Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos raskaustestistä tulee haalea viiva,tarkoittaako se silti että on raskaana?

22.02.2007 |

Menkkani max vkon myöhässä ja tein testin, tuli haalea viiva. Onko sillä jotain väliä tuleeko tumma vai haalea viiva?Voiko siihen luottaa vai pitääkö myöhemmin tehdä uusi testi, esim jos tuulimuna.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se viiva aina raskautta tarkottaa, toiset ei saa koskaan viivasta tummaa vaikka kuinka testais.

Viiva se on haaleekin viiva, kunhan tulee testiin " testiajan" sisällä.

Tappert ja haaleaviivainen Puksu 37+4

Vierailija
2/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta itselläni oli kahdessa ekassa raskaudessa selvä viiva ja kolmannessa, joka osoittautui tuulimunaksi, hyvin haalea ja samoin raskausoireet hyvin lievät. Sen ei silti tarvitse tarkoittaa samaa sinulle, kerroin vain oman kokemukseni. Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viivan tummuus ei kyllä välttämäti ole merkki suuntaan tai toiseen.

Mulla esikkoa odottaessa haalea plussa kp 36/30 ja tummempi sitten parin päivän päästä. (Kp 30/30 oli puhdas nega.)

2. raskaus, tuulimuna: haalea plussa kp 30/30 ja tummempi taas parin pvän päästä.

3. raskaus: haaleahko plussa kp 28/30 ja tummempi taas parin pävn päästä. Nyt menossa rv 9+4.

Vierailija
4/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea , raskaana olet!!

Mulla tuli todella haalea viiva testiin , hyvä kun juuri ja juuri sen silmillä näin...valon alla vielä sihruttelin onko sinä jotain..=))

Nyt tuo haaleaakin haalea haamu vauva tuhisee tuossa sitterissä :)

Vierailija
5/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on molemmissa raskauksissa tullut testiin tosi haalea viiva, ekassa ei viiva edes vahvistunut, tokassa sain kunnon viivan vain acon 10 testiin.. Joten paljon onnea, olet raskaana! :)

möhkis ja tiitiäinen 35+6 sekä poika 2v

Vierailija
6/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyselin samaa täällä joulukuussa. Esikoisesta sain heti vahvan viivan, tästä kakkosesta tosi heikon. Nyt raskausviikkoja tasan 14 ja eilen tämä " hailakka viiva" heilutteli meille ultrassa;)

Joten mahottomasti onnea, totta se on!

Vierailija
7/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin haalea viiva vahvitui plussaksi. Olin jo viikolla 6 kun tein testin. Ja siellä se vaavi ed.odottelee syntymäänsä kun viikolla 23 mennään. =)

Suuret onnittelut.

Vierailija
8/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ensimmäinen super hailakka viiva on nyt 2 v9kk vanhat kaksoset ja toinen hailakka viiva on mahassa rv 30:) Joten onnea kovasti:)

Vierailija
9/10 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja raskaana ollaan. Eilen ultrassa nähtiin pieni eläväinen vauveli eli viiva se on heikkokin viiva! Itse tein uuden testin muutama päivä myöhemmin ja viiva oli todella vahva (ja testi erimerkkinen...) Onnellista odotusta!

Vierailija
10/10 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken meni sitten rv 7. Joten minä en luota haamuviivoihin (jotka eivät vahvistu)