Jos tässä maassa käsitellään jotain koirahyökkäystäkin korkeimmassa oikeudessa niin luuletteko että tällä maalla on toivoa?
Samaan aikaan kun juuri mikään tässä maassa ei toimi niinkuin oikeusvaltiossa ja hyvinvointivaltiossa kuuluisi toimia.
Liian pitkälle viety hyysääminen ja hyssyttely. Koirienkin oikeudet tärkeämpiä kuin ihmisten henki.
Kommentit (5)
Tajuatko Ap, että koirahyökkäyksessä voi vammautua, tai menehtyä? Jotkut rodut ovat oikeasti vaarallisia ja ulkomailla ovat t a p p aneet lapsia ja jopa omistajansa? Suomessa yhdessä hyökkäyksessä uhri sai lopunelämän hermovaurot, kun koira repi lihaa raajasta hermoihin saakka.
Jos omistajat käyttäisivät järkeä, ei näitä tapahtuisi eikä olisi tarvetta käräjille.
Vaaralliset koirat ja koirahyökkäykset asia erikseen. Mulla ollut 20vuotta hirvikoiria. Silloin 20v sitten annettiin ohjeeksi koiraa paljon metsään. Nykyään pitäisi kalenterista katsoa ja sekuntikellosta voiko päästää metsään ettei joku pahoita mieltään.mä mietin miten me tulevaisuudessa voidaan opettaa hirvikoira hirvelle kun enään ei saa opettaa. Ja ihmisten huvina seurata päihdeperheiden koiran karkaamista,näitä on ollut aina.sori, olen "vanha"kalkkis, a bimp
Ja varsinkin karjalankarhukoira tarvitsee paljon metsään vientiä, on hitaasti kehittyvä rotu. Nyt on helpompi rotu mutta oikeesti.a bimp
Kyllä se koira pitäisi lopettaa välittömästi, kun ihmisen päälle hyökkää. Poliisi voi hoitaa homman. Säästetään oikeudenkäyntikuiluissa paljon aikaa, rahaa ja vaivaa.
Siel on joku kissaihminen vaikuttamassa mediassa, tuntuu että koiria ajetaan kokoajan alas