Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten haluttomuus seurusteluun

Vierailija
26.11.2024 |

Miksi nykyään iso osa naisista on sinkkuna pitkän aikaa?

Miksi ette halua seurustella, perustelkaa.

Johtuuko se siitä että saatte sinkkuina harrastaa seksiä monien miesten kanssa? Onko se ainut syy olla sinkkuina?

Voittaako k*llikaruselli seurustelun?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan miehenä ihan yhtä moni mies ei halua halua enää parisuhdetta koska eivät pidä nyky naisia enää sen arvoisena. Itse olen jokseenkin samaa mieltä mutta ei se minua estänyt naista vierelleni etsimään koska tiesin että roskan seasta aina välillä helmiä löytyy ja niin löytyikin. Yksi iso syy mielestäni parisuhde haluttomuuteen nykypäivänä on itsekkyys ja itsekeskeisyys. Iso osa nyky ihmisistä ajattelevat vain itseään eivätkä ole valmiita parisuhteeseen koska parisuhteessa pitää osaa ajatella yhtäpaljon toista kuin itseään ja kantaa vastuuta parisuhteen toimivuudesta.

M31

Vierailija
62/68 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä vaivoikseni. Jälkikasvukin on jo hankittu ja maailmalla.

Mulla oli 8 vuoden selibaatti, kun hyvää rakastajaa on niin vaikea löytää. Itse kun hoitelee itsensä laatu on taattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuntuu valitsevan mieluummin (erityisesti naiset) k*llikarusellin ja riettaan sinkkuelämän seurustelun sijasta.

Vierailija
64/68 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan miehenä ihan yhtä moni mies ei halua halua enää parisuhdetta koska eivät pidä nyky naisia enää sen arvoisena. Itse olen jokseenkin samaa mieltä mutta ei se minua estänyt naista vierelleni etsimään koska tiesin että roskan seasta aina välillä helmiä löytyy ja niin löytyikin. Yksi iso syy mielestäni parisuhde haluttomuuteen nykypäivänä on itsekkyys ja itsekeskeisyys. Iso osa nyky ihmisistä ajattelevat vain itseään eivätkä ole valmiita parisuhteeseen koska parisuhteessa pitää osaa ajatella yhtäpaljon toista kuin itseään ja kantaa vastuuta parisuhteen toimivuudesta.

M31

Miehenä ajattelen nimen omaan itseäni, kun haluan olla parisuhteessa. Pärjään hyvin itsekin, osaan laittaa hyvää ruokaa, pestä pyykkiä ja siivota. Miespuolisia kavereitakin minulla on. Mutta parisuhde naisen kanssa on yleensä tae siitä, että saa vähintään viikottain seksiä.

M41

Vierailija
65/68 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran tällaisen n. 40 v naisen. Sattumalta tiesin että hänellä saattaa olla muistakin virityksiä niin vedin aina kumilla. Jossain vaiheessa hän rupesi haluamaan paljaalla, niin lopetin koko homman. Kerroin hänelle että hän voi käydä niiden "artun" ja keijon" luona panettamasa itseään vaikka paljaalla. Pikku kilarit se otti. 

Vierailija
66/68 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin kerran tällaisen n. 40 v naisen. Sattumalta tiesin että hänellä saattaa olla muistakin virityksiä niin vedin aina kumilla. Jossain vaiheessa hän rupesi haluamaan paljaalla, niin lopetin koko homman. Kerroin hänelle että hän voi käydä niiden "artun" ja keijon" luona panettamasa itseään vaikka paljaalla. Pikku kilarit se otti. 

Ei toi oo mikään suuttumisen asia. No näköjään jollekin mutta ei oikeasti. Kyllä tautien kanssa pitää olla tarkkana. Jos tietää että toinen panee muita on vaan hyvä miettiä omaa suojausta varmuuden vuoksi. 

Vierailija
67/68 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi oo mikään suuttumisen asia. No näköjään jollekin mutta ei oikeasti. Kyllä tautien kanssa pitää olla tarkkana. Jos tietää että toinen panee muita on vaan hyvä miettiä omaa suojausta varmuuden vuoksi. 

Toki kumilla tautien vuoksi, mutta kun muija oli minun kanssa liikkeellä hieman parisuhde mielellä, kuten aluksi itsekin ennen kuin tajusin jujun juonen. Ei silloin panna kenen kanssa tahansa vaan katsotaan miten suhde kehittyy. Kun älysin että hänellä on useita uroita kierroksessa niin tyhjensin omat pussit kunnolla ja pistin akan kiertoon.  Asiasta on onneksi aikaa ja olen nykyään hyvässä parisuhteessa.

Vierailija
68/68 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydän tasoiseni miehen (äo > 130, BMI < 25, vuositulot > 50 000 €, EQ > 40, pituus > 175 cm, välimatka < 200 km), joka on kiinnostunut ottamaan toiveeni huomioon makuukammarissa, eikä ajattele vain itseään, olen täysin valmis sitoutumaan koko loppuelämäkseni.