin, että tuli juostua päivittäin 10-15 kilsan lenkkejä. Kun oma tuska purkautui juoksemiseen, niin huomasin, että samalla oli tullut täydellinen kostokroppa😉.
Muutamana vuonna lähdin suvun 5 koiran kanssa erämökille. Siellä saunottiin ja pyllyiltiin lumessa. Mikään ei paukkunut.
Parina vuonna olen jäänyt kaupunkiin yhden ei niin herkän koiran kanssa. Tuo kämppä sijaitsi korkeella, että oli huimat valoshowt.
Alkuillasta saunottiin, syötiin hyvin, vähän viiniä ja ihasteltiin raketteja.
Vietin yhden uv:n yksin 22-vuotiaana. Se oli aika ihanaa, koska olen introvertti. Olisin ollut tervetullut kahteenkin eri paikkaan juhlimaan, mutta koska molemmat olivat toisella paikkakunnalla, niin en jaksanut nähdä vaivaa. Yksikään isossa porukassa vietetty uv tai muukaan juhla ei ole jäänyt mieleen hyvällä tapaa. Nautinnollisempaa on tunnelmoida yksin viinilasi kädessä melankolisena samalla kun taustalla soi omia korvia hivelevä, omaan tunnetilaan sopiva musiikki, jonka päälle kukaan ei hölise tai mölise.
Olen viettänyt. Bingetin varmaan jotain sarjaa ja söin poppareita tai sipsejä. Tms.
Monet uv: t on tullut vietettyä yksin ja joka uv:na toivon , että seuraavana uv: na saisin jakaa sen jonkun kanssa .
Ellen ole parisuhteessa, niin aina. Omasta halustani.
Vierailija kirjoitti:
Montakin uutta vuotta olen ollut yksin. Juon kaljaa kotona ja katson youtubea tai muita videoita. Sama tuleva uusi vuosia ja joulukin, olen yksin kotona.
T: kiltti mies
Täysin sama kuvio.
Joka vuosi jostain 20 v:stä asti, nyt olen 50. Juon kalsarikännit ja puoleltayöltä menen ulos katsomaan raketteja. Sitten juon lisää. Oikein mukavaa.
Yksi elän. Kaikki päivät aivan samanlaisia. Ei erityistä mainittavaa. Saatan katsella ilotulitusta. Asun kerrostalossa korkealla.
Monta kertaa paukkuaran kissan kanssa. Katson leffoja, viestittelen kavereiden kanssa, puuhailen omiani.
Vierailija kirjoitti:
Paskin juhla uusvuosi. Kamalaa koittaa nukkua sellaisessa paukkeessa. Se pitäisi jo kiireesti kieltää tiheesti asutussa taajamassa.
En voi ymmärtää kun kerran vuodessa saa noin järkyttävästi toisten kotirauhaa häiritä 8 tuntia.
paskin juhla on vappu. Ei mitään järkeä aikuiselle. Ilmapallot ja töttöröö. Kevät ainoa hyvä siinä.
Jokunen vuosi sitten käytännössä yksin, kun avioero oli jo taputeltu muuten, mutta ex asui vielä mun luona. Menin piha-aittaan viettämään enimmät vapaat koska muutenkin hirviömäinen eukko oli erityisen vastenmielistä seuraa poismuuttoa odotellessa. Tuvassa piti kyllä käydä vessassa ja vesihanalla.