Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

K@tju: kyllä mua kans pistää mietityttämään tää kolmas. Ekassa en pelännyt, kun en tiennyt mitä tuleman piti. No en kyllä tokassakaan pelännyt ja se oli se käynnistys. Olivat kestoiltaan samanpituiset. Nyt vaan mietityttää, miten tää kolmas alkaa ja kauanko kestää, ei oikeestaan pelota, mutta pistää kyllä miettimään.

Joku kyseli vauvan laskeutumisesta, mulla kans niin alhaalla ettei nlan th saanut enää päätä liikutettua, mutta silti ei mulla kyllä tunnu mitään vihlontaa tms.

Antakaas nyt masennuksen karkoitusohjeita, säälittää niin noi lapset, kun en pysty niiden kanssa tekemään mitään. Lämpökin on noussut ja olo on hieman töttöröö. Onneks sentään poika pääsi vähän ulos ja kaverinsa luo leikkimään.

-m-

Vierailija
42/52 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaanpas operaatiolla Los kommentatos...

[color=blue]AUPALEELLE ONNITTELUT PIKKU-PRINSSISTÄ! [/color]

[color=orange] Muistelinkin kuulleeni jostain tuosta VATSAN TOIMINNAN JA SYNNYTYKSEN ALKAMISEN YHTEYDESTÄ. Mulla itsellänihän vaivasi viikkoja ummetus ja aina välillä se sitten helpotti ei sen loivemmalla liikkeellä kuin ripuloinnilla eli sillo0in varmaan äiti tai joku siitä mainitsi. Nyt oli toissayönä ensin ihna kivikova masu ja tukala olo ja sit yhtäaikaa ´voimakasta oksentamista ja tätä kakkoshätää. Olisko mullakin jo oireita...ei varmaankaan.[/color]

[color=pink] TUTTINAUHOJA oon hiplaillut nyt läiaikoina tosi monessa liikkeessä ja kieltämättä aika monet niistä on aika tyttövärisiä,mut jos en ihan väärin muista niin lastentarvikkeessa taisin nähdä tänään Itäkeskuksessa myös sinisiä. Sit siellä oli sellaisia ihania missä oli pieni pehmolelu samassa ja montaa väriä(käytännöllisyydestä en osaa sanoa mitään)...mulla ehkä siksi ne pisti silmään kun en vieläkään uskalla uskoa siihen lekurin arvioon tytöstä. Toinen paikka missä niitä muistaakseni näin oli Tarjoustalo[/color]

Tänään lähdin ukkelin kyydillä Vantaalle jo kasin jälkeen aamulla ja ajattelin käyttää aamunkin hyödyksi ennen neuvolaa eli bussilla matkasin kohti Itäkeskusta,siellä kun on ainoa kangaskauppa jonka olen löytänyt täältä pääkaupunkiseudulta näiden 1,5 vuoden täällä asumisen aikana(ihan älyttömän surkea valikoima siis niiden kauppojen osalta siis,tai sit minä oon sokea)-jos joku tietää hyviä kangaskauppoja niin kertokoon sen minulle... Tarkoitus oli ostaa kivaa kangasta joka kävisi äippälaatikon päällystämiseen, siis ensisänkyä siitä suunnittelen. Makkarin väreihin ja unisex-tyyliin olin sen ajatellut tehdä. Vaan olipa huono valikoima, en löytänyt sopivaa.

Sit onnaks eksyin UFF:in Second Hand Shop.iin ja sieltä ostin ihanat vihertävät verhot ,joissa kivoja beigejä nalleja ja tähtiä yms...huikeat 4¿/2verhoa...niistä saan ommeltua sitten verhot juu.Vauvan vaatteita ja muita tavaroita ei siellä kylläkään ollut kuin muutama huonon näköinen ja aika hintava...siis käytetyn tavaran hinnaksi hintava.

[color=green] Sitten omaa neuvola-asiaa tältä päivältä...

