Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten haluttomuus seurusteluun

Vierailija
26.11.2024 |

Miksi nykyään iso osa naisista on sinkkuna pitkän aikaa?

Miksi ette halua seurustella, perustelkaa.

Johtuuko se siitä että saatte sinkkuina harrastaa seksiä monien miesten kanssa? Onko se ainut syy olla sinkkuina?

Voittaako k*llikaruselli seurustelun?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen haluuttomuudesta seurustella. Kumminkin nykynuoret valittavat yksinäisyydestä ja masennuksesta. Sitä vartenhan parisuhteeseen halutaan, että olisi oma rakas tukena, turvana ja seurana. Silloin keskittyy muuhunkin kuin omaan napaan ja yhdessä kestetään paremmin elämän tuomat haasteet. Tavalliset kaverit ei poista yksinäisyyttä, mutta oma rakas poistaa. 

Et vissiin ole kuullut, että parisuhteessa voi olla yksinäinen. 

Omalta osaltani vastaan, että parisuhde on kuluttavaa, en jaksa sellaista. Plus mies on tosi kallis pitää ja voi pahimmillaan viedä hengen. 

Eli mieluummin oot sitten k*llikarusellissa?

Vierailija
42/68 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen haluuttomuudesta seurustella. Kumminkin nykynuoret valittavat yksinäisyydestä ja masennuksesta. Sitä vartenhan parisuhteeseen halutaan, että olisi oma rakas tukena, turvana ja seurana. Silloin keskittyy muuhunkin kuin omaan napaan ja yhdessä kestetään paremmin elämän tuomat haasteet. Tavalliset kaverit ei poista yksinäisyyttä, mutta oma rakas poistaa. 

Omalta osaltani vastaan, että parisuhde on kuluttavaa, en jaksa sellaista. Plus mies on tosi kallis pitää ja voi pahimmillaan viedä hengen. 

En ole ymmärtänyt miksi parisuhteessa olisi yksinäinen. Silloin suhde ei toimi ja pitää etsiä uusi kumppani. 

Itse en ole ollut yksinäinen sitten 19v täytettyäni. Se jäi teini-ikään ja nyt sielu levännyt jo 49 vuotta vaimon kanssa. Vaikka itsellä iso ego jne, ollut silti vaimon ansiosta ja parisuhteen kivijalasta niin tukevalla pohjalla, ettei mitkään maailman tai työelämän murheet ole horjuttaneet sielunrauhaani. Vaimon haluamat useat  lapset vain vahvistaneet minua ja yhteenkuuluvuuttamme. Ilman vaimoa olisin vain puolikas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mieluummin oot sitten k*llikarusellissa?

Eikö tässä voi olla olemassa vaihtoehtoa missä ei nussita ketään?

Vierailija
44/68 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan vain tietää miksi naiset sanoo nykyään ei parisuhteille mutta k*llikaruselli kelpaa vuosiksi.

Jotkut miehet ei kelpaa mihinkään, jotkut kelpaa kaveriksi, jotkut toiset kelpaa seksiin mutta ei ole parisuhdemateriaalia, joissakin harvoissa saattaa olla kapasiteettia puolisoksi asti. Ei sinun sen enempää tarvitse tietää.

Vierailija
45/68 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46/68 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vastannut, mutta vika lause muutti mieleni.

Vierailija
47/68 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole karuselleja näkynyt. Yksin on helpompaa siinäkin hommassa. Saa takuuvarmasti ja helposti. 

Vierailija
48/68 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku peräkamarin poika itkee kun ei ole naista

Vierailija
49/68 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sinkku nainen joka ollut sinkkuna suurimman osan elämästään. Eikä ole mitään karusellejäkään. :D

Vierailija
50/68 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku siksi, koska haluan nauttia eri miesten kyrvistä.

N.25v

Vierailija
51/68 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan vain tietää miksi naiset sanoo nykyään ei parisuhteille mutta k*llikaruselli kelpaa vuosiksi.

