Rikoin 500€ arvoisen maljakon ja syytin lapsia sekä koiraa. Teinkö väärin?
Eli mulla oli lapsenvahtikeikka. Pudotin katsellessani maljakon lattialle. Se särkyi. Kerroin vanhemmille, että maljakko särkyi, koska koira ja kakspojat riehuivat olkkarissa. Onneksi 3 vuotiaat ei osaa vielä puolustautua. Koirasta puhumattakaan.
Vähän jäi huono maku, mutta ajattelin, että näin oli parempi. Hillitsee varmasti vanhempienkin vihaa, kun syyllisiä on kolme eikä yksi. Ei synny negatiivista energiaa yhtä luontokappaletta kohtaa ja minäkin säästyin syytöksiltä. Mitä teidän moraalinne sanoo tässä kohtaa?
Kommentit (18)
Toivottavasti niillä on siellä sellainen valvontakamera, tosi monilla sellaiset nykyään ihan kotonakin on.
Mistä tiesit tuon maljakon arvon etukäteen ennen sen rikkoutumista? Trollilta haiskahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiesit tuon maljakon arvon etukäteen ennen sen rikkoutumista? Trollilta haiskahtaa.
Tiesin sen vasta, kun keroivat minulle.
Ap
Kallis mielikuvitusmaljakko, mutta omapa on kuvitelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti niillä on siellä sellainen valvontakamera, tosi monilla sellaiset nykyään ihan kotonakin on.
Siitä pitää kertoa kaikille asuntoon tuleville, eli jos on, niin ei muuta kuin käräjille salakatselusta..
Mä kusin kerran kännissä meidän sänkyyn. Syytin meidän 2-vuotiasta siitä. Teinkö väärin?
Tietenkin. Lapsen on hyvä oppia että maailma ei ole reilu. On osattava pitää puolensa tai joku käyttää hyväkseen.
Toimit oikein hankalassa tilanteessa, lapset voi saada jotain traumoja, mutta koira on varmaan ok.
Oletettavasti heillä on kotivakuutus ja ottavat rahat siitä pois lapsia syyttämällä.
Oma moka, jos ovat jättäneet taapero/lemmikkitaloudessavarvoesineitä sellaiselle korkeudelle, johon lapsi tai lemmikki voisi yltää. Minulla on vain koira ja minulla on koriste-esineitä ainoastaan vitriinin sisällä
Valvontakamera on tallentanut totuuden. Voit odottaa yhteydenottoa ensi viikon aikana.
Teit väärin.
Käy tunnustamassa, pyydä anteeksi ja korvaa se maljakko.
Muu ei auta.
Kerran se vain kirpaisee.
Tsemppaan sinua!
Vierailija kirjoitti:
Toimit oikein hankalassa tilanteessa, lapset voi saada jotain traumoja, mutta koira on varmaan ok.
Näinköhän.
Kertoo paljon ihmisestä joka tekee noin.
Ei mene vakuutuksesta läpi koska vakuutusyhtiö seuraa palstaa. Nyt kaikki maljakkohajoamiset hylätään. Sinun pitää hakea korvauksia oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene vakuutuksesta läpi koska vakuutusyhtiö seuraa palstaa. Nyt kaikki maljakkohajoamiset hylätään. Sinun pitää hakea korvauksia oikeudessa.
Mitä korvauksia? Saako maljakon hajottaja korvauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinköhän.
Kappas vain. Oppia ikä kaikki.
Teit