Kuten viimeksi arvielinkin niin sen lääkärin ja neuvolanaisen sf-mittaamisessa on kuulemma selkeä käsialaero eli aina suhteellisen smaa ero niiden ottamissa mitoissa. Viikko sittenhän lekuri mittasi 29cm... ja nyt [/color] [color=red]SF oli 27cm[/color] [color=green] kahden eri henkilön mittaamana. Verenpaineet oli nyt[/color][color=red] 122/73[/color][color=green]Hb oli noussut edellisestä mittauksesta ollen nyt [/color][color=red]123[/color][color=green]Pisussa näkyi hieman proteiinia kuten toissakerrallakin,jolloin tarkempi testi osoittautui silti normaaliksi ja viikko sittenhän se oli ok. hurjinta oli se et mullahan on paino tippunut kuten oon tuhannesti kertonut tämän odotuksen aikana. Vaan kahdella kerralla on ollut pientä painon nousua, ensin oli noussut puolessa välissä raskautta 165g/vko ja sit viimeksi oli nousua 100g/vko...No, nyt oli sitten käynyt kuten TAPPERTILLE eli ykskaks oli nousua hurjasti[/color][color=red]...nyt oli nousua 1,7kg viime viikosta!!!!! [/color][color=green]Turvotusta ei paljoa näy enkä ole syönyt mitenkään kovin erilaisesti. Ihan ihme juttu. No, nyt sitten täti neuvolassa huolestui kun päätä mulla on särkenyt jo kauan ja on ollut niitä näköhäiriöitäkin ja kun vielä oli sitä proteiiniakin eli jos näköhäiriöt jatkuu niin mun pitää mennä heti kuulemma neuvolaan käymään. Kait se pelkää raskausmyrkytystä,mut itse uskon tämän extrapineenä köllötelleen muksun vaan ottaneen viime hetken spurtin kasvussa.

Mun piti odotella Vantaalla miestä ja tulla sitten vasta illalla sen kyydillä kotiin, mut selkä oli ihan tulessa ja pää kipeänä neuvolasta lähdettäessä,niin hyppäsinkin sitten busiin Kerava-lipulla ja tulin kotiin lepäämään=Nettiin juoruamaan.

Masu-mamma 36+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masu-mamma: tossa yks kangaskauppa, jossa oon pari kertaa käynyt. Se on siinä Anttilaa vastapäätä. Ei mitään desing kankaita, mutta ei mun mielestä ihan huonojakaan.

Tarjouspala Horsmakuja 10

Vierailija
44/52 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaitsee siis Tikkurilassa :)

-m-

Vierailija
45/52 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkki: jospa tuolta löytyis mieleinen

http://www.paikalliset.info/?alue=&kategoria=kangaskaupat&lang=

-m-

Vierailija
46/52 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin koneellisen pyykkiä ja siivoilin keittiötä, kävin siellä 10km:n päässä kaupassa (et aika kuluis...fiksua), ja hoitamassa asioita..siltikin on niin tylsää. Puol tuntia tuhrasin aikaa uusimman seiskan lukemiseen :) Tooodella hyödyllistä!

Vedenjuontiseuranta on pisteessä jossa vettä on menny sisäänpäin about 3l - jo nyt (juon semmosesta 0,5l limupullosta ni tietää paljonko juo..oon kyllä juonu samasta jo viikkoja)! Eikä ulospäin ole kyllä tullu puoliakaan..lisäks mässäilin purkillisen ananasta omassa mehussaan, ja illalla natustan mansikoita taas.

Aamusen luumupurkin (joka yleensä kyllä ei ole tehonnu mitenkään?!) seurauksena (mahdollisesti???) on sitte tarvinu ravata vessassa ainaki 5 kertaa..ei kylläkään mitään " varpusparvi-oireita" , mutta muuten. Kyllä ihminen on kumma peli. on se nyt kumma jos vielä puntarin viisari kiipee ylemmäs..mä en ala mitään! Ärkele.

Äääh, jos menis vaikka suihkuun..sais taas muutaman minsan kulumaan, sitte voikin jo alkaa varailla paikkaa sohvalta illaks - mikäli sinne mahtuu kun ajuri vie puol sohvaa ja kulmaosan valtaa lappalainen tuijottaessaan ulos..ahdasta on.

Taptap - terroristi

Vierailija
47/52 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sit onnaks eksyin UFF:in Second Hand Shop.iin ja sieltä ostin ihanat vihertävät verhot ,joissa kivoja beigejä nalleja ja tähtiä yms...huikeat 4¿/2verhoa...niistä saan ommeltua sitten verhot juu."

Eh, enhän minä nyt verhoista mitään verhoja ollut ompelemassa vaan sen päällisen ja lakanat...

Vierailija
48/52 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä ja linkistä.... :)

Vierailija
49/52 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masu-mamma: Hyrylässä on ainakin iso Eurokangas ja tosiaan Keravan keskustan kävelykadulla pieni kangaskauppa. En tiedä sen valikoimaan mutta tuolla Hyrylässä ainakin löytyy.

Möhkis: Vauvan ja massun laskeutumisesta. Minulla mahtuu rintojen alle koko kämmen ennen kuin vauvan peppu tulee vastaan. Pää on ihan alhaalla, ei liiku enää mihinkään. Ultralla viime viikolla piti katsoa häpyluun päältä että sai pään ruutuun :) Tulossa se vissiin jossain vaiheessa sitten on ;)

Mulla alkaa kohta olla ideat loppu lasten viihdytyksen osalta. Ollaan jouduttu olemaan viime perjantaista saakka sisällä kuumeen ja kaiken muun taudin vuoksi. Ja vielä tuollaiset pakkasetkin. Molemmat alkavat olemaan pikkuhiljaa terveitä ja virtaa on. Vanhempi hyppii kohta seinille!

Ollaan leivottu, maalattu vesiväreillä, askarreltu, piirretty, pelattu xboxia, muistipeliä, palapeliä... vaikka ja mitä mutta kohta kaatuu seinät päälle.

Olisi ihana lähteä vaikka Jumboon kiertelemään kauppoja vaikkei kovin mitään tarvitsekaan mutta taitaa minulta jäädä reissu tekemättä. Alaosasto muistuttaa särkyilemällä sen verran, että seuraava shoppailu sinne on sitten kun saan vauvan vaunuihin ;)

Ikeaankin olisi asiaa mutta sekin saa odotella.

Minä sain jonkun siivousinnostuksen (vaikka kiellettiinkin) ja tyhjensin vitriinit, pyyhin pölyt hyllyistä ja tavaroita ja tulipa hyvä mieli. Ja siitä sain sitten lisää supistuksia.

Mies sanoi päivällä, että viikonlopun aikaan voisi synnyttää niin hän voisi jatkaa talvilomasta suoraan isyyslomalle. Toivossa on hyvä elää sanon minä jolla on kaksi raskautta mennyt yli lasketun ajan.

Z

Vierailija
50/52 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita " ennustajia" on ainakin nämä kaksi:

madam.mamma@luukku.com ja ennustajaelli@luukku.com.

Molemmille riittää tiedoksi oma ikä (ei syntymäaikaa, vaan pelkkä ikä), lasten lukumäärä (jos jo on) ja laskettuaika.

Vierailija
51/52 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitupiikki köyhimys täällä kyselee et maksaako nuo ennustukset jotain ja jos niin kuinka paljon ???

Vierailija
52/52 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo parempi ja virkeempi olo... eikä supista taikka polttele mahaakaan. Päivällä olin niin veto pois että, painelin vaan esikoisen viereen nukkumaan ja pari tuntia siinä vetäsin päivätirsoja sitten. Sitte ku heräsin, iski kamalan paha olo ja ne vähäset ruuat, mitä tuli syötyä ennen päikkäreitä tulikin sit kaikki ulos :( No sen jälkee olo ollu kohtalainen ja nyt kun söin alkuillasta niin taas ihan hyvä olo.

Että loppua kohden taidetaan olla menossa... mutta ei tässä nyt vielä mihinkää synnyttämään varmaan päässä vähään aikaan!

Joo... ennustuksista...

Korttieni mukaan odottamanne vauva on tyttö ja syntyy 19.3.2007. Lisäksi saatte pojan marraskuussa v. 2009.Madam Mamma

ja sitten elli ennusteli että tyttö syntyisi 14.2.2007 (eipä syntynyt!)

Mutta itellä jotenki sellanen ajatus, että kolmas poika se meille pamahtaa... mutta... eihän sitä tietenkään voi tietää...

Ja tuota poikaa sitte v. 2009 ei kyllä tule ;) Kolme riitää kyllä nyt meille ja varsinkin näin pienillä ikäeroilla!!!

Mutta nyt viettämään laatuaikaa miehen kanssa...

t. K@tju