Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juuri 50 v. täyttäminen on niin vaikeaa? Onko se aina ollut juuri 50 vai oliko aiemmin joku muu?

Vierailija
27.11.2024 |

Muistaako joku?

Kommentit (5)

1/5 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu yhtään vaikeaa, kävi vaan työkaverien kans Särkäs, ja ku tuli kotiin, oli täyttäny 50 😎

Vierailija
2/5 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitävaikeeta siinä on? Olisko vaihtoehto parempi, ei täytä sitä viittäkymmentä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli vaikeaa 40 täyttäminen, silloin tunsi olevansa keski-ikäinen. Rupsahtaminenkin alkoi heti 40 jälkeen.

Vierailija
4/5 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vähän tuntuu, että joillakin nykyään on tosi kovat paineet olla nuorekas. Se voi olla raskasta, kun ei enää ole tai näytä nuorelta noin niin kuin luonnollisen ikääntymisen vuoksi. 

Moni ihan tavan tallaajakin käyttää nykyään niin paljon rahaa siihen, että näyttäisi nuoremmalta, että jää jopa ne perusasiat ja läheisten, kuten lasten lasten huomioiminen hoitamatta 

Itsekeskeisyyden määrä on mittaamaton tänä päivänä.

Minähän vanhenen just niin kuin asiaan kuuluu, ehkä nyt jotain perus ryppyvoidetta käytän.

Minua ei vanheneminen pelota. Oikeastaan se on aika lohdullista, että saa nyt vain olla, tehdä työsä ja hoitaa perheasiat, nuorempana oli niin paljon paineita. 

Vierailija
5/5 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmilla tuntui päinvastoin helpottavan kun täyttivät 50. Muistan heidät koko elämäni ajalta enimmäkseen rentoina ja onnellisina, mutta neljänkympin jälkeen ennen viittäkymppiä molemmilla oli joku vaihe, kun eivät olleet persoonina parhaimmillaan ja tuntuivat vähän raskaalta seuralta välillä. Viidenkympin jälkeen olleet taas oikein lupsakoita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi