Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies - oletko sinut sen kanssa jos nainen tapailee ihan alkuvaiheessa muitakin?

Vierailija
24.11.2024 |

Otsikossa kysymys. Onko OK vai turn off? Jos kyseessä tosiaan ihan alkuvaiheen tapailu, johon ei kuulu mukaan seksi kenenkään tapailutyypin kanssa.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan naiset ovat toimineet aina. Pakkohan se on hyväksyä ja yrittää olla se voittava osapuoli.

Vierailija
2/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mielestäni täysin ok ja samoin seksi muiden kanssa on ok ilman mitään ripittäytymisvelvollisuutta.

Minulle muutamat naiset ovat tapailuvaiheessa kertoneet siitä, kun ovat harrastaneet seksiä muiden kanssa. Vähän olen ihmetellyt sitä, että onko kyseessä ollut tarve olla täysin "rehellinen", vai onko siinä yritetty herätellä mustasukkaisuutta/kiireentuntua. Siis oman pääni sisällä olen asiaa ihmetellyt, en minä kyseisille naisille mitään negatiivista ole kommentoinut siitä avautumisesta.

Minun kielenkäytössäni tapailun ja seurustelun ero on nimenomaan se, että voiko tapailla tai harrastaa seksiä myös muiden kanssa. Yleensä tapailu muuttuu seurusteluksi hyvin luonnollista reittiä, mutta asia pitää lopulta sopia ihan sanallisesti, eikä vain olettaa, että nyt tämä varmasti on meidän molempien mielestä jo yksiavioista seurustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan naiset ovat toimineet aina. Pakkohan se on hyväksyä ja yrittää olla se voittava osapuoli.

Eivät ole, vasn miehet ( jos vain kykenevät). Naiset päinvastoin sitoutuvat heti yhteen mieheen, vaikka ei kannattaisi.

Vierailija
4/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaikki. Mä en ole tehnyt noin. Monet miehet tapailevat monia naisia.

Vierailija
5/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mielestäni täysin ok ja samoin seksi muiden kanssa on ok ilman mitään ripittäytymisvelvollisuutta.

Minulle muutamat naiset ovat tapailuvaiheessa kertoneet siitä, kun ovat harrastaneet seksiä muiden kanssa. Vähän olen ihmetellyt sitä, että onko kyseessä ollut tarve olla täysin "rehellinen", vai onko siinä yritetty herätellä mustasukkaisuutta/kiireentuntua. Siis oman pääni sisällä olen asiaa ihmetellyt, en minä kyseisille naisille mitään negatiivista ole kommentoinut siitä avautumisesta.

Minun kielenkäytössäni tapailun ja seurustelun ero on nimenomaan se, että voiko tapailla tai harrastaa seksiä myös muiden kanssa. Yleensä tapailu muuttuu seurusteluksi hyvin luonnollista reittiä, mutta asia pitää lopulta sopia ihan sanallisesti, eikä vain olettaa, että nyt tämä varmasti on meidän molempien mielestä jo yksiavioista seurustelua.

Miehet eivät ikinä tunnustaisi vastaavaa :D vaikka mielelläni kuulisin koska en ole kiinnostunut kilpailemaan huomiosta muiden naisten kanssa. Toki miehet kertovat joskus mm. nähneensä jotain naispuolista "kaveria", ja siitä pystyy kyllä päättelemään mitä siellä on  tehty. Jos kiinnostaa paneskella muita vielä kun on minut tavannut, go for it, mutta minun perääni on sitten enää turha itkeä.

Vierailija
6/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi ok? Eiköhän kummallakin ole useampi keskustelu deittisivun tai -sovelluksen kautta menossa. Luultavasti treffejäkin sovittu useamman kanssa. Se missä vaiheessa homma muuttuu tapailuksia on jokaisen itse määriteltävä. Millaiset pelisäännöt tapaillessa on, niin siitäkin voi toisen kanssa keskustella.  Ellei ole sovittu pelisäännöistä, niin kukin toimii tavallaan.

Vierailija
7/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. .iehet toimivat niin. Koska pitää olla useita varalla, jos sen ykköspillun iskeminen ei onnistu.

Vierailija
8/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole, vasn miehet ( jos vain kykenevät). Naiset päinvastoin sitoutuvat heti yhteen mieheen, vaikka ei kannattaisi.

Mielestäni on turha maalailla leveällä pensselillä. Sekä naisista että miehistä löytyy molempia käyttäytymismalleja ja se on ihan ok.

Vierailija
9/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei, on hyvä vertailla kuka on paras panemaan ettei tarvitse myöhemmin katua.

Vierailija
10/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu ja teen miehelle aina jo alkuun selväksi että keskityn kerralla yhteen. Ja niin oikeasti keskitynkin, koskaan ei ole ollut montaa juttua meneillään samaan aikaan eikä mitään vanhoja säätöjäkään kuvioissa. Tietenkin miehet vakuuttelevat että he ovat samanlaisia mutta myöhemmin paljastuu että valehtelivat.

Vierailija
11/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet eivät ikinä tunnustaisi vastaavaa :D vaikka mielelläni kuulisin koska en ole kiinnostunut kilpailemaan huomiosta muiden naisten kanssa. Toki miehet kertovat joskus mm. nähneensä jotain naispuolista "kaveria", ja siitä pystyy kyllä päättelemään mitä siellä on  tehty. Jos kiinnostaa paneskella muita vielä kun on minut tavannut, go for it, mutta minun perääni on sitten enää turha itkeä."

Jaa? Siinä tapauksessa esimerkiksi minunlaisen ja sinunlaisen tapaillessa kultainen sääntö ei toimisi, vaan pitäisi osata käyttää platinasääntöä. 

Vierailija
12/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan luonnollista, että sinkkuna voi tapailla ja paneskella ketä huvittaa. Vasta jos tunteet syvenevät jotain kohtaan, ja se on molemminpuolista, niin voin alkaa yksiavioiseksi, mutta se pitää sitten yhdessä sopia, että nyt ei enää tapailla muita. Ja olen siis nainen.

Vierailija
13/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan luonnollista, että sinkkuna voi tapailla ja paneskella ketä huvittaa. Vasta jos tunteet syvenevät jotain kohtaan, ja se on molemminpuolista, niin voin alkaa yksiavioiseksi, mutta se pitää sitten yhdessä sopia, että nyt ei enää tapailla muita. Ja olen siis nainen.

Ihminen joko on tai ei ole yksiavioinen, ei se ole asia mikä tuosta vain päätetään. Jos sinulle on sinkkuna luontaista paneskella monia, et muutu yksiavioiseksi päättämällä olla vain yhden kanssa. Voit toki leikkiä olevasi.

Vierailija
14/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sellaisella naisella olisi tarkoitus tehdä?

Vierailija
15/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joko on tai ei ole yksiavioinen, ei se ole asia mikä tuosta vain päätetään. Jos sinulle on sinkkuna luontaista paneskella monia, et muutu yksiavioiseksi päättämällä olla vain yhden kanssa. Voit toki leikkiä olevasi.

Onpas erikoinen tapa katsoa maailmaa. Kyllä minä ainakin tunnistan itsessäni sen houkutuksen mikä liittyy muihin ihmisiin, mutta se on ollut nimenomaan päätös, että olen yksiavioisesti kunppanini kanssa. Minä haluan olla yksiavioisessa suhteessa, enkä liihottaa sinkkuna tai olla avoimessa suhteessa.

Sinkkuna ollessa on kuitenkin maailman luonnollisin asia tarttua kaikkiin tilaisuuksiin mitä tarjoutuu, enkä edellytä mitään nunnailua naisiltakaan.

Vierailija
16/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt niin hyvä mies ole, että mun takia muiden tapailu kannattaa lopettaa. Nainen, jota etsin lopettaa muiden tapailun minun mielipiteestä välittämättä.

Vierailija
17/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Paitsi jos antaa pillua.

Vierailija
18/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismin edellisissä aalloissa yritettiin saada maailma ymmärtämään, että naiset ovat yhtä hyviä kuin miehet. Seuraavaksi pitäisi saada se vakuutettua siitä, että he voivat olla myös yhtä perseestä kuin miehet

Vierailija
19/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu jos kertoo siitä. Exä kertoi vasta vuoden vakavan suhteen jälkeen että oli pannut toisen kanssa pari ekaa seurustelukuukautta kun ei kuulemma vielä ollut varma. Ja kertoi vain koska ihmettelin miksi joku rändom jätkä yritti ottaa yhteyttä soittelemalla ja lähennellä baaris jos luuli exän olevan yksin. Vuoden yritettiin vielä mutta luottamus meni.

Löysi nopeasti toisen teki lapsia ja pari vuotta myöhemmin yritti pettää aviomiestään minun kanssa baarissa. Toivotin onnea suhteeseen.

Vierailija
20/114 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu jos kertoo siitä. Exä kertoi vasta vuoden vakavan suhteen jälkeen että oli pannut toisen kanssa pari ekaa seurustelukuukautta kun ei kuulemma vielä ollut varma. Ja kertoi vain koska ihmettelin miksi joku rändom jätkä yritti ottaa yhteyttä soittelemalla ja lähennellä baaris jos luuli exän olevan yksin. Vuoden yritettiin vielä mutta luottamus meni.

Löysi nopeasti toisen teki lapsia ja pari vuotta myöhemmin yritti pettää aviomiestään minun kanssa baarissa. Toivotin onnea suhteeseen.

Pari ekaa seurustelukuukautta? Olitteko silloin jo sopineet yksiavioisesta suhteesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme