Outoja valokuvia aviomiehen kaapista
Moi, ehkä lapsellista spekuloida täällä, mutta on vähän levoton olo ja en saa kenenkään kaveriin yhteyttä näin keskellä päivää. Eli siivotessa löysin aviomiehen tavaroiden joukosta sarjan valokuvia, joissa erilaisia ihmisiä (naisia että miehiä) on kuvattu kaduilla, näyttävät olevan arkisissa puuhissa eivätkä välttämättä tietoisia kuvaamisesta, eivät katso kameraan. Mies ei harrasta kuvaamista yms. Olenko vähän vainoharhainen kun pelottaa kysyä siltä tästä? :D
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Hieman epäilyttävää kyllä, jos on oikeasti kuvannut satunnaisia ihmisiä ilman lupaa. Miksi ihmeessä niin tekisi?
Julkisella paikalla saa kuvata
Kiitos, helpotti jo vähän oloa kun sai avautua :) Laitoin miehelle viestiä kuvista, ja se vastasi aika nopeasti että puhutaan illalla ja selittää silloin koko jutun. Varmaan joku ihan viaton juttu kuten epäilttekin - meinaa vaan mielikuvitus laukkaa välillä :D
AP
Salainen agentti. Älä kysele enempää.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on Supolla töissä. Ihan asiaan kuuluvaa.
Töissä Venäjän lähetystössä. Ihan asiaan kuuluvaa.
Vierailija kirjoitti:
Salainen agentti. Älä kysele enempää.
Tää, ap on illalla vainaa
Jenkkien sarjamurhaaja Rodney Alcala otti paljon kuvia ventovieraista.
Epäillään, että osa joutui hänen uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, helpotti jo vähän oloa kun sai avautua :) Laitoin miehelle viestiä kuvista, ja se vastasi aika nopeasti että puhutaan illalla ja selittää silloin koko jutun. Varmaan joku ihan viaton juttu kuten epäilttekin - meinaa vaan mielikuvitus laukkaa välillä :D
AP
No mua tuollainen vastaus ei rauhoittaisi, jos pitää oikein varata aikaa asian selittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No mua tuollainen vastaus ei rauhoittaisi, jos pitää oikein varata aikaa asian selittämiseen.
No ei tämä nyt niin tärkeä asia voi olla, että miehen pitää töistä käsin alkaa asiaa selittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen laatikosta löytyi meidän yhteenmuutossa 5cm pino kuvia exästä. Oli kuulemma niitä tyrkyttänyt vähän väliä, siellä siis paljon kuvia mm reissuista joissa mieheni ei edes ollut mukana, poseerauksis nuoruusvuosilta ym. Heitettiin koko nippu pois.
Kysy mieheltäs kuvista.
Melko sairasta toisen tavaroita syynätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No ei tämä nyt niin tärkeä asia voi olla, että miehen pitää töistä käsin alkaa asiaa selittelemään.
Pointti ei ollut tuo, vaan se, että eikö tuo asia ole selitettävissä yhdellä tai kahdella lauseella eli sen voisi tehdä töistäkin käsin nopeasti?
Se, että miehen pitää tehdä joku esitelmä sinulle aiheesta töiden jälkeen, se on se pointti tässä. Miksi mies haluaa pitää perusteelliset selitykset sulle ja jätti sut täysin pimentoon nyt työpäivän ajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen laatikosta löytyi meidän yhteenmuutossa 5cm pino kuvia exästä. Oli kuulemma niitä tyrkyttänyt vähän väliä, siellä siis paljon kuvia mm reissuista joissa mieheni ei edes ollut mukana, poseerauksis nuoruusvuosilta ym. Heitettiin koko nippu pois.
Kysy mieheltäs kuvista.
Melko sairasta toisen tavaroita syynätä.
Juu onhan se hullua purkaa muuttolaatikoita yhdessä, kun yhteistä elämää perustetaan 😂 Nope. Ihan yhtä lailla mun laatikoita yhdessä purettiin ja mietittiin mitä laitetaan minnekin. PS. Meillä ei edelleenkään ole sellaisia tavaroita, joihin toinen ei saisi koskea. Ei ole meidän tyyli elää.
Näen jo mielessäni David Lynchin tyylisen elokuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Pointti ei ollut tuo, vaan se, että eikö tuo asia ole selitettävissä yhdellä tai kahdella lauseella eli sen voisi tehdä töistäkin käsin nopeasti?
Se, että miehen pitää tehdä joku esitelmä sinulle aiheesta töiden jälkeen, se on se pointti tässä. M
Mulle? En mä ole ap. Mutta teen sellaista työtä että ei, aina EI ole aikaa viestitellä tällaisista ihmeellistä asioista työpaikalta. Mieheni työ on samanlaista, voi olla ettei ehdi moneen tuntiin edes lukea saamiaan viestejä.
Toisekseen aina asiat ei ole selitettävissä yhdellä tai kahdella lauseella, ja kun on vielä odotettavissa lisäkysymyksiä niin ei. Parempi jutella rauhassa kotona etenkin jos/kun asia ei ole mitenkään iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valokuvat voivat olla tärkeitä - myös traumaterapiatyössä. Tekeekö miehesi sellaista?
Hehe! Traumaterapia on sekopäisten naisten trendi.
T. Inkkeli 🤡
Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia.
Mieheni rahapussista löytyi miestenlehdestä leikattuja naisten peräaukkojen kuvia. Kauhistuin löytöä, kun kysyin mieheltäni mitä kuvat on vastasi että työkaveri jakelee niitä töissä miehille. Uskoisiko?
Outoa ottaa kuvia kaapista. Millainen kaappi on kyseessä?
Viimeksi 1900-luvulla