Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua tulla vanhempieni luokse jouluna. Mikä neuvoksi? Äiti suuttuu varmasti

Vierailija
26.11.2024 |

Joka vuosi olemme aattona heillä. Nyt mies on alkanut valittaa, että tänä vuonna sinne ei mennä. Siitä tulisi iso kriisi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jouluna pitäisi mennä mihinkään omasta kodista. Minä ainakaan en mene vaan olen kotona.

Vierailija
22/32 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisetkaan siedä miehen vanhempia eikä miehen vanhemmilla tarvi koskaan käydä kylässä mutta naisen vanhemmilla täytyy käydä jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta äitiä, jotka ovat ns tehneet joulun monta vuosikymmentä, ja nyt lasten muutettua kotoaan eivät henno sanoa , että olisivat  onnellisia jos voisivat viettää joulunajan ihan oman aikataulun  mukaan, rauhassa.  Sen sijaan toivottelevat tervetulleeksi  aikuiset jälkeläisensä, kuten  oletetaan tekevän.   

Vierailija
24/32 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrottaudu äidistäsi, ja mieti miltä miehestäsi on tuntunut olla joka joulu toisten nurkissa. Mieti myös, miksi äitisi suuttuu, jos et tee, niin kuin hän haluaa. Kuulostaa manipuloivalta marttyyrilta.

Vierailija
25/32 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on vaatinut aina tulemaan minun kumppanini kanssa jouluksi heille, eli vanhemmilleni. Todella raskasta kun sitten piti sama väkinäinen rutiini tehdä kumppanin vanhemmille. Hän myöskin aina suuttui, jos ehotti muuta kuin aattopäivää. Itse viettäisin joulun mielummin kotonani metsämaisemissa kuin ankeassa pienessä kerrostaloasunnossa puurajan yläpuolella. Hän jaksoi aina uhriutua, että saatte sitten viettää vaikka kuinka joulunne, kun he ovat kohta kuolleet. No nyt minä olen 60 vuotias ja kumppanikin on häipynyt. Tilanne on aina vaan sama, että sinne vanhempien luokse pitää mennä. He eivät jaksa liikkua minnekkään. Enää joulut ei tunnu miltään, vaan ovat lähinnnä pakollinen paha. En saanut siis koskaan viettää haluamallani tavalla. Mitä hyvää mieltä tästä juhlapyhästä saa? Omalla kohdallani se ainakin ollut aina rasite. 

Vierailija
26/32 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä täälä kyllä julistetaan, että kuinka julmia olette kun ette mene vanhempienne luokse jouluna. Muistetaan vielä kertoa, että vanhemmat tiedostavat sen olevan ehkä jo viimeinen joulu ennen kuolemaa jne. Syyllistetää kuinka itsekästä ajatella itseään eikä vanhenevia vanhempia. 

Vierailija
27/32 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisetkaan siedä miehen vanhempia eikä miehen vanhemmilla tarvi koskaan käydä kylässä mutta naisen vanhemmilla täytyy käydä jatkuvasti.

Näinhän se yleensä menee. (Sivusta seurattua)

Vierailija
28/32 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on uskomattoman tylsiä ihmiset, joiden suurin haave elämässä on lojua himassaan joka arki ja joka juhla. Oikein ihmettelen, että tällaisia kuitenkin kutsutaan muiden koteihin. Ovat kuin märkiä tiskirättejä, ei tuollaisesta saa mitään irti.

Vierailija
29/32 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa miehellesi suikkari matkalla vanhempiesi luokse ja toinen vielä vanhempien luona.

Vierailija
30/32 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä ap että hänen äitinsä olisi syytä katkaista henkinen napanuora, joka vaatii, että jouluna on aina oltava ap:n äidin luona. Eihän se ole edes tasapuolista miehen vanhempia kohtaan.

Vierailija
31/32 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki päättyy aikanaan. myös elämä. kannattaako sitä lyhyen elon aikana käyttää aikaa kinaamiseen? vai oletkos niin jäykkä, ettet jousta pienistäkään asioista? akkasika pihalle, ja uutta etsimään. 

Vierailija
32/32 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina käyty sukulaisissa viikonloppuna ennen joulupyhiä ja joulu vietetty keskenämme kotona. Ihan seurustelun alkuajoista lähtien on ollut tämä käytäntö eli jo 20 vuotta. Miehen äiti on ainut jota järjestely kismittää, hän yrittää aina jollain tekosyyllä saada kutsun kotiimme joulunviettoon mutta emme ole aiihen suostuneet koska sitten pitäisi kutsua loputkin sukulaiset. Asutaan ihanassa maatalossa järvimaisemassa, ei lapsia, mutta eläimiä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän