Mikä puolue kauimpana näkemyksistäsi?
Itellä kokoomus ja perussuomalaiset. Myös vihreät tuntuu vähän vieraalta.
Kommentit (80)
Vihreät. Aivan ufo puolue. Kerää kaikkein omituisimmat ihmiset riveihinsä. Puolueen tavoitteet aivan utopistisia ja vastenmielisiä, esim. lapsille puberteettiblokkerit. En vaan käsitä.
Vihreä ja Kokoomus. Ensimmäinen haluaa kieltää autoilun, lihansyönnin, malla asumisen ja lietsoo miesvihaa. Jälkimmäinen ajaa vain pienen eliitin etua ja kurittaa duunareita.
Kaikki ne on kaukana mutta vasemmisto siellä äärilaidalla, tosin rkp:n aatemaailman (pakkoruotsin lisäys pakolla joka vaalikausi, muuten ei mitään arvomaailmaa vaan kaikki käy kunhan pääsee hallitukseen, ja edustajat vetelee näemmä surutta erivapauksilla kaikenlaista omaa etua päätöksissä kun luulee ettei kukaan huomaa) kanssa minä haluan olla mahdollisimman vähän tekemisissä, jopa vasureita vähemmän.
Vasemmistoliitto, Vihreät, Demarit, Keskusta ja RKP.
Näistä jos saisin jonkun lakkauttaa niin RKP. Menköön samalle viivalle muiden kielivähemmistöjen kanssa.
Vihreät, vasemmistoliitto, rkp, kokoomus ja demareiden feministi ja cityliberaalisiipi.
Vihreät, sitten Vasemmistoliitto vaalikoneen mukaan. Kokoomus lähinnä, Kepu, Persut ja SDP jollain 30% vastaavuudella muistaakseni jokainen vaalikoneen mukaan.
Persut, kokoomus, kristilliset, vihreät. Olen uskovainen ihminen, mutta mielestäni persut ja kd tekevät kaikkea muuta kuin kristillistä politiikkaa
RKP (mitä arvoja niillä edes on pakkoruotsitusta lukuun ottamatta?), kokoomus, LiikeNyt.
Persut ja rkp ovat pahimmat. Joskin aivan eri tavoilla.
Oisko kridet. Kuulun itsekin kirkkoon, mutta noissa tiivistyy kaikki ulkokultainen tekopyhä paskuus mikä uskovaisiin pahimmillaan liitetään.
Vihreät. Kaksinaismoralistisin ryhmä jonka tiedän. Muka ilmastosta huolissaan mutta lentelevät enemmän kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Persut, kokoomus, kristilliset, vihreät. Olen uskovainen ihminen, mutta mielestäni persut ja kd tekevät kaikkea muuta kuin kristillistä politiikkaa
No jos mielestäsi on kristillistä islamisoida Suomi niin kai olet sitten oikeassa.
Sirkuspuolue eli perssuomalaiset, sitten rkp ja kd.
Luultavasti kommunistinen puolue ja sinimustat, eduskuntapuolueista varmaan Vasemmistoliitto, vihreät ja perussuomalaiset