Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Jos näette naisella kihla- tai vihkisormuksen, niin koetteko, että häntä ei saa lähennellä.

Vierailija
26.11.2024 |

Olen 25-vuotias nainen ja sormessani on kihlasormus. Silti jotkut miehet hakeutuu seuraani ja haluaa jatkoille.

Miehet. Jos naisella on kihlasormus, niin koetteko, että häntä ei saa lähennellä.

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus tai ei, niin en lähesty ketään. M40

Vierailija
2/5 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen naisen, niin koen, etten saa lähennellä häntä. Tuskin edes näen mitään sormusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa tavoitella kaikkia kaunottaria. Suurin osa parisuhteissa elävistä kaunottarista on valmis/halukas, vaihtamaan parempaan, ei sitä saa heiltä kieltää.

Vierailija
4/5 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena on helpompaa jos on sormus sormessa. Helpompaa kieltäytyä lähestyvien 'tarjouksista'. Itse pidin TÖISSÄ sormusta niinäkin aikoina kun olin sinkku jotta säästyisin oppilaiden ja miespuolisten opekollegojen häirinnältä ja treffipyynnöiltä. Toimin aikuiskouluttajana (tämä ei ollut Suomessa). 

Suomessa olen myös kokenut jotain vastaavaa. Aika törkeää oli mamuoppilailta - siis aikuisia - kun joku (porukka) sanoi minulle suoraan, että emme kuuntelisi sinua jos et olisi niin kovin nätti.

Eräs englantilainen bisnesmies jonka hain kerran lentokentältä ihmetteli heti - en muista miten avioliittostatukseni kävi heti ilmi - sanoi että Englannissa tommonen tyttö ei olisi päivääkään yksin.

Olen ollut yksin sinkkuna melkein koko elämäni. En itse tiedä kuinka nätti olen kasvoista ja kroppani on ollut tosi kiva kun olen omissa sopivissa mitoissa, mutta EI TODELLAKAAN OLE PITKÄ JA MISSIKROPAN MALLINEN LAUTA. En siis ole mikään vaatehenkari!

Saa laittaa mielipiteitä sormuksen pitämisestä (töissä) jotta saa olla rauhassa. 

Vierailija
5/5 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuota sormustenkantajia vonkaa on ilman sormustakin olevia niin paljon tarjolla että piparissa on pysynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän