~~~Ensikot torstaihin~~~
Kommentit (23)
[color=green]Nyt kyllä pikkasen harmittaa tuo Idols-valinta... Onhan toi Mia ihan hyvä, mutta olis se Ruslanas ollu kiinnostavampi persoona... Voi voi...
Ja edelleen mä mätän tätä karkkia! Yäk! Ei ees maistuis, mutta mun käsi tekee jotain pakkoliikettä pussin ja suun välillä... Apuvaaaa...
No, mutta huomiseen!
Pi-Ki
Olin sit eilen illalla jumpassa ja jotenkin vaan en jaksanut surffailla enää sen jälkeen kun tulin kotiin.. Halailin ja paijailin vain hauvaa kun tuli meille hoitoon! :) Tänään oli sitten vähän lyhyempi työpäivä ja kättärin toinen valmennuskerta. Nyt on illallinen syöty ja katsottu idolseja.. ;)
LIVE-ROUVALLE ONNITTELUT & tervetuloa rouva-porukkaan! Kiva että päivänne oli onnistunut eikä pukukaan kiristänyt.. ;)
Henna ¿ kuinkas meni kättärillä sulla? Vai oletkohan vielä siellä..
Leenis ¿ ymmärsin että kätilö joka pääsee synnytyksiä hoitamaan ns. ¿ykköskätilönä¿ on täytynyt olla ¿toisena¿ kätilönä about 50 synnytyksessä, joten eiköhän sillä mieskätilölläkin sitten kartu sitä kokemusta.. ;)
Coltsfoot ¿ totta, vähän on ¿kateellinen¿ niille jotka jo nauttivat päikkäreistä yms vähän rennommasta kotosalla, mutta täytyy ajatella positiivisesti. Nyt kun on loppuun asti töissä, ei käy ainakaan ihan heti aika pitkäksi (toivossa on hyvä elää)..
Kiva kun Pandoran juustonaksun sydänäänet piristivät huolehtivan mamman mieltä! :)
Juska ¿ sullekin on ihan ¿yhtäkkiä¿ tullut viikkoja jo 21!!! Ja suonenvedot.. :( Öh. Mulla ainakin osittain on helpottanut ne lentosukat sekä sitten suolaisten ruokien välttäminen ja veden + vichyn lipittäminen. Toivottavasti helpottais myös sulla!
Iida-Linneakin on sit nähnyt unta vauvasta.. ;) Mä oon nyt muutamana yönä nähnyt unta joko synnytyksestä tai sitten siitä kun vauva on jo talossa.. Ja varsinkin sellaisina öinä kun on ollut valmennus..
Sadeye ja pampale ¿ Kaikki ovat enemmän kuin tervetulleita joukkoon, jopa ¿kadonneet lampaat¿ ;) Täältä kun aina meitä katoaa hiljalleen sinne synnärille.. Sullakin on jo kunnioitettavat viikot! :) Mun mielestä ainakin kättärin Haikaranpesässä saa sekä vauva että vanhemmat pukeutua omiin vaatteisiin jos haluaa, mutta kuulemma on talon puolestakin niitä tarjolla..
Sere ¿ kuulostaa NIIN tutulle tuo elämä uudessa kodissa.. :) Meilläkin on EDELLEEN Tiitiäisen huoneessa niitä purkamattomia muuttolaatikoita. Huomenna illalla otetaan taas urakkaa siitä itsellemme ja yritetään raivata tilaa.. Ja samaa turvotusta kuulostais olevan sullakin ¿ ihan niin kuin mulla. Musta kyllä tuntui että eilinen venyttelyjumppa sai ainakin kädet vähän parempaan kuntoon, lähti veret kiertämään.. Ja on sulla supistellutkin!!! Mä en oikeesti tiedä millasia ne on, ei kai niitä voi olla huomaamattakaan.. ääk.
Pi-Ki ¿ tosiaan, wordilla on mun mielestä aikasta hyvä kirjoitella. Tosin nää hymiöt :) tulee automatic, eli kun tekee kaksoispisteen ja sulku kiinni se tekee automatic sellasen naamankuvan, sit kun ¿pyyhit¿ yhden kerran (siis tuosta enterin yläpuolelta nuoli vasemmalle-nappulasta) siitä tulee sellanen että voipi kopsata tännekin.. Äh, olikohan tarpeeksi sekavasti selitetty. hihi! Suppareita nyt kovasti sinne niin pääset säkin tosi toimiin! :)
Masu-mamma ¿ mä löysin ihania verhokankaita Petikon Eurokankaasta viime LA. Tilasin sieltä verhot olkkariin, ompelevat valmiiksi ja haen ne viikon päästä.. En tiedä onko se nyt sitten ¿hyvä¿ kangaskauppa, mutta ainakin iso ja mun mielestä oli paljon valikoimaa..
Jep, nyt taas hauvelin rapsutusta ja odottelen mieskultaa kotiin.. ;)
Voikaa hyvin!
Mammis + Tiitiäinen 33+6 (siis voiko nuo viikot oikeesti olla totta!?! Kesis? ääk)
PANDORALLE kiitos vinkistä. Voisin yrittää juoda kyllä enemmän, vaikka juoksen kyllä vessassa ihan kamalan usein. Syön kyllä noita raskaus-multitabseja, joissa tuntuu olevan magnesiumia yli normaalin tarpeen, joten tuskin tässä mitään magneesiumin puutetta on. Valitettavasti, sillä muutenhan suonenvedosta pääsisi tabuja popsimalla. Mulla eivät nuo suonenvedot onneksi ole vielä olleet sellaista ärsyttävää lajia, joka palaa aina parin minuutin päästä takaisin. Ovat menneet kerralla ohi, kun olen hieman venyttänyt tuota pohjetta, ihan sängystä nousematta. Toivottavasti eivät kuitenkaan ole pahenemaan päin.
- pikku-Juska