Jotkut miehet ei kelpaa mihinkään, jotkut kelpaa kaveriksi, jotkut toiset kelpaa seksiin mutta ei ole parisuhdemateriaalia, joissakin harvoissa saattaa olla kapasiteettia puolisoksi asti. Ei sinun sen enempää tarvitse tietää.

Eikös se ole näin naisillakin. Jotkut naiset ei kelpaa mihinkään, jotkut kelpaa kaveriksi ja jotkut seksiin mutta ei muuhun ja joissain on vaimoainesta. Eikös tuolla aikaisemmin joku kommentoinut miten on vaimoiksi kelpaamattomia tyttöystäviä jne. Ja panot vielä erikseen. 

Vierailija
52/68 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku siksi, koska haluan nauttia eri miesten kyrvistä.

N.25v

Ei huono. Minäkin olen nauttinut sinkkuna ollessa naisten pilluista ikähaitarilla 22-68v. Sitten pariuduin johtain siitä välimaastosta olevan kanssa. Ääripäät ei sopineet vaikka pillut olivatkin ihan kunnossa.

Vierailija
53/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikenlainen nussiminenn a huoraaminen milloin kenenkin kanssa on in.

Vierailija
54/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä seksissä monien vieraiden miesten kanssa on parempaa kuin rakkaan yhden miehen kanssa parisuhteessa?

Vierailija
55/68 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä seksissä monien vieraiden miesten kanssa on parempaa kuin rakkaan yhden miehen kanssa parisuhteessa?

Se rakas mies ei välttämättä ole ensimmäinen tyyppi, joka eteen astelee. Hyvän miehen löytäminen voi tarkoittaa, että joutuu tutustumaan ensin useisiin ei-sopiviin ja etsiessä tulee sitä seksiäkin harrastettua. Sehän on ainoa tapa oikeasti selvittää, onko pari riittävän yhteensopiva myös seksin suhteen.

Kun harrastaa seksiä erilaisten tyyppien kanssa, oppii tuntemaan sekä omia, että muiden erilaisia mieltymyksiä ja tapoja olla intiimisti. Sitä kautta saa paremmin myös selville, mitä on itse hakemassa.

Monille kokemukset itsessään ovat arvokkaita ja opettavaisia, joillekin enemmän kuin toisille. Miksi itsestään ja muista ihmisistä ei saisi oppia uutta?

Vierailija
56/68 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi asiaa.

1.netflix.

2.satisfyer.

-

kaksi asiaa

jotka

täyttävät kaikki nyky naisen (elämän-) toiveet.

-

miehet turhia.

(+kissat ja koirat miehiä rakkaampia.. naisille).

-

kaksi asiaa

jotka

ovat nykyisin fakta.

Vierailija
57/68 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta alkaa äidiksi ja kodinhoitajaksi kenellekään. Ei jaksa kohdata välinpitämättömyyttä, pettämistä, dissaamista ja vähättelyä. Oma vapaus, oma lupa, oma huone, oma keho mahdollistavat ihmisarvoisen elämän. Pakkoseksi Ei tunnu hyvältä. Pitää olla sielunkumppani eli samat arvot vähintään.

Vierailija
58/68 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään karuselleja. Olisi niin ihanaa rakastella hellästi tai rajumminkin oman rakkaan kanssa, mutta mistä sellaisen nyt löytää? Tinderit yms on ulkonäköön keskittyviä, ja minä näytän silmälasieni kanssa kirjastotädiltä. Miehet haluaa seksipupusen.

Joten jatkan pinkin diödoni kanssa yksin eloa. 

Vierailija
59/68 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eettinen monisuhteisuus ja polyamoria on mun juttu. Ei tarvitse sitoutua, eikä käydä hankalia keskusteluja ja kyllästymisen jälkeen voi aina ottaa uuden kumppanin, tai kumppaneita. Tämä toimii mulle. Miksi pitäisi sitoutua yhteen, kun sellainen ei toimi, katsokaa vaikka avioerotilastoja.

Vierailija
60/68 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä ap:ko olisi sitten valmis sitoutumaan loppuiäkseen tuottamaan ihania seksuaalisia kokemuksia tälle vaimomatskulleen? (Himokas neitsyt.) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi