Mikä puolue kauimpana näkemyksistäsi?
Itellä kokoomus ja perussuomalaiset. Myös vihreät tuntuu vähän vieraalta.
Kommentit (80)
Onko kvartaarikapitalistinen taloususko mielipiteenvapauden tae mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on kauimpana omista arvoistani. En ole tottunut "köyhät kyykkyyn" meininkiin, vaikka luenkin itseni hyvin toimeentulevien joukkoon.
Nykyään persut kyykyttää köyhiä vielä enemmän ja lisäksi kurittaa.
Olen palannut siihen pisteeseen, että Soini oli ja on monessa mielessä vieläkin fiksu mies. Mutta hänen ajatuksensa vaan ei kohdannut kovin hyvin nykypäivän politiikan realismia.
Nykyisin kys.puolue -mitä sitten tavoitteleekaan- ei pitäisi kohdata päivänvaloa. Kyllä sekin (=päivänvalo) hiipuu nopeasti, kun näillä puolueilla jatketaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät. Aivan ufo puolue. Kerää kaikkein omituisimmat ihmiset riveihinsä. Puolueen tavoitteet aivan utopistisia ja vastenmielisiä, esim. lapsille puberteettiblokkerit. En vaan käsitä.
Jos paholaínen perustaisi poliittisen puolueen, se näyttäisi kovasti vihreíltä.
Kommari siat eli vihervassari paskat 🤮
Vierailija kirjoitti:
Demarit = oksennus.
Se jättioksennus joka jäi jostain Lipposen hallituksista ja osin vieläkin pidemmältä on edeleen suurilta osin kuivamatta.
Koska jätöksiä ei ole edes koskaan nähty, niin kai ei arvella niitä koskaan olleenkaan. Kertoo maan politiikan ummehtuneisuudesta, joka on taidokas ja ilm.tiedostamaton tosiasia nro1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No persut tietysti. Jos persut olisivat absoluuttisessa vallassa, nähtäisiin kolkytluvun Saksan toisinto paitsi että kaikkia homppeleita ei tapettaisi suoralta kädeltä koska Sebu
Uskotko itsekkään tähän?
Ei tietenkään. Joillakin on outo tapa keppihevostella nat sien uhrien kärsimyksillä ja tanssia haudoilla, sen kummemmin miettimättä.
Onko sillä oikeasti väliä mikä puolue siellä on enemmistönä koska työt tekevät virkamiehet pysyvät kuitenkin samoina ?
Kristallipuolue. Valta kuuluu Kremlil anteeksi siis kansalle.
Vihreät valitettavasti. Niillä on hyviäkin pointteja mutta se yksitysautoilun vihaaminen on niin typerää.
En tiedä ideologisesti, mutta käytännöntason tekojen perusteella en voi sietää vihreitä, jotka tekopyhiä, polarisaatiota ajavia rasisteja ja fasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä oikeasti väliä mikä puolue siellä on enemmistönä koska työt tekevät virkamiehet pysyvät kuitenkin samoina ?
Virkahenkilöt. Harva niistä enää on mies tai edes miesoletettu. Taas luodaan tarpeetonta, vääristynyttä ja sukupuolittunutta kuvaa miesten pahuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihan aina äänestänyt keskustaa. Toinen mitä voisin äänestää, on kristilliset. Kyllähän ne muut tuntuu enempi ja vähempi oudoilta. Esim. Jos joku viimeisen päälle kokoomuslainen, niin en vain pääse kiinni ajatusmaailmaan. Sama jos on viimeisen päälle vihreä, en pääse kiinni tällaisen ajatusmaailmaan kun en itse tuolleen ajattele. Yleensäkin ne liberaalit on mulle outoja. Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia.a bimp
Liberaali loppukaneetti...
Kun Feministinen puolue perustettiin, äänestin aluksi sitä. Myöhemmin alkoivat ajaa prostituution normaalistamista. Siis naisten aseman heikentämistä. Koko puolue poistettiin kannatuksen laskun myötä puoluerekisteristä. Yrittävät saada puolueen uudestaan kasaan. En todellakaan äänestäisi sitä enää.
Kristilliset ja RKP.
Mielenkiintoinen juttu, mutta melkein aina kun tekee vaalikoneen niin se tyrkyttää RKP:n ehdokkaita.
Vihreät ykkösenä. Vihervasemmisto yleisesti. T. Eläkeläinen
Orpon hallituksen puolueet lisättynä kepulla ja Harkimolla.
Vasemmistoliitto. Eivät ole vielä huomanneet, että raha on keksitty ja ymmärtäneet sen seurauksia.
Aina kun julkaisevat jotain, viesti on kuin ulkoavaruudesta tullut. Täysin käsittämätön.
Vassarien ehdokkaat ovat aina vaalikoneissa heikoimmilla pisteillä.