Vahdoin Samsungista Honoriin ja huomaa kyllä miten Samsungista on tullut korean Nokia.
Vaihdoin siis fold6 sesta honor magic v3:een.
Kevyempi, parempi sisänäyttö (samsungilla on isompi kuoppa keskellä, tässä se on miltei huomaamaton), parempi koko (leveämpi, kevyempi), tuplasti nopeampi lataus. 400€+ halvempi.
Lisäksi samsung on ennen kusettanut minua kaksi kertaa takuuasioissa. Sisänäytön huonot pikselit muka tullut sen takia että itse olen rikkonut.
Lisäksi minulla on samsung telkku johon alkoi ilmestyä mainoksia valikkoon parin vuoden jälkeen.
Ei ikinä enää mitään samsungia tähän talouteen.
Kommentit (23)
Vain typerykset (ja köyhät) lankeaa kiinanroskaan.
On ollut pitkään Nokian puhelimien kanssa ongelmia (2 kpl kokeiltu), se versio jota Suomessa nyt myydään. Kysyy monta kertaa avauksen jälkeen ja muutenkin tunnuksia, kiusallisen paljon, vaikka on sormenjälki käytössä. Kuka näitä oikeasti kehittelee?
Lisäksi maksaessa liian monivaiheista, ehkä johtuen myös muiden systeemeistä kuten pankki maksupalvelut ja loputtomat tunnistukset. Sormenjälki ei toimi pankin kanssa nyt hyvin yhteen kuten pitäisi (se pitää erikseen painaa sormenjäljen kuvaa että saa sormenjälkitunnistuksen) eli pankin sovelluksen ongelma. Samoin pankki ei laita helposti tulostettavaan muotoon kaikkea - on joku ihmeellinen tiedostomuoto. Tulostimen kanssa ei käy yhteen ja ongelmaa ei saa korjattua.
Samoin tulee kirkas valo puhelimeen avattaessa ja vetelee mäkitorppaa, joka pitää kerrostalossa vaientaa sormella ettei kuulu naapuriin, kiusallista. Vanhaan aikaan jääty? Muitakin puutteita löytyy kaikessa tekniikassa nykyään ja läppäreissä. Ehkä tämä puhelin on kakkosversio siitä aiemmasta mitä oli. Raha kelpaa sinne silti ostossa, hinta on laatuun nähden liian kallis ja tuntuu aina olevan "kehittelyvaiheessa". Puhelimen johto on pitkä, jäykkä ja kummallinen pinta, joka voi imeä vaikka kahvin itseensä sen verran huokoisen näköinen.
Haluatteko oikeasti tukea Kiinaa?