Miksi ruokajonoista saatavista ruoista on aina niin suuri osuus leipää? Tyyliin 3 pakettia leipää aina...Valtava määrä suhteessa muuhun
Ei kukaan voi syödä noin paljon leipää, mull menee aina joku 60% siitä roskiin vähintään.
Miksi näin? Miksi ei enemmän muita, tasapainoisemmin?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku noi kaikki leivät ja hiilarit söis aina mitä sieltä jaetaan, niin vuodessa se ois +50kg.
Aivan tajuton määrä. Lisäisivät lihaa enemmän ja vähemmän leipää...
apMiten sinä kehtaat vinkua leipäjonon tarjonnasta. Se on tarkoitettu pitämään sinut hengissä siihen asti kunnes älyät jollakin konstilla ruveta elättämään itsesi. Sano siellä leipäjonossa jakajalle, ettei sitten yhtään leipää.
Kuule kun ne kassit on valmiiksi tehty, ja sidottu jopa kiinni solmulla, jono etenee nopeasti ja sinne annetaan uusi kassi ja saadaan valmiiksi tehty. Ei ole mitään valinnan paikkaa siinä...
ap
Kuten jo sanoin sinulla ei ole kylliksi nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haet ruokaa, jos et ehdi syödä kaikkea? Kysyn tätä ihan ymmärtääkseni, en ilkeilläkseni.
Lue äskeinen vastaukseni.
ap
Tuollaisia laiskiaisia vielä hyysätään ilmaisella ruoalla.
Mene töihin ja osta sisäfilettä.
Kiikuttaa tuollaiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu saman...Sit ne leivät kasaantuu, ja kun jo valmiiks vanohja ni kohta on homeessa osa
Pistä pakasteeseen. Tolkku se pitää olla kerjätessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku noi kaikki leivät ja hiilarit söis aina mitä sieltä jaetaan, niin vuodessa se ois +50kg.
apMiten sinä kehtaat vinkua leipäjonon tarjonnasta. Se on tarkoitettu pitämään sinut hengissä siihen asti kunnes älyät jollakin konstilla ruveta elättämään itsesi. Sano siellä leipäjonossa jakajalle, ettei sitten yhtään leipää.
Kuule kun ne kassit on valmiiksi tehty, ja sidottu jopa kiinni solmulla, jono etenee nopeasti ja sinne annetaan uusi kassi ja saadaan valmiiksi tehty. Ei ole mitään valinnan paikkaa siinä...
apKuten jo sanoin sinulla ei ole kylliksi nälkä.
Minä kyllä tiedän mitä nälkä on. Juuri olin 5 vuorokautta syömättä tässä kuussa kun mistään ei saanut rahaa, kela ja hallitus haluaa tappaa köyhät....Joten älä huoli, kyllä minä tiedän mitä nälkä on.
ap
Eikö jakelijat ota parhaat päältä itselleen. Sama juttu, kuin kierrätyskeskuksissa, että henkilökunta varastaa itselleen kaiken käyttökelpoisen ja jäljelle jää rihkamaa ja rojua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko sulla ja muillakin automaattioletus, että leipäjonoissa kävijät ovat kaikki fyysisesti toimintakykyisiä? Että kyllä ne menevät vaan töihin, kun aikasi haukut/haukutte niitä täällä? Hä
Nytkö vasta havahduit siihen, että kerjäläisellä ei ole valinnan varaa?
Oletko aiemmin pilkannut köyhiä?
Ei se jono ole mikään ilmainen ruokakauppa. Se on hätäavustus ihmisille joilla ei ole rahaa ruokaan.
Olisko se tyhmyyttä, jos näkee nälkää kun ei viiteen päivään ole syönyt, vaikka leipää on edessä ?
Tunge ne leivät pakastimeen ja haet lisää vasta kun edelliset on syöty.
Tarkoitus on lisätä diabetesta lisääntymään jonottajien keskuudessa jolloin alkaa luontainen jonojen lyhentyminen kun eliniät alkavat laskemaan.
Minä kyllä tiedän mitä nälkä on. Juuri olin 5 vuorokautta syömättä tässä kuussa kun mistään ei saanut rahaa, kela ja hallitus haluaa tappaa köyhät....Joten älä huoli, kyllä minä tiedän mitä nälkä on
Kuule et tiedä jos on otsaa mennä hätäapua hakemaan ja valittaa jälkikäteen siitä mitä saat. Ne joilla on nälkä syö sen ilolla mitä saa.
Tässä yksi ohje leipälanttukukkoihin. Itse tykkään keittää lantut ensin niin ei tarvitse olla niin kauaa uunissa.
https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/691435/Helpot%20%22city%22%20l…
Tätä voi tehdä myös isomman satsin uunivuokaan niin että latoo ensin leipiä pohjalle, täytteet väliin ja leipiä taas päälle. Pyöreään vuokaan voi käyttää kokonaisia reikäleipiä.
Ja luonnollisesti tätä voi soveltaa ja tehdä kalakukkoa tms.
Gluteettomille, ja laksoosille allergisille, saisi joskus olla omat "leipäjonot"! Vaikka se olisi vain kerran viikossa tms. tulisi haettua ilomielin.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on lisätä diabetesta lisääntymään jonottajien keskuudessa jolloin alkaa luontainen jonojen lyhentyminen kun eliniät alkavat laskemaan.
Tuskin lruokajonon leipä aiheuttaa diabetestä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö jakelijat ota parhaat päältä itselleen. Sama juttu, kuin kierrätyskeskuksissa, että henkilökunta varastaa itselleen kaiken käyttökelpoisen ja jäljelle jää rihkamaa ja rojua.
Ei ota. Sitä samaa leipää sinne saadaan vaikka kuinka. Et ilmeisesti tiedä mitään kuinka homma toimii
Seuraavaksi köyhtä valittavat varmaan jakajien ulkonäöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että sua harmittaa.
Kuule, ei sinne LEIPÄJONOON ole pakko mennä. Jää vaan kotiin.
Pakko mennä hakemaan ruokaa kun on 0,00e tilillä. Kiitos Kelan. Ja hallituksen.
Jos jään vain kotiin niin kuolen nälkään.
Mutta ruokavalioni ei voi koostu 70-prosenttisesti leivästä. Tajuatko millaiset seuraukset sillä on pitkässä juoksussa?
ap
Katso sinne peiliin vaan, syyllinen löytyy sieltä, äläkä muita syyttele typeryydestästi.
Pakko mennä hakemaan ruokaa kun on 0,00e tilillä. Kiitos Kelan. Ja hallituksen.
Jos jään vain kotiin niin kuolen nälkään.
Mutta ruokavalioni ei voi koostu 70-prosenttisesti leivästä. Tajuatko millaiset seuraukset sillä on pitkässä juoksussa?
ap