Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystävä tekee näin??

Vierailija
26.11.2024 |

Alkanut ahdistamaan ystävä joka tietää että en viihdy porukassa enkä näe juuri ketään, lukuunottamatta häntä ja yhtä lapsuuden kaveria. Sairastan skitsofreniaa ja ahdistuneisuushäiriötä ja kaveri tietää että en halua nähdä juuri ketään ja sosiaaliset tilanteet on hankalia.

Monta kertaa nyt on sanonut että ollaan kaksin, kunnes paikalle saapuukin toisiakin ihmisiä ja lähden pois tai ostin sohvalla ahdistuneena. Sitten pahoittelee mutta tekee aina uudestaan. Joku soittaa hänelle ja hän sanoo joo tervetuloa tule vaan oon just **** kanssa mutta tuu vaan.

Usein lähden pois kun ahdistaa ja joskus jään mutta kaveri aina lupaa että ollaan kaksin ja ei kutsu ketään ja sitten ikäänkuin laittaa tällaiseen tilanteeseen missä tietää että ei ole hyvä olla. Ei nää siinä itse mitään outoa ja sitten selvästi on kuitenkin välillä pahoillaan kun juttelen hänen kanssaan ja yritän varmistaa että jos sovitaan että ollaan kaksin niin olisi kiva jos ei pyytäisi muita ja silloin ymmärtää mutta silti aina unohtaa ja tekee näin.

En vaan kestä olla siinä tilanteessa ja annan itsestäni huonon kuvan kun lähden pois tai jos jään niin naamani vääntelehtii jos yritän olla normaalisti ja sydän hakkaa enkä saa puhuttua ja irvistelen tahtomattani joka johtuu lääkityksestä/skitosfreniasta mutta tulee vaan niin tukala olla. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä sosiaalisia tyyppejä varmaan. Eivät pysty käsittämään sitä sairautta tai miksi joku kokee ahdistusta ihmisten seurassa.

Vierailija
2/7 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos kutsut ystäväsi sinun luoksesi? Ei kai hän sentään toisen kotiin kehtaa kavereitaan kutsua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä sosiaalisia tyyppejä varmaan. Eivät pysty käsittämään sitä sairautta tai miksi joku kokee ahdistusta ihmisten seurassa.

Jep. Sosiaalinen tyyppi huonoilla sosiaalisilla taidoilla.

Vierailija
4/7 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli leponex lääkkeestä tahatonta irvistelyä, syötkö sitä?

Vierailija
5/7 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä, jos kutsut ystäväsi sinun luoksesi? Ei kai hän sentään toisen kotiin kehtaa kavereitaan kutsua?

Ei hän onneksi minun kodissa ikinä ole tuollaista tehnyt mutta haluaa viettää aikaa enemmän hänen luonaan kun minulla ei ole telkkarissa netissä tai pelejä ja se on ok kyllä. 

Vierailija
6/7 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli leponex lääkkeestä tahatonta irvistelyä, syötkö sitä?

Söin ennen mutta lopetettiin hankalien sivuvaikutuksena takia. Tulin pidätys kyvyttömäksi ja olen nuori nainen. Nyt menee zyprexa ja abilify sekä rivatril.

Vierailija
7/7 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaveri joka kutsui minun luokseni omia kavereitaan ja söivät tarjoiluni. Eli näinkin rajattomia ystäviä voi olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi