Olen onnellinen eakko
En ole koskaan kaivannut minkaanlaista sosiaalisuutta en missään muodoissaan. En ole halunnut koskaan ihmisiä ympärilleni pyörimään ja elämääni pilaamaan. Olen aina rakastanut yksinoloa.
Kommentit (28)
Olen erakoitunut. Parasta kaiken kokemani jälkeen. Paistaa se päivä vielä risukasaankin.
Vierailija kirjoitti:
Olen erakoitunut. Parasta kaiken kokemani jälkeen. Paistaa se päivä vielä risukasaankin.
Sama.
Sama. Lapsena viimeksi kaipasin ihmisseuraa. Silloin olisin halunnut kavereita, mutta minua lähinnä kiusattiin. Opiskeluaikana oli seurustelujuttu. Mutta totesin etten jaksa niin intensiivistä ihmisen kanssa olemista, enkä pidä seksistä joten lopetin sen. 30 vuotta tässä sen jälkeen eletty erakonelämää, ilman kumppania, seksiä, kavereita tai muitakaan ihmissuhteita. Työnikin teen 100% etänä. Mukavaa.
Miksi pilata elämä ihmisten kanssa ololla. Yksin on paljon ihanampaa. Tympäisee kaikenlainen ihmisten kanssa olo pakollisissa puitteissakin. Kuvottaa jo ajatuksenakin haisevan seksin harrastaminen. Olen aina inhonnut miesten alapäitä. Seksitön suhde olisi ihan kiva.
Yksin kait se parasta on. Mikään ei voita sitä. Pilata elämänsä muiden seuralla.
Kyllä onnellisesti erakkona nykyään. Olin ennen päiväkodissa töissä. Siellä alettiin kyselemään lastentekoasioista. En ole koskaan halunnut omia lapsia ja olen aseksuaali. Samaan aikaan entinen avomieheni halusi erota, kun en tykkää seksistä. Lähdin pois siitä työpaikasta ja muutin asunnostamme pois. Vaihdoin paikkakuntaa ja teen töitä eri alalla. En halua enää olla missään tekemisissä ihmisten kanssa. Nautin todella paljon elämästäni nyt. En kaipaa edes minkaanlaista juttuseuraa. Ihan tympäisee, jos joku tulee. Töissä käyn rahan takia. Muuten totaali erakko. Rakastan tehdä kaikenlaisia käsitöitä kotiini. Tilaan Temulta kaikkea ihanaa ilokseni. Yksinolo voittaa ihmisseuran. Ihmisseura on yleensä pahantahtoista ja ilkeää. Tai itsensä korostamista ja toisen mollaamista.
Voi, kunpa olisin tajunnut erakoitua jo nuorena. Niin paljon on ikävää vaan ihmissuhteissa tapahtunut. Rakastan niin paljon nyt erakkoelämääni. Olisinpa nuorena ollut yhtä viisas kuin nyt.
En ole vielä yhtään sellaista ihmistä tavannut, jonka kanssa olisi hyvä olla. Pelkään ihmisiä. Välttelen. En jaksa koko ajan olla puolustuskannalla. Yksin parempi.