Miks lähes kaikki on nykyään ahdistuneita tai uupuneita?
Tai ainakin väsyneitä tai masentuneita?
Miksi?
Mikä teitä uuvuttaa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ahdistusta aiheuttavat ihmiset jotka eivät vastaa yhteydenottoihin ja mieluummin ignooraavat ja ghostaavat.
Uupuneena kaikki yhteydenotot alkavat tuntua todella raskailta.
Uupumuksen voi aiheuttaa ignooraaminen ja ghostaaminen.
..Jos sitä liikaa tekee !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän kaikki ole tietenkään mitenkään hyvin, mutta ei kai sitä silti ahdistua tarvitse?
Ai hemmetti, olet nero, kunhan vaan lakkaa ahdistumasta ja masentumasta. Ratkaisit juuri kansanterveyden.
Ratkaisi vain puoliksi. Mä ratkon toisen puolen. Vaikka syötävät ja herkut on hyvää ja runsaskalorisia, niin ei kai sitä lihoa tarvitse.
Vaikka viina päihdyttää, niin ei sitä alkoholisoitua tarvitse.
Vaikka asia xx. koukuttaa, niin ei sitä silti addiktoitua tarvitse.
Olkaapa hyvät.
Jos jotain jäi puuttumaan, niin joku muu voi jatkaa tätä kansanterveyden parantamista.
Vielä tarvittaisiin vähävaraisuuteen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän kaikki ole tietenkään mitenkään hyvin, mutta ei kai sitä silti ahdistua tarvitse?
Ai hemmetti, olet nero, kunhan vaan lakkaa ahdistumasta ja masentumasta. Ratkaisit juuri kansanterveyden.
Ratkaisi vain puoliksi. Mä ratkon toisen puolen. Vaikka syötävät ja herkut on hyvää ja runsaskalorisia, niin ei kai sitä lihoa tarvitse.
Olkaapa hyvät.
Jos jotain jäi puuttumaan, niin joku muu voi jatkaa tätä kansanterveyden parantamista.
Vähävaraisuus ei ole kansanterveyttä. Mutta toisaalta aika paljon pienempi olisi vähävaraisten määrä, mikäli kaikki olisivat 100% kunnossa sekä henkisesti, että fyysisesti.
Entisajan vitutus on nykyajan masennus, siihen vitutukseen lääke oli hampaiden yhteen pureminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaapa hyvät.
Tämähän oli jo ratkaistu hallituksen toimesta, menee vaan töihin. Ja jos on jo töissä mutta saa niin vähän palkkaa ettei selviä, niin menee parempiin töihin. Vanhemmilta voi myös pyytää ennakkoperintönä puoli miljoonaa, sekin auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua uuvuttaa se ettei kukaan enää osaa tehdä älykkäitä provoja.
Mikset sinä osaa?
Ihan hyviä pointteja mut silti ihmetyttää vielä. Suomi ei ole sodassa. Kaikki on ihan hyvin!
Jos oikeasti uskot tuohon paskaan, niin mene hoitoon. Jos et, niin mene roskiin.