Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui koska ilmoitin ettei joulua tule.

Vierailija
25.11.2024 |

Sanoin että lähden siskoni ja äidin kanssa etelään kahdeksi viikoksi ja mies saa hoitaa lapsia ja kotia koska minä olen koko vuoden hoitanut kotia. Mies oli ajatellut tehdä töitä ja että lähdemme sen sukulaisiin jouluna. No se suuttui mutta ilmoitin ettei sillä ole oikeus suuttua. Saatan olla kuukaudenkin lomalla joten en välitä joulusta suomessa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan aikuisen touhua ole, jos tällainen tulee pelkkänä ilmoitusasiana ja yllätyksenä sekä miehelle että lapsille. Lapsethan tässä eniten kärsivät, vaikka isä hoitaisikin kaikki hyvin niin varmasti haluaisivat että äiti on jouluna paikalla. Vai eikö?

Lapset ja isä on vaan tyytyväisiä kun se kiukkuinen juoppo on jossain muualla.

Vierailija
22/25 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän varsinainen Vuoden äiti olet.

Myös vuoden mummi saa palkinnon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden parisuhderiitojen suurimpina kärsijöinä on perheen lapset. 

Vierailija
24/25 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset pärjäsi ilman miestäni. Minäkin olin 13 vuotiaana paljon yksin kotona kun minun vanhemmat oli milloin missäkin. Miten minä olen huono äiti kun olen 13 vuotta lapsia hoitanut lähes yksin. Nyt on minun vuoro lomailla ja niin aion tehdä eikä lapset halunneet mukaan ulkomaille muutenkaan.

Nyt on siis sinun vuorosi olla milloin missäkin ja osoittaa ettei lapset voisi vähempää kiinnostaa. Pistää se omilta vanhemmilta peritty paha kiertämämään. Empatiakyky nolla.

Vierailija
25/25 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä jo legendaarisen provon ainekset koossa. Onneksi olkoon AP!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan