Tekisi mieli ostaa jotain mutta en tiedä mitä. Pankkitilillä 44000€ ylimääräistä.
Mitä ostaisin?
Kissalle joku lelu?
Olen 44v sknkkumies
Kommentit (40)
Mulla noin 80 000 mutta en aatellu ostaa mitään. Osa kylläkin sijoitettuna. No kohta menee yhteen remppaan 10-15 tonnia ja jossakin vaiheessa täytyy vaihtaa auto, siihen väliraha ehkä kymppitonnin tai vähän reilu.
Mulla ei oo ikinä raha poltellu tilillä. Ostan mitä tarvitaan ja loppu saa jäädä puskuriksi tuomaan turvaa.
Onko sinkkumiehellä jo maailmanympärimatka tehtynä? Tuolla hinnalla saa 100 päivän reissulle turistiluokan lennot ja mukavan tasoiset majoitukset ja jotain kivoja aktiviteetteja. Karkeasti budjetoiden 100 euroa/yö x 100 yötä = 30 000 euroa. Lentoihin noin 10 000 euroa ja aktiviteetteihin (paikalliset oppaat yms.) noin 5000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinkkumiehellä jo maailmanympärimatka tehtynä? Tuolla hinnalla saa 100 päivän reissulle turistiluokan lennot ja mukavan tasoiset majoitukset ja jotain kivoja aktiviteetteja. Karkeasti budjetoiden 100 euroa/yö x 100 yötä = 30 000 euroa. Lentoihin noin 10 000 euroa ja aktiviteetteihin (paikalliset oppaat yms.) noin 5000 euroa.
Mutta tuostahan tulee 45 000 yhteensä. Sinkkumiehellä ei taida olla tarpeeksi rahaa ihan tuon tasoiseen reissuun. Sen täytyy vähän tinkiä jostain.
Itse ostaisin koko rahalla Nordean osakkeita. Ensi keväänä tulisi noin 4000e osinkoja (miinus verot)
Vierailija kirjoitti:
Osta vaiikapa uusi auto, kai tuolla summalla jonkinlaisen menopelin saa.
Auto on kyllä sijoituksista surkein.
Hanki joku Svetlana niin pääset rahoista nopeasti eroon.
Toi hevonen oli hyvä ehdotus. Ei. Ihan kovin hyvää vaan saa tuolla hinnalla. Miten olisi laatukello? Niitä voi olla useampikin ja tuolla rahalla saisi jo ihan kivan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta vaiikapa uusi auto, kai tuolla summalla jonkinlaisen menopelin saa.
Auto on kyllä sijoituksista surkein.
Ei kai kukaan autoja osta sijoitustarkoituksessa. Ellei jotain haluttuja keräilyautoja osta. Niitä ei yleensä noin vähällä kyllä saa.
Osta suklaarasia ja laita loput sijoitusrahastoon
Hienoa! Kannattaa matkustaa, elää ja kokea - ja ostaa sieltä matkoilta jotain uniikkia. Me käytiin Köpiksessä tutustumassa.
Älä osta mitään. Kulje ryysyissä ja vahdi jokaista penniä, osta silliä ja perunaa kaupasta ja valita näyttävästi miten kaikki on kallista. Ai miksi sinulla ei ole perhettä? No sepä on kummallista.
Eihän niitä tarvii törsätä antaa massin maata pankissa.
Lomaosake jostain, Lapista tai Keski-Euroopasta tai vaikka etelästäkin?
Osta sijoitusasunto. Tuo ei ihan siihen riitä, mutta lainarahaa siihen päälle. Onpahan sitten ainakin syitä käydä töissä.
Hevonen ja matkailuauto on olleet loistavia ehdotuksia!J
os 44.000 € tuntuu paljolta, niin hevosella pääsee ja pääsee mukavasti eroon rahoistaan. Kaikista. Säästöistä, tuloista ja tulevistakin tuloista. Matkailuautollakin pääsee, jos haluaa välillä pois kotoa.
Vippaa 10 000, saat 20 000 takas.
Niin?