Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan viettänyt uutta vuotta yksin?

Vierailija
27.11.2024 |

Mitä olet tehnyt yksinäsi? Minä olen katsellut ikkunasta ilotulitteita, mutta käynyt ajoissa nukkumaan. Ei se uni heti ole tullut metelin takia.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vuosi sitten käytännössä yksin, kun avioero oli jo taputeltu muuten, mutta ex asui vielä mun luona. Menin piha-aittaan viettämään enimmät vapaat koska muutenkin hirviömäinen eukko oli erityisen vastenmielistä seuraa poismuuttoa odotellessa. Tuvassa piti kyllä käydä vessassa ja vesihanalla.

Vierailija
22/36 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan ainakin tonnilla ilotulitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useamman vuoden  sinkkuna. Teen hyvää ruokaa uudenvuoden aattona ja muitakin herkkuja. Kotosalla vuodenvaihteen vietän ja ikkunoista ja parvekkeelta raketteja katselen. En käytä alkoholia enkä tupakoi. 

Samaan tapaan mennyt minullakin moni uusi vuosi (sillä erotuksella ettei ole parveketta :D), ja todennäköisesti myös tämä tuleva. Joskus olen käynyt kaupungilla myöhään illalla kävelemässä, siinä on jotakin tunnelmallista. Ihanampaa olisi tietenkin viettää uusi vuosi samalla tavalla mutta kumppanin kanssa, mutta valitettavasti en ole sellaista löytänyt. Ehkä joskus.

Vierailija
24/36 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskin juhla uusvuosi. Kamalaa koittaa nukkua sellaisessa paukkeessa. Se pitäisi jo kiireesti kieltää tiheesti asutussa taajamassa.

En voi ymmärtää kun kerran vuodessa saa noin järkyttävästi toisten kotirauhaa häiritä 8 tuntia.

Vierailija
25/36 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena olen useimmiten viettänyt yksin. Eihän se kivaa ole. Menisin sukulaisen tai kaverin luo, jos kutsuttaisiin.

Vierailija
26/36 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, silloinen poikakaveri kertoi pettäneensä just ennen joulua, joten siinäpä meni sitten pyhät ja uusi vuosi yksin. Uuden vuoden katsoin dekkareita, ostin muutamia herkkuja, katselin ikkunasta ilotulitusta ja vanhapiika- meiningillä virkkasin. Toki kiukutti niin, että tuli juostua päivittäin 10-15 kilsan lenkkejä. Kun oma tuska purkautui juoksemiseen, niin huomasin, että samalla oli tullut täydellinen kostokroppa😉. 

Vierailija
27/36 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamana vuonna lähdin suvun 5 koiran kanssa erämökille. Siellä saunottiin ja pyllyiltiin lumessa. Mikään ei paukkunut.

Parina vuonna olen jäänyt kaupunkiin yhden ei niin herkän koiran kanssa. Tuo kämppä sijaitsi korkeella, että oli huimat valoshowt.

Alkuillasta saunottiin, syötiin hyvin, vähän viiniä ja ihasteltiin raketteja.

Vierailija
28/36 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin yhden uv:n yksin 22-vuotiaana. Se oli aika ihanaa, koska olen introvertti. Olisin ollut tervetullut kahteenkin eri paikkaan juhlimaan, mutta koska molemmat olivat toisella paikkakunnalla, niin en jaksanut nähdä vaivaa. Yksikään isossa porukassa vietetty uv tai muukaan juhla ei ole jäänyt mieleen hyvällä tapaa. Nautinnollisempaa on tunnelmoida yksin viinilasi kädessä melankolisena samalla kun taustalla soi omia korvia hivelevä, omaan tunnetilaan sopiva musiikki, jonka päälle kukaan ei hölise tai mölise. 

Vierailija
29/36 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt. Bingetin varmaan jotain sarjaa ja söin poppareita tai sipsejä. Tms. 

Vierailija
30/36 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet uv: t on tullut vietettyä yksin ja joka uv:na toivon , että seuraavana uv: na saisin jakaa sen jonkun kanssa .

Vierailija
31/36 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen ole parisuhteessa, niin aina. Omasta halustani.

Vierailija
32/36 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakin uutta vuotta olen ollut yksin. Juon kaljaa kotona ja katson youtubea tai muita videoita. Sama tuleva uusi vuosia ja joulukin, olen yksin kotona.

T: kiltti mies

Täysin sama kuvio.

Vierailija
33/36 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi jostain 20 v:stä asti, nyt olen 50. Juon kalsarikännit ja puoleltayöltä menen ulos katsomaan raketteja. Sitten juon lisää. Oikein mukavaa.

Vierailija
34/36 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi elän. Kaikki päivät aivan samanlaisia. Ei erityistä mainittavaa. Saatan katsella ilotulitusta. Asun kerrostalossa korkealla.

Vierailija
35/36 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa paukkuaran kissan kanssa. Katson leffoja, viestittelen kavereiden kanssa, puuhailen omiani.

Vierailija
36/36 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskin juhla uusvuosi. Kamalaa koittaa nukkua sellaisessa paukkeessa. Se pitäisi jo kiireesti kieltää tiheesti asutussa taajamassa.

En voi ymmärtää kun kerran vuodessa saa noin järkyttävästi toisten kotirauhaa häiritä 8 tuntia.

paskin juhla on vappu. Ei mitään järkeä aikuiselle. Ilmapallot ja töttöröö. Kevät ainoa hyvä siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan