Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko soveliasta sanoa kaverille, ettei tulis kylään flunssaisena, kun pienen lapsen kanssa raskas sairastaa (varsinkin yöt)?

22.02.2007 |

Meidän kaveri otti ja suuttui siitä. En voi ymmärtää!!!! En edes ymmärrä miten tulee ääni maassa nenä valuen niiskuttaan ja niistellen toiseten luo kylään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kohteliasta kysyä, että voiko tulla kylään nuhaisen lapsen kanssa. Meille saa tulla, mutta en todellakaan loukkaannu, jos joku kieltää minua tulemasta (ja kysyn ihan AINA). Ihmeellistä suuttua moisesta, jos asiallisesti sanoit...

Vierailija
2/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen joka on lapsen kanssa flunssaöitä valvonut ymmärtää asia ja fiksuimmat jopa itse ilmoittava että emme nyt tule kun meillä ollaan kipeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa. En itsekään haluais sairaita kylään. Eikä mun mielestä tuommosesta pidä suuttua. Lapsettomat ei vaan ehkä itse tajua tuota.

Vierailija
4/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella tulee flunssa, siltä ei voi välttyä. Kaupasta, hoidosta, töistä, neuvolasta, sukulaisilta, ihan mistä vaan. Outoa hysteriaa. Olisin sanonut kaverille, että pesee käsiään eikä niistä nenäänsä lapseni paitaan.

Vierailija
5/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan outoa suuttua?!!??

Vierailija
6/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suuttui jo. Mitäpäs sitten, turhaa märehdit asiaa kun et sille enää mitään voi. 7

Vierailija
7/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuulunut mitään :( Kaatuuko ystävyys juuri tähän????

Hieman taitaa tämä nainen olla " järjen riemuvoitto" ?!!

Vierailija
8/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä monen lapsen perheessä ei välitetä yhtään noista nuhista sun muista. Vaikka kieltäisin kavereita tulemasta kylään flunssaisina, joku lapsen kaveri, tarhatäti tai ihan kuka tahansa muu voi sen taudin tartuttaa, ihan mahdoton niitä on välttää.

Vierailija
9/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu varmaan siihen koulukuntaan, niinkuin monen mammat tällä palstalla, että " kyllä me saadaan mennä kerhoihin ja mihin vaan tapahtumiin sairaana, jääkööt ne kotiin, jotka tauteja pelkäävät!"

Vierailija
10/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viidensadan oppilaan koulussa on aika mahdoton välttää tartuntaa, vaikka itse ei koskaan sairaana menisikään.

Vierailija
11/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin on flunssilta säästytty, kun ei ole tarhassa ja meillä ei (yläänsä) kyläile kipeät ihmiset :)

Vierailija
12/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kyläili meillä sairaana myöskin, kun lapsemme oli vastasyntynyt. Kukaan ei kehdannut sanoa mitään silloin.

Huh huh!

Vierailija
13/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut tulla, mutta pyytänyt, että ei koskisi lapseen.

Olen itsekin ollut flunssaisena kavereilla kylässä, mutta pysynyt kaukana lapsista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi