Kukaan viettänyt uutta vuotta yksin?
Mitä olet tehnyt yksinäsi? Minä olen katsellut ikkunasta ilotulitteita, mutta käynyt ajoissa nukkumaan. Ei se uni heti ole tullut metelin takia.
Kommentit (36)
Montakin uutta vuotta olen ollut yksin. Juon kaljaa kotona ja katson youtubea tai muita videoita. Sama tuleva uusi vuosia ja joulukin, olen yksin kotona.
T: kiltti mies
Olen jo useamman vuoden viettänyt uuden vuoden yksin. Lapsia kun ei oikein jaksa kiinnostaa pitää äidille seuraa
Katselen netflixistä jonkun elokuvan, laitan mikrossa poppareita ja voi olla, että lämmitän saunan
Joo, viime vuonna olin koronassa. Muistaakseni vaan nukuin.
Likipitäin aina, viime vuosina uni on tullut jo ennen puolta yötä.
Vuosikausia olen kaikki juhlat viettänyt yksin. Surffaan netissä, syön herkkuja ja juon kaljaa. No problem ja nukkumaan pääsee heti kun nukuttaa, ei tartte metsästellä taksia kotiin.;)
Viime uudenvuoden olin yksin. Kuten koko talvenkin. Ei lasta ja hänen perhettään kiinnosta kuinka pärjään. Ihan hyvin se meni vaikka olisi ollut mukava nähdä muita ihmisiä.
Noin 10 vuotta olen viettänyt UV-yötä ja vuoden vaihtumista yksin.
Joskus kävin kaupungilla illalla katsomassa jotain showta. Mutta yöaikaan en edes lähtisi minnekään naisena haahuilemaan.
Onhan se aika surullista ikkunasta ja parvekkeelta katsella ilotulitusta. Mutta olen ajatellut, että on sitä paljon pahempiakin asioita elämässä. Sentään voin katsella sitä. Vaikka sitten tulisi kyynelkin silmään.
Uskon, että vielä kuitenkin koittaa se päivä, kun on myös joku muukin siinä vieressä katselemassa.
Tehnyt samaa kuin muinakin iltoina. Ainoa poikkeus ollut, että olkkarin ikkunasta on voinut katsella ulkona näkyviä ilotulituksia.
Olen teinistä saakka viettänyt uuveet yksin, jos ei vanhempia ja sisaruksia lasketa. Ja enää ei vanhemmat elä. Yksin menee kaikki muutkin juhlapäivät.
N46
Monta vuotta jo. Normipäivä ei sen kummempaa. Sen verran tykkään tehdä että käyn jokaisen maan jossain webcamerassa katsomassa miten siellä vuosi vaihtuu.
Viime vuonna vietin yksin, kun olin kotona krapulassa.
Useamman vuoden sinkkuna. Teen hyvää ruokaa uudenvuoden aattona ja muitakin herkkuja. Kotosalla vuodenvaihteen vietän ja ikkunoista ja parvekkeelta raketteja katselen. En käytä alkoholia enkä tupakoi.
Tykkään katsella sitä Senaatintorilta tulevaa lähetystä. Ja seurata YouTubesta uuden vuoden-vastaanottamista maailmalta.
Mikä ettei sitä voisi joskus olla itsekin jonkun kanssa jossain kivoissa, siisteissä, mutta hauskoissa juhlissa, ravintolassa tai jossain väkijoukossa uutta vuotta vastaanottamassa, kuten torilla. Mutta nyt ei sellaista ihmistä ole elämässä.
MIstään kännitouhuista ja rakettien ampumisista en kuitenkaan välitä. Sitä oli nuoruudessa. Riittää sellaisten kauempaa katseleminen.
Vietän UV:n yksin joka vuosi. Juhlapäiväni on aina silloin, kun uusi albumi julkaistaan CD:nä. Minusta on mukava juhlistaa menestyksiä. Seuraavan lätyn tekoon...
Hyvä kirja, punaviiniä ja hyvää ruokaa. Takassa tuli. Näin olen kerran viettänyt uv:n yksin, kivaa oli
Vierailija kirjoitti:
Monta vuotta jo. Normipäivä ei sen kummempaa. Sen verran tykkään tehdä että käyn jokaisen maan jossain webcamerassa katsomassa miten siellä vuosi vaihtuu.
Kiitos ideasta. En itsekään uskalla yöllä mennä yksin ulos, joten varmaan raketit pääsee näkemään hienosti noinkin. Joskus käyn niissä lasten ilotulituksissa, nehän ovat klo 20 ja aika lähellä siitä missä asun.
Joo, oon, mutta ensi uv:ksi taidan manifestoida itelleni naisystävän. Huomenna aloitan manifestoimaan. Tässä on vielä hyvin aikaa. Sitten lähdemme uv-kävelylle. M48
Paukkuarkojen koirien takia mennyt monta juhlintaa niin että kotona verhot kiinni ja radiosta musiikkia. Raukat aivan paniikissa. Vihaan ilotulitteita. Voitaisiin kieltää kokonaan.
Yleensä aina. Jouluna pitää sukuloida, niin heti viikon päästä taas jaksa.
Olen tehnyt ruokaa ja saunonut ja mennyt aikaisin nukkumaan. En oikeastaan turhempaa juhlaa tiedä kuin uusivuosi. Sen toivoisi menevän ohitse mahdollisimman nopeasti. Ilotulitteet ovat turhakkeista turhimpia.